Міжнародна організація Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує професійні соціологічні та маркетингові компанії взяти участь в тендері на проведення медійних досліджень на тему Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа. Фінальні звіти мають бути готові до оприлюднення до кінця вересня 2024 року.
Основна мета дослідження – вивчити звички українців, що стосуються споживання ЗМІ, а також їхню довіру до ЗМІ, оцінити рівень медіаграмотності та охоплення дезінформацією.
Вимоги до дослідженнь та технічне завдання розміщене за посиланням
Просимо звернути увагу на те, що «Медійна програма в Україні» не сплачує ПДВ, оскільки є нерезидентом, виконавцем проекту (програми) міжнародної технічної допомоги та користується пільгами щодо оплати ПДВ.
Заявки приймаються до 18.00 год., 31 березня 2024 року.
Пропозиції мають бути англійською та українською мовами та їх потрібно надсилати двома окремими файлами на цю електронну адресу: [email protected] – зі словом “Тендер” у заголовку листа.
Коментарі