Ініціатива Save Pets of Ukraine за підтримки компанії Кормотех та ГО «Інтерньюз-Україна» ініціює всеукраїнський конкурс журналістських матеріалів «Країна, дружня до тварин».
До участі запрошуються журналісти всеукраїнських та регіональних медіа, що пишуть на екологічні, соціальні та довкола бізнесові теми, висвітлюють тренди, діяльність зоозахисних організацій, притулків та зооволонтерів.
Мета конкурсу — нагадати, що тема гуманного ставлення до чотирилапих завжди на часі і є маркером зрілості суспільства. Компанія Kormotech (національний виробник кормів для домашніх тварин) багато років пропагує культуру відповідального компаньйонства людини й тварини та працює над трансформацією ставлення до тварин у всій Східній Європі.
З початком повномасштабної війни фото та відео, на яких українці виносять домашніх улюбленців із-під обстрілів, евакуюють, прихищають, годують, переховують в укриттях, вражають і розчулюють щодня. Після теракту на Каховській ГЕС всі наступні дні кадри порятунку кожного життя, навіть найменшого, стали потужним променем енергії, який не дає зневіритися. Ми хочемо зберегти цей імпульс. Хочемо, щоби голос українських тварин, які страждають від війни, не зникав із радарів. А навпаки, в умовах екоциду, що його чинять росіяни, звучав ще потужніше у світі та в Україні.
Аби привернути суспільну увагу до цієї теми, важливо розповідати історії тварин та людей, що опікуються чотирилапими під час війни.
Умови конкурсу:
Дедлайн подачі заявок — 1 вересня 2023 включно.
Відповідно до тематики та особливостей робіт, що надійдуть на розгляд експертного журі, організатори оберуть кількох переможців та відзначать грошовими винагородами: гран-прі (40 тис. грн), І, ІІ та ІІІ місця по кілька учасників (по 20, 15, 10 тис. грн відповідно), а також низка спеціальних відзнак по 5 тис. грн.
Нагородження переможців відбудеться 20 вересня 2023 року. Про час і місце проведення церемонії нагородження повідомлять згодом.
Генеральний партнер конкурсу - компанія Kormotech.
Інформаційний партнер конкурсу — ГО «Інтерньюз-Україна».
Теми для матеріалів:
Компанія Kormotech тривало і системно опікується проєктами з покращення добробуту українських котів і собак. За 20 років роботи команда втілила 14+ соціальних проєктів допомоги тваринам: курс гуманної освіти для школярів «Маленький Принц», щорічну Всеукраїнську акцію «Візьми собаку на роботу», школу підвищення професійної кваліфікації ветеринарів Optimeal Expert, гарячу лінію та онлайн-сервіс безкоштовної ветеринарної турботи Optimeal Expert 9100, платформу адопції Look 4 Paws, глобальний ланцюжок допомоги українським чотирилапим, що постраждали від війни Save Pets of Ukraine, якому передував проєкт «Не залишай нас в АТО» від 2014 року.
Соціальна місія Kormotech — змінювати ставлення до тварин не лише в Україні, але й в усій Східній Європі: спонукати людей поводитися з чотирилапими не як із власністю, а як з повноцінними компаньйонами та членами родини.
«Ми розвиваємо культуру відповідального догляду та якісного співжиття із тваринами. Починаємо з себе — наш офіс у Львові першим в Україні почав заохочувати співробітників приводити на роботу собак, щоби чотирилапі мали змогу проводити більше часу зі своїми людьми. 85% наших колег є петперентами — мають котика чи собаку, або й обох. Kormotech багато працює у цьому напрямку соціально — від допомоги у війні (врятувати і нагодувати), до побудови такої культури та інфраструктури, де безпритульність тварин неможлива як явище. Компанія забезпечує ці проєкти кормами, адмініструванням, промоцією та покриттям витрат. Та головне — ми взяли на себе місію бути голосом українських тварин у війні і не давати цьому голосу зникнути з радарів. Людяність завжди на часі, і українці довели: ми найгуманніша нація у світі. Цей конкурс — ще одна можливість допомогти українським тваринам бути почутими, тому ми не вагаючись підтримали цей конкурс», — говорить Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та корпоративною соціальною відповідальністю Kormotech.
Для підготовки матеріалів учасники можуть скористатися підбіркою корисних ресурсів, яку зібрала команда Kormotech та Save Pets of Ukraine. Ознайомитися з матеріалами можна, завантаживши медіакіт конкурсу.
Також організатори готові надати всебічну консультаційну підтримку щодо вибору й опрацювання теми.
Конкурс відбувається вперше, однак організатори планують його продовжувати.
Контакти організаторів: Анастасія Столяр, менеджерка із зовнішніх комунікацій Kormotech, +38(096) 4184102, [email protected].
Save Pets of Ukraine — Всеукраїнська ініціатива з комплексної допомоги чотирилапим під час війни. Заснована українським виробником харчування для котів та собак Kormotech. Ініціатива реалізується у партнерстві з ГО «Елемент життя», а також благодійним фондом U-Hearts, партнером із залучення допомоги від глобальної спільноти. Save Pets of Ukraine об’єднала десятки неприбуткових та бізнесових організацій та приватних донорів у США, Англії, Європі та Україні. На даний момент ініціатива надає корм для притулків та зооволонтерів, медичні препарати ветеринарам та впроваджує комплексну підтримку притулків для котів та собак.
Kormotech — глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, CLUB 4 PAWS, Гав!, Мяу!. Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech — лідер в Україні, входить у ТОП-60 світових виробників харчування для тварин і ТОП-20 найбільш динамічних петфуд-брендів. Kormotech реалізує у 40 країнах світу продукцію своїх брендів та власних торгових марок партнерів.
«Інтерньюз-Україна» — одна з найбільших ГО в Україні, яка працює у сфері стратегічних комунікацій, розвитку медіа та інформаційної безпеки з 1996 року. Серед її партнерів — USAID, Представництво ЄС в Україні, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, посольства країн-членів ЄС та Британська Рада.
*До участі приймаються матеріали, опубліковані на шпальтах друкованих медіа чи на офіційних сайтах онлайн-медіа, випущені в теле- та радіоефірі. Публікації конкурсних робіт можуть бути продубльовані в офіційних аккаунтах медіа в соціальних мережах чи на каналах YouTube, але публікації, зроблені ТІЛЬКИ в соціальних мережах, до участі в конкурсі не приймаються.
**Дані про себе учасниця/учасник вносить у відповідні розділи онлайн-анкети для реєстрації, туди ж додає посилання на матеріал чи прикріплює файл. Надсилати матеріали поштою чи на електронну адресу не потрібно.
Коментарі