ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки міжнародної організації Internews оголошує відкритий конкурс на участь у проєкті «Розширення виробництва незалежного контенту» (Expanding Production of Independent Content, ЕРІС). До участі запрошуємо незалежні національні та регіональні медіа з усієї України.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ
Мета проєкту — підтримати формування сильного незалежного медіасектору в регіоні, що протистоїть маніпуляціям і контролю впливових осіб.
Серед завдань — виготовити та поширити високоякісний і достовірний мультимедійний контент, що висвітлює важливі питання для місцевих громад і протидіє дезінформації.
Теми матеріалів мають стосуватися життя українців в умовах повномасштабного вторгнення РФ і викликів, з якими вони стикаються, наприклад:
- • Життя на прифронтових і тимчасово окупованих територіях.
- • Свідчення очевидців війни.
- • Життя переселенців та їхня адаптація на новому місці.
- • Українські біженці в Європі.
- • Економіка, бізнес, інвестиції, допомога та інші фінансові теми.
- • Життя та розвиток місцевих громад у порівняно безпечних регіонах.
- • Діяльність волонтерів і волонтерські ініціативи.
- • Психологічні виклики та людські взаємини під час війни.
- • Протидія дезінформації та фейкам.
- • Історія України та розвінчання радянських дезінформаційних наративів.
- • Культура та культурні події: фестивалі, музичні та кінонагороди, мистецькі виставки тощо.
- • Виклики й передумови післявоєнної відбудови та повернення до мирного життя.
- • Історії успіху, що надихають.
- • Інші актуальні теми.
БЮДЖЕТ МЕДІАПРОЄКТУ
Переможці конкурсу отримають гранти до 6 тис. доларів США на виготовлення десяти матеріалів та їхню адаптацію для поширення в соцмережах, а також консультаційну підтримку. Кошти покривають вартість виробництва, зарплату команди та інші необхідні витрати.
Ознайомитися та завантажити бюджетну форму можна тут.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Кожен переможець має виготовити десять мультимедійних матеріалів, об’єднаних у медіапроєкт або серію послідовних публікацій на спільну чи пов’язані теми. Контент має бути цікавим, доступним, з мультимедійними та інтерактивними елементи, як-от відео, аудіо, фото, інфографіки, текст і тести.
Пріоритетні формати:
- • Лонгрід (9 тис. — 15 тис. знаків) — з ґрунтовним аналізом теми та супровідними історіями.
- • Стаття (4 тис. — 9 тис. знаків) — з лаконічним викладом інформації, відео, галереєю фото чи інфографікою. Рекомендуємо доповнювати ці матеріали щонайменше 2-3 кепшн-відео тривалістю до 1 хвилини або одним довшим — від двох хвилин.
- • Відеоматеріали — репортажі тривалістю 2-5 хв., відеопрограми та інтерв’ю від 4 хв.
Кожен мультимедійний матеріал потрібно адаптувати для публікації в соцмережах: візуальні картки (каруселі) для статей, YouTube Shorts та Instagram Reels для відео, Stories для просування матеріалів тощо.
Медіапартнери мають публікувати від одного мультимедійного матеріалу на місяць на власних ресурсах, зокрема в соцмережах. Але не менше 10 матеріалів за 6 місяців втілення проєкту (з 1 липня до 29 грудня 2023 року). Детальний контент-план буде погоджено з «Інтерньюз-Україна» після оголошення переможців.
«Інтерньюз-Україна» також має право публікувати та поширювати виготовлені матеріали.
ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ
- • Незалежні національні чи регіональні медіа, які мають статус юридичної особи (ФОП, ГО, ТОВ).
- • Щонайменше рік присутності на медіаринку.
- • Гнучкість та спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов.
- • Незалежна редакційна політика та/або наочне слідування професійним журналістським стандартам й етики.
- • Хороші рекомендації за результатами участі в попередніх субгрантових проєктах «Інтерньюз-Україна» (за наявності).
ВИМОГИ ДО ЗАЯВОК
- • Загальна презентація, портфоліо з щонайменше трьома прикладами мультимедійних матеріалів. Інші формати контенту розглядатимуться, якщо вони доводять експертність учасника у виготовленні мультимедійних матеріалів.
- • Концепція ідеї медіапроєкту містить щонайменше 2–3 теми для майбутніх матеріалів і деталізацію мультимедійних елементів, які використовуватимуться.
- • Бюджет на виготовлення медіапроєкту/серії матеріалів включно з витратами на заробітні плати.
Для участі в конкурсі, будь ласка, заповніть форму.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
-
Оцінка технічної пропозиції (концепція медіапроєкту), зокрема відповідність вимогам конкурсу.
-
Оцінка фінансової пропозиції (бюджет), яка не перевищує 6 тис. доларів США на виготовлення десяти матеріалів.
Переможців визначатиме Конкурсний комітет:
-
Оцінювання технічної пропозиції (концепції медіапроєкту/серії матеріалів) — 90% загальної оцінки.
-
Оцінювання фінансової пропозиції (бюджету) — 10% загальної оцінки.
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Якість і зрозумілість ідеї (до 50 балів):
- • відповідність тематиці проєкту;
- • оригінальність та креативність ідеї;
- • чітка концепція та детальний опис ідеї;
- • потенційне охоплення та вплив ідеї;
- • заплановане використання мультимедійних інструментів.
Відповідність конкурсанта та спроможність виготовити контент очікуваної якості (до 40 балів):
- • статус юридичної особи;
- • досвід роботи на медіаринку від одного року;
- • незалежна редакційна політика та/або дотримання професійних стандартів журналістики й журналістської етики;
- • гнучкість і спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов;
- • наявність активного сайту та сторінок у соціальних мережах;
- • позитивний досвід участі в попередніх субгрантових проєктах від «Інтерньюз-Україна».
Критерії оцінки фінансової пропозиції (бюджету):
- • Відповідність бюджету та обґрунтування витрат (згідно з ринковими цінами) — до 5 балів.
- • Деталізація витрат та опис бюджету — до 5 балів.
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ
Зацікавлені медіа можуть подати заявку до 5 червня 2023 року включно.
За додатковою інформацією звертайтеся до Олександри Лисенко, редакційної координаторки проєкту, [email protected]
Коментарі