ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки міжнародної організації Internews оголошує відкритий конкурс на участь у другій хвилі локального компонента проєкту «Розширення виробництва незалежного контенту» (Expanding Production of Independent Content, ЕРІС). До участі запрошуємо незалежні національні та регіональні медіа, а також виробників YouTube-контенту з усієї України.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ
Мета проєкту — підтримати формування сильного незалежного медіасектору в регіоні, що протистоїть маніпуляціям і контролю впливових осіб.
Серед завдань— виготовити та поширити високоякісний і достовірний мультимедійний контент, що висвітлює важливі питання для місцевих громад і протидіє дезінформації.
Теми матеріалів мають стосуватися життя українців в умовах повномасштабного вторгнення РФ і викликів, з якими вони стикаються, наприклад:
- Відбудова та відновлення України.
- Захист довкілля та ековиклики, пов’язані з війною.
- Підтримка України західними партнерами.
- Історії з повсякденного життя.
- Історії про військових, військовополонених та волонтерські ініціативи.
- Життя ВПО: адаптація в нових громадах, історії успіху, соціальна та фінансова підтримка.
- Матеріали на історичні та культурні теми, що приурочені до визначних подій або розповідають про життя письменників, митців, музикантів та інших діячів культури.
- Сучасна українська культура.
Бюджет медіапроєкту
Переможці конкурсу отримають гранти до 7 тис. доларів США* на виготовлення шести матеріалів та їхню адаптацію для поширення в соцмережах, а також консультаційну підтримку. Кошти покривають вартість виробництва, зарплату команди та інші необхідні витрати.
*Цей обсяг ресурсів буде виділений у випадку наявних коштів.
Ознайомитися та завантажити бюджетну форму можна тут.
Очікувані результати
Кожен переможець має виготовити шість мультимедійних матеріалів. Вони можуть бути об’єднані у медіапроєкт, який буде опубліковано в окремому розділі на сайті медіа (створення лендингової сторінки вітається) або у окремий плейлист на YouTube-каналі. Контент має бути цікавим, доступним, з мультимедійними та інтерактивними елементами, як-от відео, аудіо, фото, інфографіки, текст і тести.
Пріоритетні формати:
- Лонгрід (9 тис. - 15 тис. знаків) — з ґрунтовним аналізом теми та супровідними історіями.
- Стаття (4 тис. - 9 тис. знаків) — з лаконічним викладом інформації, відео, галереєю фото чи інфографікою. Рекомендуємо доповнювати ці матеріали щонайменше 2-3 кепшн-відео тривалістю до 1 хвилини або одним довшим — від 2 хвилин.
- Відеоматеріали — репортажі тривалістю 2-5 хвилини, відеопрограми та інтерв’ю від 4 хвилин.
- YouTube-контент — тривалість від 12 хвилин.
Кожен мультимедійний матеріал потрібно адаптувати для публікації в соцмережах: візуальні картки (каруселі) для статей, YouTube Shorts та Instagram Reels для відео, Stories для просування матеріалів тощо.
Медіапартнери мають публікувати від одного мультимедійного матеріалу на місяць на власних ресурсах, зокрема в соцмережах, протягом всього періоду втілення проєкту (з травня до 31 жовтня 2024 року). Детальний контент-план має бути погодженим з «Інтерньюз-Україна» після оголошення переможців. Після публікації матеріалів учасники повинні ділитися показниками переглядів та ключовими результатами проєктів.
«Інтерньюз-Україна» також має право публікувати та поширювати виготовлені матеріали.
Медіапартнери мають брати участь в усіх заходах, передбачених проєктом, як-от консультації з медіаекспертами, квартальні флештоки, онлайн- та офлайн-зустрічі тощо.
Вимоги до учасників
- Незалежні національні чи регіональні медіа, або виробники YouTube-контенту, які мають статус юридичної особи (ГО, ТОВ, ФОП тощо).
- Щонайменше два роки присутності на медіаринку.
- Гнучкість та спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов.
- Незалежна редакційна політика та/або наочне слідування професійним журналістським стандартам й етики.
Вимоги до заявок
- Загальна презентація, портфоліо з щонайменше трьома прикладами мультимедійних матеріалів. Інші формати контенту розглядатимуться, якщо вони доводять експертність учасника у виготовленні мультимедійних матеріалів.
- Концепція ідеї медіапроєкту містить щонайменше 2-3 теми для майбутніх матеріалів і деталізацію мультимедійних елементів, які використовуватимуться.
- Бюджет на виготовлення медіапроєкту/серії матеріалів включно з витратами на заробітні плати.
Для участі в конкурсі, будь ласка, заповніть форму.
Критерії оцінювання
- Оцінка технічної пропозиції (концепція медіапроєкту), зокрема відповідність вимогам конкурсу.
- Оцінка фінансової пропозиції (бюджет), яка не перевищує 7 тис. доларів США на виготовлення шести мультимедійних матеріалів.
Переможців визначатиме Конкурсний комітет:
- Оцінювання технічної пропозиції (концепції медіапроєкту/серії матеріалів) — 90% загальної оцінки.
- Оцінювання фінансової пропозиції (бюджету) — 10% загальної оцінки.
За результатами конкурсу буде відібрано 12 учасників відповідно до кількісних квот у чотирьох категоріях:
- три медіапартнери, які брали участь у попередньому раунді проєкту ЕРІС;
- два національних медіа;
- п’ять регіональних медіа;
- два виробники YouTube-контенту.
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Якість і зрозумілість ідеї (до 60 балів):
- відповідність тематиці проєкту;
- оригінальність та креативність ідеї;
- чітка концепція та детальний опис ідеї;
- потенційне охоплення та вплив ідеї;
- заплановане використання мультимедійних інструментів.
Відповідність конкурсанта та спроможність виготовити контент очікуваної якості (до 30 балів):
- статус юридичної особи;
- досвід роботи на медіаринку від двох років;
- незалежна редакційна політика та/або дотримання професійних стандартів журналістики й журналістської етики;
- гнучкість і спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов;
- наявність активного сайту або YouTube-каналу (як основної платформи для дистрибуції) та сторінок у соціальних мережах.
Критерії оцінки фінансової пропозиції (бюджету):
- Відповідність бюджету та обґрунтування витрат (згідно з ринковими цінами) — до 5 балів.
- Деталізація витрат та опис бюджету — до 5 балів.
Критерії оцінки технічної пропозиції
Зацікавлені медіа та виробники контенту можуть подати заявку до 31 березня 2024 року включно.
За додатковою інформацією звертайтеся до Олександри Лисенко, редакційної координаторки проєкту, [email protected].
Коментарі