RFA-72012121CA00001-23-08
Відкритий конкурс
для неурядових організацій щодо надання послуг з відновлення доступу до основних медичних сервісів на рівні громади в Чернігівській, Київській та Житомирській областях
I. МЕТА
Метою відкритого конкурсу є відбір неурядових організацій, які шляхом виконання програмних активностей напрямку “Відновлення доступу до медичних послуг” Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” (далі - Проєкт) будутьпокращувати доступ населення до медичних послуг на рівні громад в Київській, Житомирській та Чернігівській областях задля зменшення рівня захворюваності та передчасної смертності через перервану доступність до медичних послуг внаслідок збройної агресії рф.
Дата оголошення: 22 вересня, 2023 року
Прийом запитань: за надходженням
Надання відповідей на отримані запитання: протягом 1-2 робочих днів після отримання
Установча консультація (1 консультація): 29 вересня 2023 року о 12:00 за посиланням в Microsoft Teams
Кінцевий термін подання заявок: 13 жовтня 2023 року, 18:00 за Київським часом
Заявки мають бути подані шляхом надсилання їх у електронному вигляді на адресу [email protected] із темою повідомлення: «Заявка на субгрант за конкурсом RFA-72012121CA00001-23-08 Назва організації».
Очікувана дата початку впровадження субгрантових проєктів: 1 листопада 2023 року.
1. Інформація про Пакт
Міжнародна організація Пакт (Pact Inc.) є лідером у розвитку потенціалу недержавних організацій, мереж та організацій, що їм допомагають. Місія Пакту полягає в тому, щоб допомагати створювати в усьому світі стійкі громади, які надають людям можливість заробляти на гідне життя, створювати здорові сім’ї та брати участь у демократичних процесах. Пакт досягає цього шляхом підвищення організаційного й технічного потенціалу неурядових організацій, коаліцій та мереж, а також через налагодження співпраці уряду, бізнесу і громадян задля досягнення соціальної, економічної та екологічної справедливості.
2. Інформація про конкурс на отримання субгрантів
Відповідно до повноважень, наданих Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) за угодою 72012121CA00001, Пакт оголошує конкурс на отримання субгрантів для підтримки впровадження Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” (далі - Проєкт).
Метою субгрантової програми є відбір неурядових організацій, які будуть виконувати програмні активності напряму “Відновлення доступу до медичних послуг” Проєкту у період з 1 листопада 2023 р. по 30 квітня 2024 р. У разі наявності фінансування термін програмної активності буде продовжено до 30 вересня 2024 року. Впровадження цього напряму Проєкту дозволить відновити доступ до основних медичних та психосоціальних послуг в обраних громадах Київської, Житомирської та Чернігівської областей з метою зменшення рівня захворюваності та передчасної смертності через фактори, спричинені збройною агресією рф.
Проєкт розглядає концепції від зацікавлених неурядових організацій для відновлення медичних та психосоціальних послуг.
II. ОПИС ПРОЄКТУ
2.1. Основний концепт Проєкту
Відкритий воєнний напад росії на Україну призвів до критичної необхідності реагування на нові виклики, пов’язані із руйнуванням медичних закладів та сервісів, збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб, відтоком медичного персоналу тощо.
Запровадження нового напряму діяльності Проєкту - це, першочергово, розширення переліку активностей зі стабілізації та відновлення доступу постраждалого населення до медичних послуг, що в результаті сприятиме зменшенню захворюваності та передчасній смертності.
Проєкт сприятиме розвитку спроможностей неурядових організацій, діяльність яких спрямована на подолання наслідків збройної агресії рф у медичній сфері постраждалих громад. Підтримка Проєкту також дозволить місцевим системам охорони здоров’я задовольнити потреби ВПО та інших незахищених верств населення, які потенційно стикаються з ускладненим доступом до медичної допомоги.
У тісних консультаціях з USAID Проєкт буде узгоджувати свої активності з діяльністю інших донорів та партнерів з метою підтримки основних завдань Плану відновлення системи охорони здоров’я України та сприяння відродженню та відновленню України.
Проєкт запропонує громадам комплексний підхід щодо стабілізації та підтримки безперервності медичних і психосоціальних послуг, а також сприятиме підготовці громад до повоєнного відновлення.
Грант у межах Проєкту спрямований на розвиток загального бачення Проєктом продовження відновлення доступу до медичних та психосоціальних послуг у громадах для захисту здоров’я та добробуту українців.
2.2. Географія впровадження напряму Проєкту
Активності в межах цього грантового конкурсу будуть впроваджуватись у таких територіальних громадах: Тетіївська (Білоцерківський район), Баришівська (Броварський район) - Київської області, Олевська, Словечанська, Народицька (Коростенський район) - Житомирської області, Срібнянська, Талалаївська, Варвинська (Прилуцький район) - Чернігівської області.
Організація подає заявку на грантовий конкурс у розрахунку мінімум на одну область, зобов’язуючись при цьому виконувати умови гранту в усіх територіальних громадах цієї області.
Діяльність Проєкту в рамках територіальних громад має узгоджуватись з динамікою ситуації щодо військових дій, а рішення щодо змін території діяльності, у зв’язку зі зміною статусу території, обов’язково погоджуватися з проєктною командою.
Діяльність в районах, де ведуться активні бойові дії, рекомендується виконувати лише за умови дотримання вимог щодо безпеки персоналу та інфраструктури.
Проєкт не працює на тимчасово окупованих територіях.
2.3. Бюджет реалізації
Сума одного субгранту може складати в середньому 4 205 389 гривень (чотири мільйони двісті п’ять тисяч триста вісімдесят гривень) на одну область. Остаточна сума буде залежати від зобов’язань, які готова взяти на себе кожна організація стосовно кількості проведених заходів, кількості бенефіціарів, охоплених цими заходами.
Шаблон заповнення бюджету наведений у Додатку С “Формат бюджету” до Оголошення. Основні вимоги щодо заповнення бюджету наведені у Додатку “Формат деталізації до бюджету” до Оголошення.
Рекомендації до бюджетування:
Фінансування може передбачати:
Пріоритетом є бюджетування проєктної діяльності. Адміністративні витрати, в т.ч. заробітна плата штатних працівників та інших працівників, які виконують адміністративні функції Проєкту, з урахуванням всіх видатків, мають бути обґрунтованими та не перевищувати проєктні витрати.
Грантоотримувачу забороняється використовувати грантові кошти, включно із прямими та непрямими витратами, отриманим доходом в межах Проєкту та власним внеском організації, щоб:
- Купувати та отримувати “визначені телекомунікаційні послуги”
- Продовжувати або поновлювати договір купівлі, чи отримання “визначених телекомунікаційних послуг”; або
- Вступати в договірні відносини (або продовжувати, чи поновлювати договір), щоб купувати, або отримувати обладнання, послуги, чи системи, які використовують «визначене телекомунікаційне обладнання та послуги», як суттєвий або значний компонент будь-якої системи, або невід’ємну технологію, яка є частиною будь-якої системи.
- Витрати на телекомунікаційні послуги та послуги відео-нагляду, а також обладнання таке, як телефони, інтернет, відео-нагляд та «хмарні сервери» є дозволеними, за винятком тих, які вказані вище.
- «Визначене телекомунікаційне обладнання та послуги» включають будь-яке із наведеного нижче:
- Телекомунікаційне обладнання, виготовлене Huawei Technologies Company або ZTE Corporation (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів);
- Використання обладнання для телекомунікації та відео-нагляду з метою безпеки громадських місць, охорони державних закладів, фізичної охорони особливо важливої інфраструктури, та для інших цілей національної безпеки, виготовлене Hytera Communications Corporation, Hangzhou Hikvision Digital Technology Company, або Dahua Technology Company (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів).
- Телекомунікаційні послуги або відео-нагляд, який надається вказаними суб’єктами.
- Обладнання або послуги телекомунікаційні або для відеоспостереження, що виробляються або надаються суб’єктами, які обґрунтовано вважаються Міністерством оборони США за погодженням з директором Національної розвідки та директором Федерального бюро розслідувань, юридичними особами, що належать чи контролюються урядом іноземної держави.
Також, грантоотримувачу забороняється витрачати кошти грантів на такі види товарів/послуг без окремого погодження з Проєктом:
- Проведення різних видів ремонтів та реконструкцій;
- Військове спорядження;
- Обладнання для спостереження;
- Товари та послуги для підтримки діяльності поліції або інших правоохоронних органів;
- Обладнання та послуги для переривання вагітності;
- Предмети розкоші, обладнання для азартних ігор, обладнання для зміни погоди.
2.4. Ключові та пріоритетні групи Проєкту
Проєкт має забезпечити надання послуг населенню (як постійно проживаючим, так і ВПО) визначених громад.
Увага! Проєкт не прийматиме до звітування послуги, які надані представникам окремих груп через встановлені обмеження роботи з ними:
III. ГРАНТОВА ПРОГРАМА
Грантова програма у межах Проєкту спрямована на організацію та проведення неурядовими громадськими об’єднаннями заходів зі стабілізації та відновлення доступу постраждалого населення до медичних послуг, що в результаті сприятиме зменшенню загального рівня захворюваності та запобігатиме передчасній смертності населення обраних громад.
Сприяючи відновленню медичних і психосоціальних послуг, гранти допомагатимуть громадам відновлювати та зміцнювати свою спроможність задовольняти основні потреби населення у сфері охорони здоров’я. Це буде досягнуто через підтримку роботи мобільних медичних команд.
Разом з тим гранти допоможуть підвищити рівень обізнаності жителів громади щодо психічного здоров’я та стосовно прав та способів запобігання гендерно зумовленому та домашньому насильству, шляхом проведення відповідної комунікаційної кампанії, проведення відповідних скринінгів та консультацій.
IV. УМОВИ ОТРИМАННЯ ГРАНТУ
4.1. Відповідність організації
Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати таким обов’язковим вимогам.
4.1.1. Загальна інформація
- бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території України;
- мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
- бути розташованими та працювати у фокусних регіонах Проєкту: Житомирська, Чернігівська, Київська області;
- сфера діяльності: охорона здоров’я, психічне здоров’я/психосоціальна підтримка, соціальні послуги, адвокація;
- термін роботи в регіоні: не менше 3 років;
- наявність напрацьованих контактів та підписаний меморандум про взаємодію з закладом охорони здоров`я (первинної та/або спеціалізованої ланки), який розташований на території громади, де буде реалізовуватися Проєкт (як перевага при відборі);
- перелік потенційних учасників медичних мобільних команд, у разі наявності (Додаток G);
- склад команди організації, що забезпечує спроможність впроваджувати проєктні цілі (підтверджуючий опис - Додаток А).
4.1.2. Організаційна спроможність та стійкість
- менеджмент та правління організації мають конструктивні відносини (короткий опис взаємодії);
- наявна оргстуктура та розподілені зони відповідальності між членами команди (підтверджуючий документ - штатний розпис);
- організація регулярно підтримує партнерські, стратегічні та ефективні стосунки з органами місцевого самоврядування (будь-які підтверджуючі документи, фото, публікації у соцмережах чи медіа);
- організація займає провідну роль в громадському секторі регіону у сфері діяльності: охорона здоров`я, психічне здоров`я/психосоціальна підтримка, соціальні послуги, адвокація, що підтверджується кількістю реалізованих проєктів.
4.1.3. Програмна діяльність та послуги/продукти
- організація розробляє програми, впроваджує проєкти, надає послуги бенефіціарам для задоволення їх потреб у сферах: охорона здоров`я, психічне здоров`я/ психосоціальна підтримка, соціальні послуги та адвокація (підтверджується звітами у відкритих джерелах);
- організація збирає та аналізує зворотній зв’язок від бенефіціарів, залучає їх до розробки та оцінки програм (опис того, як це робиться).
4.1.4. Комунікація та зв`язки з регіональними медіа
- організація демонструє здатність управляти своїм іміджем та комунікувати свою діяльність: має сайт, сторінки у соцмережах, підтримує їх в актуальному стані та веде системну комунікацію із своїми цільовими групами та стейкхолдерами через налагоджені канали;
- організація має досвід впровадження інфомаційних кампаній (вказати приклади);
- організація має налагоджені зв`язки з регіональними медіа та взаємодіє з ними для інформування про свою діяльність (база медіа, посилання на матеріали).
У рамках цього конкурсу Проєкт не може надавати субгранти державним та/чи політичним структурам, партіям, силам та релігійним організаціям. Також не можуть надаватися субгранти фізичним особам.
Організація повинна мати номер UEI[1] (дванадцятизначний ідентифікаційний номер, який відображає та ідентифікує діяльність організації - бізнес суб’єкта).
4.2. Очікувана діяльність організацій
Проєкт шукає відповідні організації для здійснення заходів, які відповідають цілям Проєкту, переліченим у Розділі II, в обраних громадах.
Організаціям пропонується подати концепції, які мають включати, але не обмежуватися такими заходами для відновлення доступу до медичних послуг в обраних громадах:
● Налагодження та забезпечення ефективної роботи мобільних медичних команд (включаючи надання послуг з охорони психічного здоров’я) (Додаток H. Формат концепту роботи мобільних медичних команд)
●Придбання обладнання для ефективного функціонування мобільних медичних команд. Орієнтовний перелік обладнання буде надано Проєктом
● Оренда автомобіля для реалізації виїздів мобільних медичних команд
● Контрактування лікарів, середнього медичного персоналу, психологів, соціальних працівників та інших фахівців для безперебійної роботи команд
● Забезпечення інформування для збільшення обізнаності мешканців громади про послуги охорони здоров’я в громаді, а саме: розповсюдження інформаційних друкованих матеріалів, підготовка та поширення публікацій про Проєкт на сторінках у соціальних мережах та веб-сайті організації. Проєкт забезпечить базові інформаційні матеріали (плакати, брошури, листівки тощо). Проєкт надаватиме технічну підтримку організації щодо впровадження регіональних комунікаційних заходів, розробки додаткових матеріалів та здійснюватиме загальну координацію комунікаційних зусиль.
● За потреби передбачити закупівлю необхідного обладнання, меблів та товарів медичного призначення для відновлення медичних послуг у громаді.
Участь в заходах, які буде реалізувати Проєкт, а саме:
● Сприяння реалізації програми «амбасадори здоров’я», яка буде відправною точкою для медичної просвіти, інформуватиме про можливості безоплатного отримання медичних послуг та просуватиме ідею послуг самообслуговування (вимірювання тиску, ведення щоденника харчування, вимірювання рівня глюкози/кисню у крові тощо). До «амбасадорів здоров’я» буде долучено активних громадян, волонтерів та ін. із числа мешканців місцевої громади, які поділяють принципи здорового способу життя.
●Участь у реалізації роботи служб на базі громади щодо транспортування пацієнтів до медичних закладів («Послуги з транспортування пацієнтів»)
● Забезпечення взаємодії мобільних аптечних пунктів та мобільних медичних команд в обраних громадах для покращення доступу до ліків, які забезпечуються державою, зокрема через програму «Доступні ліки», для тих груп населення, які повідомляють про перешкоди у доступі до ліків (наприклад, ВПО).
● Участь у навчальних заходах, які буде проводити Проєкт у таких сферах, як діагностика та лікування неінфекційних захворювань, імунізація, сексуальне та гендерне насильство та вирішення інших медичних потреб населення, пов’язаних з війною.
Проєкт може впроваджувати та залучати організації до додаткових заходів, які сприяють досягненню цілей Проєкту.
4.3. Очікувані результати та перелік індикаторів Проєкту
При подачі концепції організаціяаповинен вказати цільові показники за індикаторами, визначеними нижче. У рамках виконання завдань Проєктуо рганізації повинні продемонструвати досягнення таких результатів:
1. Підбір, організація та забезпечення роботи мобільних медичних команд у обраних громадах.
2. Забезпечення участі працівників мобільних медичних команд в тренігах, які проводитиме Проєкт.
3.Забезпечення виїздів мобільних медичних команд - не менше 2 разів на місяць на 1 обрану громаду.
4. Складання та узгодження графіків, маршрутів виїзду мобільних медичних команд, погодження їх з уповноваженими представниками громад.
5. Охоплення представників цільових груп Проєкту медичними послугами - не менше 1050 осіб на одну область за весь період впровадження Проєкту.
6. Охоплення представників цільових груп Проєкту скринінгом щодо домашнього та гендерно зумовленого насильства (ГЗН) - не менше 1050 осіб на одну область за весь період впровадження Проєкту. Увипадку позитивного скринінгу, перенаправлених у відповідні служби для захисту 100% всіх осіб, які мають позитивний результат скринінгу.
7. Охоплення представників цільових груп Проєктутпослугами психо-соціальної допомоги, які включають, але не обмежуються, скринінг на наявність 4 найбільш поширених розладів (депресія, тривожність, ПТСР і зловживання алкоголем), кризове психологічне консультування - не менше 1050 осіб на одну область за весь період впровадження Проєкту.
8. Забезпечення інформування для збільшення обізнаності мешканців громади про послуги охорони здоров’я в громаді, а саме передбачено розповсюдження інформаційних друкованих матеріалів, наданих Проєктом - щонайменше 300 примірників матеріалів на одну область за квартал; та підготовку та поширення публікацій про Проєкт на сторінках у соціальних мережах та веб-сайті організації - щонайменше 30 публікацій на одну область за час реалізації Проєкту.
Організація може запропонувати додаткові індикатори для вимірювання ефективності діяльності Проєкту та відобразити їх у таблиці показників (Додаток D).
Від організації очікується проставляння цілей до показників, запропонованих Проєктом (загалом та поквартально), враховуючи, що діяльність по Проєкту розпочнеться не раніше 1 листопада 2023 та завершиться 30 квітня 2024. Проєктом передбачна поквартальна звітність за показниками. Для цього очікується, що під час впровадження Проєкту організація забезпечить поточний моніторинг ефективності реалізації Проєкту.
З метою моніторингу надання послуг використовуватиметься ІТС DataCheck, яка передбачає внесення послуг в режимі реального часу за допомогою мобільного застосунку (вимагає наявності смартфона або планшета у надавача послуг), а також через веб-платформу. Обрані організації пройдуть навчання з роботи із ІТС DataCheck. ІТС DataCheck дозволяє верифікувати отримання послуг клієнтами в момент їх отримання через смс або дзвінок на мобільний телефон (не вимагає наявності смартфорна у клієнта). Проєктом вимагаєься верифікація отриманих клієтом послуг на рівні не менше 80%. Якщо верифікація послуг, за думкою організації, неможлива на рівні 80%, то прохання вказати можливий відсоток верифікації та обгрунтувати його.
4.4. Рекомендації щодо складу команди впровадження Проєкту:
4.5. Фінансування
Проєкт передбачає, що із організаціями будуть підписані субгрантові угоди. Остаточний тип субгранту для кожного субгрантера буде обиратися виходячи із потреб Проєкту та результатів попередньої оцінки ризиків партнера, яку Проєкт проведе до надання субгрантової підтримки.
У разі значного коливання курсів валют граничний бюджет може бути скоригований із урахуванням коливання курсів у субгрантових угодах із відібраними організаціями.
Із переможцями конкурсу за результатами розгляду їх заявок будуть проведені перемовини. Проєкт залишає за собою право надати фінансування лише деяким організаціям або взагалі не надавати фінансування в межах цього Конкурсу.
4.6. Подання заявок після кінцевого строку, внесення змін або відкликання заявок
На розсуд Проєкту будь-яка заявка, отримана після кінцевого строку подання, буде вважатися такою, що не може бути розглянута. Заявки можуть бути відкликані за письмовим запитом через електронну пошту або особисто організацією чи її уповноваженим представником.
4.7. Політика щодо конфлікту інтересів
Організації повинні повідомити про будь-які минулі, теперішні, або майбутні відносини з будь-якою із сторін, пов’язаною з наданням, розглядом або управлінням заявкою на субгрант чи очікуваним субгрантом. Ненадання повної і відкритої заяви може призвести до необхідності проведення нової оцінки щодо вибору потенційної організації.
4.8. Запитання
Запитання мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Запитання мають бути надіслані не пізніше ніж за 48 годин до кінцевого строку подання проєктних пропозицій.
У темі повідомленні має бути зазначено “Запитання - 72012121CA00001-22-08 - Назва організації”.
Усі запитання та відповіді на них будуть поширені серед усіх зацікавлених осіб до дати закриття цього Запиту.
Установча консультація
Для надання додаткової інформації про цей Конкурс, а також з метою надання відповідей на найбільш поширені запитання, технічна команда Проєкту планує проведення однієї установчої консультації. Установча консультація відбудеться 29 вересня 2023 року о 12:00 за посиланням в Microsoft Teams.
Зацікавлені організації мають приєднатися до онлайн-зустрічі у зазначений час, а також надіслати запитання, які у них виникли в процесі підготовки проєктних пропозицій принаймні за 24 години до її проведення.
4.9. Процедура подачі заявок
Заявки мають бути подані до 13 жовтня 2023 року, 18:00 за Київським часом.
Заявки мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Заявка має бути подана одним пакетом документів. У разі якщо розмір заявки перевищує граничний розмір листів, що допускаються сервером, в такому випадку заявка подається декількома листами. Не потрібно архівувати файли, чи використовувати файлообмінні ресурси.
За цим Запитом подання заявок у паперовому вигляді не передбачається.
У темі повідомлення має бути зазначено “Заявка на субгрант за конкурсом №72012121CA00001-22-08_Назва організації”. Форма заявки на отримання субгранту має бути подана у форматі Microsoft Word, з одинарним відступом, шрифтом Times New Roman, розмір 12, та не перевищувати 12 сторінок. Бюджет має бути поданий у форматі Microsoft Excel.
5.1. Загальні вимоги
Організації розроблятимуть свої заявки на основі їх розуміння потреб, попереднього інституційного досвіду, а також визначення підходів, які були б можливими і успішними. У всіх випадках організації повинні чітко пояснити обґрунтування для запропонованих підходів.
Щоб полегшити конкурентний розгляд заявок, Проєкт розглядатиме лише заявки, що відповідають таким критеріям:
- Описова частина заявки повинна бути чіткою, лаконічною і правильно організованою (Додаток A. Формат заявки на отримання субгранту)
- Заявки мають подаватися українською мовою.
- Паперові копії заявок не приймаються до розгляду.
- Форма заявки на отримання субгранту і бюджет мають бути подані у вигляді окремих файлів.
Усі заявки, отримані до кінцевого терміну, будуть розглянуті на відповідність специфікаціям, викладеним у цьому запиті, а також на відповідність запропонованому формату заявки. Заявки також повинні враховувати зазначені критерії оцінки.
Заявка має складатися із наступних документів:
1) Заповнена Форма заявки на отримання субгранту (у форматі Word) (Додаток А);
2) Заповнена форма робочого плану (Додаток В);
3) Заповнена коротка форма «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA snapshot)» (завірений підписом та печаткою у форматі PDF) (Додаток F );
4) Відскановані копії реєстраційних документів організації: свідоцтво про реєстрацію або витяг; довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій із зазначенням коду неприбутковості; Статут (у форматі PDF);
5) Заповнена бюджетна заявка та деталізація до бюджету (у форматі Excel) - (Додаток C );
6) Заповнена таблиця обов’язкових показників (у форматі Excel) (Додаток E);
7) Штатний розпис, затверджений організацією;
8) Договори ЦПХ, ФОП, трудові договори та інше (для осіб, які будуть залучені до Проєкту);
9) Меморандум про взаємодію з закладом охорони здоров`я громади (в разі наявності);
10) Документи, що підтверджують партнерські, стратегічні та ефективні стосунки з органами місцевого самоврядування (меморандуми, угоди, публікації про взаємодію у медіа, тощо);
11) Звіти про діяльність організації за останні 3 роки (посилання на джерела у відкритому доступі).
Організації можуть надати інші відповідні документи, такі як листи підтримки чи меморандуми про співпрацю на свій розсуд.
6.1. Процедура розгляду заявок
Розгляд заявок відбуватиметься у декілька етапів:
- Оцінка відповідності заявки технічним критеріям (повнота пакету документів та відповідність мінімальним вимогам до організації. На цьому етапі заявка може бути відхилена без переходу на наступний етап;
- Розгляд заявок Комітетом з оцінки проєктних пропозицій та надання рекомендацій для фінансування;
- Проведення переговорів з організаціями та подальше затвердження рекомендованих заявок з USAID;
- Отримання затвердження USAID;
- Підписання субгрантових угод (за умови отримання затвердження від USAID).
Із представників різних компонентів Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” Пакт створить Комітет з оцінки проєктних пропозицій, відповідальний за швидке прийняття рішень щодо отриманих заявок. Усі члени комітету пройдуть перевірку для виключення будь-якого конфлікту інтересів. Оцінювання базуватиметься на критеріях оцінки, викладених у цьому Запиті. Після оцінки заявок, Комітет з оцінки проєктних пропозицій передасть рекомендації щодо їх фінансування чи відхилення до відділу управління грантами і контрактами. Організації отримають проміжне рішення протягом двох тижнів з дня, коли Пакт отримає повний прийнятний пакет документів по заявці. Остаточне ухвалення заявок відбуватиметься шляхом їх затвердження із USAID, тому фінансування зможе бути надане лише після отримання такого погодження та у разі схвалення відібраної заявки USAID.
Рішення Комітету з оцінки проєктних пропозицій є остаточним і не підлягає перегляду. Про результати розгляду заявок учасників буде повідомлено у письмовому вигляді.
Для полегшення розгляду заявок, будь ласка, використовуйте шаблони, надані Пакт.
6.2. Критерії оцінки
Під час оцінки заявок, Пакт вивчить загальні переваги та доцільність, а також відповідність критеріям, зазначеним у таблиці нижче. Апліканти мають взяти до уваги, що зазначені критерії слугують як стандартами відповідно до яких відбуватиметься оцінка так і важливими компонентами, які мають знайти відображення у їх заявках. Пакт надасть інструкції Комітету з оцінки проєктних пропозицій щодо того, як оцінювати заявки у відповідності із встановленими критеріями і їх вагою у загальній оцінці проєктної пропозиції.
Критерій оцінки |
Maкс. бали |
I. Ситуаційний аналіз Буде оцінюватись обізнаність та розуміння організацією проблеми та специфічних потреб на рівні громади |
15 |
II. Попередній досвід, управління та персонал Буде оцінюватись відповідний досвід із виконання схожих заходів, або участі у схожій діяльності; наявність необхідного персоналу для виконання запропонованих заходів. ХХХ моб команди |
15 |
III. План з моніторингу та оцінки Буде оцінюватися як організація має намір збирати дані, забезпечувати якість даних та вимірювати прогрес заходів. Буде оцінюватися доцільність запропонованих цілей за наданими показниками. |
25 |
IV. Робочий план Буде оцінюватись, як запропоновані заходи сприятимуть досягненню результатів відповідно до завдань Проєкту. |
25 |
VI. Оцінка бюджету Бюджет буде оцінюватися за принципами доцільності, економічної ефективності та реалістичностіі. Пакт залишає за собою право визначати рівень фінансування субгрантів, обраних за цим Запитом, незалежно від того, що організація вказує в своїй бюджетній заявці. |
20 |
Загалом |
100 |
6.3. Підтверджуючі документи для проведення оцінки перед наданням гранту /польові візити
Після процесу оцінки заявки, будь-яка обрана організація буде зобов’язана пройти фінансову попередню оцінку для того, щоб Пакт визначив, чи має організація можливість успішно виконувати свої обов’язки, відповідно до умов запропонованого гранту. У рамках процесу попередньої оцінки, організації можуть попросити надати додаткову документацію, щоб проілюструвати, що організація має можливість реалізувати грант. Співробітники Пакт можуть проводити польові візити для оцінки організації у цих сферах
7.1. Стандартні умови
Для грантів, наданих в результаті цього конкурсу, в необхідному застосовному обсязі будуть чинними Стандартні умови USAID для організаці, зареєстрованих за межами США.
7.2. Дозвіл на використання та розголошення інформації
Подаючи заявку за цим оголошенням, організація надає згоду на розкриття інформації, що міститься в поданих ним документах, експертам, залученим до оцінки у процесі відбору. Звертаємо вашу увагу на те, що всі експерти несуть зобов’язання за угодами про нерозголошення інформації.
7.3. Відмова від відповідальності
• • Пакт може скасувати цей грантовий конкурс і не підтримати жодну заявку.
• • Пакт може відхилити будь-яку одержану заявку або усі.
• • Оголошення конкурсу не є зобов’язанням Пакт щодо надання фінансування.
• • Пакт зберігає за собою право не допустити до участі у конкурсі будь-яку заявку на підставі неспроможності організації дотримуватися вимог конкурсу.
• • Пакт не надає організаціям компенсації витрат, пов’язаних із участю у цьому конкурсі.
• • Пакт залишає за собою право присуджувати грант на основі початкового оцінювання заявок без його подальшого обговорення.
• • Пакт може вирішити фінансувати тільки частину заходів, поданих на конкурсний розгляд, або присудити кілька грантів по конкурсних заходах.
• • Задля сприяння конкуренції, Пакт aзалишає за собою право не зважати на деякі невеликі недоліки у заявках, які можуть бути виправлені до того, як буде визначено присудження грантів.
• • Пакт може звертатися до організацій, щоб уточнити дані про контактну особу, адресу, а також факт подання заявки на цей конкурс.
• • Пакт може без повідомлення організації звертатися по відгуки щодо минулих результатів його діяльності до осіб або інстанцій, зазначених у списку рекомендацій. Пакт також залишає за собою право звертатися до інших джерел інформації щодо минулих результатів діяльності організації, не зазначених ним у заявці.
• • Подаючи заявку, організації підтверджують, що вони розуміють умови конкурсу.
Наступні документи є частиною цього Запиту про отримання заявок:
A. Формат заявки на отримання субгранту
B. Формат робочого плану
C. Формат бюджету
D. Формат деталізації до бюджету
E. Формат таблиці показників Проєкту
F. Формат короткої форми «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA snapshot)
G. Формат переліку потенційних учасників медичних мобільних команд
H. Формат концепту роботи мобільних медичних команд
У разі виникнення технічних проблем із надсиланням документів прохання звертатись за електронною адресою [email protected].
У темі всіх повідомлень, пов’язаних із цим Запитом, обов’язково вказуйте його номер №72012121CA00001-22-08.
[1] Відповідно до Федерального закону про підзвітність та прозорість фінансування (FFATA або Закон про прозорість), щоб мати можливість отримати субгрант, що фінансується урядом США, Ви повинні отримати унікальний номер суб’єкта (Unique Entity Identifier або номер UEI). Номер UEI можна отримати онлайн за посиланням https://www.sam.gov. Номер UEI не вимагається для подання заявки, однак вимагатиметься для одержання наданого фінансування. Якщо вам необхідна детальна інструкція для отримання номера, зв’яжіться з нами за адресою: [email protected].
Коментарі