bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс для відбору НУО з надання послуг з розповсюдження оральних тест-систем для ВІЛ-інфекції
03.11.2022

Відкритий конкурс для відбору неурядових організацій з надання послуг з розповсюдження оральних тест-систем для ВІЛ-інфекції клієнтам з ключових та пріоритетних груп та вивчення попиту як складової моделей диференційованого надання ВІЛ послуг (RFA-72012121CA00001-22-05)

Дата оголошення: 02 листопада, 2022 року

Прийом запитань: за надходженням

Надання відповідей на отримані запитання: протягом 1-2 робочих днів після отримання

Кінцевий термін подання заявок: 16 листопада 2022 року, 18:00 за Київським часом

Заявки мають бути подані шляхом надсилання їх у електронному вигляді на адресу [email protected] із темою повідомлення: «Заявка на субгрант за конкурсом RFA-72012121CA00001-22-05_Назва організації».

Очікувана дата початку впровадження субгрантових проєктів: не раніше 25 листопада 2022 року.

Незалежно від початку, субгрантові проєкти мають бути завершені до 30 вересня 2023 року.


1. Інформація про Pact Inc.

Міжародна організація РАСТ, Inc. є лідером у розвитку потенціалу недержавних організацій, мереж та організацій, що їм допомагають. Місія РАСТ, Inc. полягає в тому, щоб допомагати створювати в усьому світі сильні громади, які надають людям можливість заробляти на гідне життя, ростити здорові сіи’ї та брати участь у демократичних процесах. РАСТ, Inc. досягає цього шляхом підвищення організаційного й технічного потенціалу громадських організацій, коаліцій та мереж, а також через створення зв’язків між урядом, бізнесом і громадянами задля досягнення соціальної, економічної та екологічної справедливості. 

 

2. Інформація про конкурс на отримання субгрантів

Відповідно до повноважень, наданих Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) за угодою №72012121CA00001, Pact Inc. оголошує конкурс на отримання субгрантів для підтримки реалізації проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” (далі - Проєкт). Профінансований в межах Надзвичайного плану Президента США з надання допомоги у боротьбі зі СНІДом (PEPFAR) через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Проєкт має на меті збільшити кількість людей, які живуть з ВІЛ (ЛЖВ), які знають свій статус і отримали зв’язок із доглядом та лікуванням з метою досягнення цілей Об’єднаної програми Організації Об’єднаних Націй по ВІЛ/СНІД (UNAIDS) для боротьби з епідемією ВІЛ в Україні.

 

3. Опис Проєкту

3.1. Інформація про Проєкт

Проєкт

Інновації для подолання епідемії ВІЛ” реалізується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR).

Мета проєкту

Прискорення зусиль України у досягненні епідемічного контролю над ВІЛ до 2030 року шляхом покращення профілактики, тестування та зв’язку з доглядом та лікуванням серед ключових та пріоритетних груп. Завданнями проєкту є:

  1. Посилити існуючий комплекс послуг з ВІЛ гнучкими моделями диференційованого надання послуг з профілактики, тестування та зв’язком з догляду та лікування для задоволення потреб ключових груп клієнтів та їх суб-популяцій, з урахуванням демографічних, епідеміологічних, поведінкових, географічних та інших змін.
  2. Посилити спроможність громадських організацій впроваджувати та підтримувати моделі диференційованого надання послуг з ВІЛ на основі потреб ключових та пріоритетних груп шляхом залучення громадянського суспільства та розширення прав і можливостей спільнот.
  3. Створення сприятливого політичного середовища для розширення доступу ключових та пріоритетних груп населення до послуг у сфері протидії ВІЛ, які засновані на дотриманні прав людини та спрямовані на клієнта.

Виконавці

Проєкт “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” впроваджується консорціумом організацій – Pact Inc., як головний виконавець, та FHI 360 і МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» як основні технічні партнери.

 

Термін реалізації проєкту

Реалізація проєкту відбувається протягом 5 років – з 1 липня 2021 року по 30 червня 2026 року.

3.2. Географія реалізації Проєкту

Проєкти, які будуть реалізовуватися за кошти цього грантового конкурсу, можуть впроваджуватись на всій території України, в областях чи їх частинах, які є підконтрольними уряду України, з фокусом на наступні області: м. Київ, Київська, Чернігівська, Черкаська, Житомирська, Кіровоградська, Одеська, Миколаївська, Полтавська, Херсонська, Львівська, Запорізька, Закарпатська, Донецька (територія підконтрольна Уряду України), Дніпропетровська, та Івано-Франківська  області. Для визначення актуального статусу території рекомендовано керуватися затвердженим Міністерствомз питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України переліком громад у районах бойових дій, на тимчасово окупованих територіях та тих, що в оточенні. Посилання на наказ.

3.3. Бюджет реалізації

Суму субгранту організація – заявник повинна запропонувати самостійно у національній валюті та у доларах США.

Шаблон заповнення бюджету наведений у Додатку С “Формат бюджету до Оголошення. Основні вимоги щодо заповнення бюджету наведені у Додатку D “Формат деталізації до бюджету до Оголошення на гранти.

Рекомендації до бюджетування:

Фінансування може передбачати:

  • •  виплату заробітної плати штатних працівників організації та грошової винагороди працівників, які працюють за угодами цивільно-правового характеру та виконують обов’язки, що належать до реалізації проєкту;
  • •  грошової винагороди працівників та консультантів, які працюють за угодами цивільно-правового характеру, та тих, хто працює як фізичні особи - підприємці, обов’язки яких безпосередньо належать до проєктної діяльності проєкту (консультанти, соціальні працівники, експерти, психологи, кейс-менеджери, спеціаліст з організаційного розвитку тощо);
  • •  виплату додаткових витрат, які з’являються внаслідок виплати заробітної плати, грошової винагороди, послуг, видачі товарів/ надання послуг, які можуть бути розцінені як додаткове благо згідно національного законодавства (єдиний соціальний внесок (ЄСВ), інші податки);
  • •  супутні товари/послуги, в тому числі інформаційні матеріали, які забезпечують виконання проектної діяльності;
  • •  адміністративні витрати організації (банківська комісія, оренда приміщення, комунальні послуги, витрати на мобільний та інтернет зв’язок, послуги доставки, канцелярські товари для офісу, тощо).

Пріоритетом є бюджетування проєктної діяльності. Адміністративні витрати, в т.ч. заробітна плата штатних працівників та інших працівників, які виконують адміністративні функції проєкту, з урахуванням всіх видатків, мають бути обґрунтованими та не перевищувати проєктні витрати.

Грантоотримувачу забороняється використовувати грантові кошти, включно із прямими та непрямими витратами, отриманим доходом в межах проєкту та власним внеском організації, щоб:

  1. Купувати та отримувати  “визначені телекомунікаційні послуги”
  2. Продовжувати або поновлювати договір купівлі, чи отримання “визначених телекомунікаційних послуг”; або
  3. Вступати в договірні відносини (або продовжувати, чи поновлювати договір), щоб купувати, або отримувати обладнання, послуги, чи системи, які використовують «визначене телекомунікаційне обладнання та послуги», як суттєвий або значний компонент будь-якої системи, або невід’ємну технологію, яка є частиною будь-якої системи.

Витрати на телекомунікаційні послуги та послуги відео-нагляду, а також обладнання таке, як телефони, інтернет, відео-нагляд та «хмарні сервери» є дозволеними, за винятком тих, які вказані вище.

Терміни, які мають таке значення:

«Визначене телекомунікаційне обладнання та послуги» включають будь-яке із наведеного нижче:

  • •  Телекомунікаційне обладнання, виготовлене Huawei Technologies Company або ZTE Corporation (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів);
  • •  Використання з метою безпеки громадських місць, охорони державних закладів, фізичної охорони особливо важливої інфраструктури, та для інших цілей національної безпеки, - обладнання для телекомунікації та відео-нагляду, виготовлене Hytera Communications Corporation, Hangzhou Hikvision Digital Technology Company, або Dahua Technology Company (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів).
  • •  Телекомунікаційні послуги або відео-нагляд, який надається вказаними суб’єктами, або їхнім обладнання.
  • •  Обладнання/послуги із телекомунікацій або відео-нагляду, виготовлене/надані суб’єктом, який є у власності, контролюється, або іншим чином пов’язаний із урядом «Визначеної іноземної держави», якщо так обґрунтовано вважає Міністр із оборони США, проконсультувавшись із Директором національної розвідки США чи Директором Федерального бюро розслідувань США.
  • •  «Визначена іноземна держава» - це Китайська Народна Республіка
  • •  Телекомунікаційні витрати - витрати на використання комунікації та телефони, такі як мобільні телефони, наземні лінії та інтернет.

Також, грантооримувачу забороняється витрачати кошти грантів на наступні види товарів/послуг:

-          Проведення різних видів ремонтів та реконструкцій (за винятком критичних потреб відновлення інфраструктури після погодження з донором);

-          Військове спорядження;

-          Обладнання для спостереження;

-          Товари та послуги для підтримки діяльності поліції або інших правоохоронних органів;

-          Обладнання та послуги для переривання вагітності;

-          Предмети розкоші та обладнання для азартних ігор, або обладнання для зміни погоди, тощо.

 

3.4. Ключові та пріоритетні групи Проєкту

Проєкт має забезпечити надання послуг таким ключовим та пріоритетним групам (в тому числі серед внутрішньо переміщених осіб):

  • •  ЛВІН (люди, що вживають ін’єкційні наркотики) + їх статеві/ін’єкційні партнери;
  • •  ЧСЧ (чоловіки, що мають секс із чоловіками) + їх статеві партнери;
  • •  СП (секс-працівники/працівниці) + їх клієнти /статеві партнери.
  • •  Статеві партнери ЛЖВ
  • •  ЛВНЕІН (люди, що вживають неін’єкційні наркотики);
  • •  Дорослі чоловіки з  ризикованою формою поведінки щодо інфікування ВІЛ;
  • •  Люди, що нещодавно звільнились із місць позбавлення волі;
  • •  Трансгендерні люди;
  • •  Дорослі люди віком… з ризикованою поведінкою щодо інфікування ВІЛ
  • •  Внутрішньо переміщені особи з числа зазначених вище категорій населення

Клієнти, яким будуть надаватись послуги в рамках проекту, мають досягти повноліття та бути віком не менше 18 років.

З переліком та описом підгруп ключових груп клієнтів можна ознайомитись у Додатку А1. Перелік та опис ключових та пріоритетних груп та підгруп проекту до цього Оголошення.

 

3.5. Очікувані активності організації - субгрантера у Проєкті

Завданням напряму є створення попиту та залучення до самотестування ключових та пріоритетних груп проєкту шляхом розповсюдження оральних тестів та подальший супровід в разі реактивного результату.

Завдання 1 має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

Активності

Очікувані результати

1. Розширення доступу до самотестування на ВІЛ шляхом розповсюдження оральних тестів.

В рамках створення та підтримки платформи для можливості отримання набору для самотестування на ВІЛ, від заявника очікуються такі активності, але не обмежуватись ними:

  • •  Придбання та обслуговування субдомену для створення веб-платформ;
  • •  Графічне та текстове наповнення веб-платформи;
  • •  Створення відеоінструкції для самотестування на ВІЛ;
  • •  Створення системи PUSH-сповіщень у браузері; смс-повідомлень та back-call;
  • •  Імплементація на платформу системи Get-call та синхронного online-chat;
  • •  Створення системи зворотного зв’язку для оцінки діяльності проєкту;
  • •  Створення платформи на Android чи iOS.

 

Створено та впроваджено платформу для можливості отримати набір для самотестування.

2. В рамках розповсюдження наборів для самотестування, від заявника очікуються такі активності, але не обмежуючись ними:

  • •  Розробка вмісту наборів для тестування спільно з проектом;
  • •  Комплектування наборів для тестування;
  • •  Розповсюдження тестів з допомогою служби доставки клієнтам в регіони;
  • •  Розповсюдження тестів в НУО.

 

  • •  Розроблені різні типи та вміст наборів для самотестування в залежності від підгруп ключових та пріоритетних категорій проєкту.
  • •  Розповсюджено 10 000 оральних тестів як складових наборів для самотестування.

3. В рамках створення системи реєстрації,  ідентифікації та моніторингу та переадресації клієнтів, від заявника очікуються такі активності, але не обмежуючись ними:

  • •  Розробка та підтримка програми реєстрації клієнтів з присвоєнням унікального ІД клієнта;
  • •  Внесення даних про клієнта до CRM системи та Програми реєстрації клієнтів;
  • •  Здійснення телефонного/онлайн моніторингу за результатами отримання набору для тестування клієнтами;
  • •  Здійснення телефонного/онлайн моніторингу за результатами самотестування
  • •  Здійснення перенаправлення клієнтів в НУО у разі отримання позитивного результату для подальшого отримання каскаду послуг;
  • •  Розробка та реалізація бонусної системи для консультантів проєкту за приведення в проєкт індексних партнерів
  • •  Розробка та впровадження системи переадресації клієнтів в регіонах їхнього перебування до НУО в разі реактивного результату орального тесту або потреб клієнта у додаткових послугах.
  • •  Розроблено та впроваджено систему реєстрації, ідентифікації та переадресації клієнтів;
  • •  100% клієнтів, що звернулись до заявника до, під час або після проведення самотестування, отримали консультацію та перенаправлені до НУО для подальшого супроводу.
 

4. Покращення якості самотестування на ВІЛ з допомогою дистанційного асистованого супроводу, зокрема:

  • •  Здійснення телефонного асистованого супроводу з консультування та самотестування на ВІЛ;
  • •  Здійснення онлайн асистованого супроводу з консультування та самотестування на ВІЛ;
  • •  Здійснення відео асистованого супроводу з консультування та самотестування на ВІЛ;
  • •  Подальший супровід та переадресація  клієнтів в регіонах їхнього перебування до НУО в разі реактивного результату орального тесту або потреб клієнта у додаткових послугах.

100% клієнтів, що звернулись до заявника до, під час або після проведення самотестування, отримали консультацію та перенаправлені до НУО для подальшого супроводу.

5. Підвищення мотивації до самотестування шляхом здійснення таргетованої рекламно-інформаційної діяльності, зокрема

  • •  Розробка та друк інструкцій з алгоритму отримання набору для самотестування;
  • •  Створення банерної інтернет реклами та її розповсюдження серед основних стейкхолдерів;
  • •  Створення короткого анімаційного відеоролику для подальшого поширення в соціальних мережах;
  • •  Здійснення інтернет-реклами з допомогою просування з SEO (органічної) видачі Google для збільшення кількості користувачів платформи;
  • •  Створення інфоприводів для публікації на сайті та в соціальних мережах;
  • •  Поширення прес- анонсу щодо старту проєкту;
  • •  Підготовка візуальних матеріалів для промокампанії проєкту в соціальних мережах;
  • •  Публікація матеріалів про проєкт та його результати;
  • •  Розробка лічильника відправлених тестів, наданих консультацій та % виявлення в режимі реального часу
  • •   Відстеження та аналіз впливу таргетованої рекламно-інформаційної діяльності на кількість та якість самотестування серед ключових та пріоритетних груп  проєкту.

 

  • •  Створені, надруковані, опубліковані або розповсюджені матеріали таргетованої рекламно-інформаційної діяльності, зокрема: інструкції з алгоритму отримання набору для самотестування, банерна та інтернет реклама, анімаційний відеоролик; інформаційні та візуальні матеріали, тощо.
  • •  Проведено аналіз ефективності таргетованої рекламно-інформаційної діяльності щодо виконання цільових показників проекту та популяризації стратегії самотестування серед ключових та пріоритетних груп проєкту.  

3.6. Показники ефективності

Проєктом визначено обов’язкові показники моніторингу ефективності реалізації програмної діяльності, які представлені у Додатку В. Таблиця обов’язкових показників до цього Конкурсу. Від заявників очікується постановка цілей за показниками у таблиці, наведеній в Додатку В. Детальні інструкції щодо визначення цілей також наведені у таблиці показників в Додатку В. Таблиця обов’язкових показників, відповідно.

3.7. Умови впровадження діяльності:

  • •  Організація-виконавець Проєкту буде забезпечена оральними тестами для діагностики ВІЛ, а також товарами медичного призначення та іншими супутніми товари, які використовуються для надання послуг з профілактики інфікування ВІЛ. Організація-субгрантер проєкту має забезпечити зберігання тестів та профілактичних товарів на складі організації, регіональних центрів СНІДу або інших ЗОЗ/партнерських організацій для забезпечення належних умов зберігання засобів діагностики, наданих в рамках реалізації даного проєкту.
  • •  Заявники мають забезпечити участь відповідальних за МіО спеціалістів в установчій сесії та наступних технічних зустрічах з МіО, регулярне внесення даних щодо наданих послуг, верифікацію якості внесених даних згідно наданих інструкцій та своєчасну звітність за показниками.
  • •  Участь заявника у тренінгах, супервізіях, спільнотах практиків, семінарах та інших програмах, організованих командою Проєкту, є обов’язковою.

3.8 Строки впровадження проєктів

Проєкти розпочнуть діяльність не раніше 25 листопада 2022 року. Незалежно від початку, проєкти мають бути завершені до 30 вересня 2023 року. У разі результативного впровадження діяльності, Проєкт розглядатиме можливість продовження суб-гранту.

Фінансування проєктів буде проведено за умови затвердження зазначених проєктів донором.

 

4. Подання заявок

4.1. Відповідність вимогам

Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

-       бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території України;

-       мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);

-       мати досвід роботи відповідно до тематики конкурсу (у сфері профілактики ВІЛ, догляду та підтримки, адвокації, тощо);

-       мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів за тематикою конкурсу;

-       мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації. У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);

У рамках цього конкурсу Pact Inc. не може надавати субгранти державним та/чи політичним структурам, партіям, силам та релігійним організаціям. Також не можуть надаватися субгранти фізичним особам.

Заявники повинні мати номер UEI[1] (дванадцятизначний ідентифікаційний номер, який відображає та ідентифікує діяльність організації - бізнес суб’єкта).

 4.2. Фінансування

Pact Inc. передбачає, що із заявниками будуть підписані субгрантові угоди. Остаточний тип субгранту для кожного субгрантера буде обиратися виходячи із потреб Проєкту та результатів попередньої оцінки ризиків партнера, яку Pact Inc. проведе до надання субгрантової підтримки.

У разі значного коливання курсів валют, граничний бюджет може бути скоригований із врахуванням коливання курсів у субгрантових угодах із відібраними організаціями - субгрантерами.

Із переможцями конкурсу за результатами розгляду їх заявок будуть проведені перемовини. Pact Inc. залишає за собою право надати фінансування лише деяким заявникам, або взагалі не надавати фінансування в межах цього Конкурсу.

4.3. Подання заявок після кінцевого строку, внесення змін або відкликання заявок

На розсуд Pact Inc., будь-яка заявка, отримана після кінцевого строку подання, буде вважатися такою, що не може бути розглянута. Заявки можуть бути відкликані за письмовим запитом через електронну пошту або особисто організацією чи її уповноваженим представником.

4.4. Політика щодо конфлікту інтересів

Заявники повинні повідомити про будь-які минулі, теперішні, або майбутні відносини з будь-якою із сторін, пов’язаною з наданням, розглядом або управлінням заявкою на субгрант чи очікуваним субгрантом. Ненадання повної і відкритої заяви може призвести до необхідності проведення нової оцінки щодо вибору потенційного заявника.

4.5. Запитання

Запитання мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Запитання мають бути надіслані не пізніше ніж за 48 годин до кінцевого строку подання проєктних пропозицій.

У темі повідомленні має бути зазначено “Запитання - 72012121CA00001-22-05 - Назва організації”.

Усі запитання та відповіді на них будуть поширені серед усіх зацікавлених осіб до дати закриття цього Запиту.

4.6. Процедура подачі заявок

Заявки мають бути подані до 16 листопада 2022 року, 18:00 за Київським часом.

Заявки мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Бажано, щоб одна заявка була подана одним пакетом документів. У разі якщо розмір заявки перевищує граничний розмір листів, що допускаються сервером, в такому випадку заявка подається декількома листами. Не потрібно архівувати файли, чи використовувати файлообмінні ресурси.

За цим Запитом подання заявок у паперовому вигляді не передбачається.

У темі повідомлення має бути зазначено “Заявка на субгрант за конкурсом №72012121CA00001-22-05_Назва організації”. Форма заявки на отримання субгранту має бути подана у форматі Microsoft Word, з одинарним відступом, шрифтом Times New Roman, розмір 12, та не перевищувати 12 сторінок. Бюджет має бути поданий у форматі Microsoft Excel.

 

5. Вимоги до заявки

5.1. Загальні вимоги

Заявники розроблятимуть свої заявки на основі їх розуміння потреб, попереднього інституційного досвіду, а також визначення підходів, які були б можливими і успішними. У всіх випадках заявники повинні чітко пояснити обґрунтування для запропонованих підходів.

Щоб полегшити конкурентний розгляд заявок, Pact розглядатиме лише заявки, що відповідають наступним критеріям:

-       Описова частина заявки повинна бути чіткою, лаконічною і правильно організованою (Додаток A. Формат заявки на отримання субгранту).

-       Заявки мають подаватися українською мовою.

-       Паперові копії заявок не приймаються до розгляду.

-       Форма заявки на отримання субгранту і бюджет мають бути подані у вигляді окремих файлів.

 

Усі заявки, отримані до кінцевого терміну, будуть розглянуті на відповідність специфікаціям, викладеним у цьому запиті, а також на відповідність запропонованому формату заявки. Заявки також повинні враховувати зазначені критерії оцінки.

 

Заявка має складатися із наступних документів:

1)    Заповнена Форма заявки на отримання субгранту (у форматі Word) - (Додаток А);

2)    Заповнена коротка форма «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA)» (у форматі PDF) (Додаток Е до оголошення);

3)    Відскановані копії реєстраційних документів організації: свідоцтво про реєстрацію або витяг; довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості; Статут (у форматі PDF).

4)    Заповнена бюджетна заявка та деталізація до бюджету (у форматі Excel) - (Додаток C та Додаток D до оголошення);

5)    Заповнена таблиця обов’язкових показників (у форматі Excel) (Додаток В до оголошення).

6)    Таблиця з відображенням освіти та досвіду роботи членів проєктної команди, які будуть займати ключові позиції в проєкті (Голова Правління, директор, бухгалтер, комірник, консультанти, кейс-менеджери, юрист, психолог, тощо) - (Додаток F до оголошення).

 

Заявники можуть надати  інші відповідні документи, такі як листи підтримки чи меморандуми про співпрацю на свій розсуд.

 

6. Оцінка заявок

6.1. Процедура розгляду заявок

Розгляд заявок відбуватиметься у декілька етапів:

-     Оцінка відповідності заявки технічним критеріям (повнота пакету документів та відповідність мінімальним вимогам до організації-заявника). На цьому етапі заявка може бути відхилена без переходу на наступний етап;

-     Розгляд заявок Комітетом з оцінки проєктних пропозицій та надання рекомендацій для фінансування;

-     Проведення переговорів з організаціями та подальше затвердження рекомендованих заявок з USAID;

-     Отримання затвердження USAID

-     Підписання субгрантових угод (за умови отримання затвердження від USAID).

Із представників різних компонентів Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” Pact створить Комітет з оцінки проєктних пропозицій, відповідальний за швидке прийняття рішень щодо отриманих заявок. Усі члени комітету пройдуть перевірку для виключення будь-якого конфлікту інтересів. Оцінювання базуватиметься на критеріях оцінки, викладених у цьому Запиті. Після оцінки заявок, Комітет з оцінки проєктних пропозицій передасть рекомендації щодо їх фінансування чи відхилення до відділу управління грантами і контрактами. Заявники отримають проміжне рішення протягом двох тижнів з дня, коли Pact отримає повний прийнятний пакет документів по заявці. Остаточне ухвалення заявок відбуватиметься шляхом їх затвердження із USAID, тому фінансування зможе бути надане лише після отримання такого погодження та у разі схвалення відібраної заявки USAID.

Рішення Комітету з оцінки проєктних пропозицій є остаточним і не підлягає перегляду. Про результати розгляду заявок учасників буде повідомлено у письмовому вигляді.

Для полегшення розгляду заявок, будь ласка, використовуйте шаблони, надані Pact.

6.2. Критерії оцінки

Під час оцінки заявок, Pact вивчить загальні переваги та доцільність, а також відповідність критеріям, зазначеним у таблиці нижче. Апліканти мають взяти до уваги, що зазначені критерії слугують як стандартами відповідно до яких відбуватиметься оцінка так і важливими компонентами, які мають знайти відображення у їх заявках. Pact надасть інструкції Комітету з оцінки проєктних пропозицій щодо того, як оцінювати заявки у відповідності із встановленими критеріями і їх вагою у загальній оцінці проєктної пропозиції.

Критерій оцінки

Max бали

I. Ситуаційний аналіз 

Буде оцінюватись обізнаність та розуміння заявником проблеми та специфічних потреб на рівні одного з цільових кластерів.

15

II. Попередній досвід, управління та персонал

Буде оцінюватись відповідний досвід із виконання схожих заходів, або участі у схожій діяльності; наявність необхідного  персоналу для виконання запропонованих заходів. 

15

III. План з моніторингу та оцінки

Буде оцінюватися як заявник має намір збирати дані, забезпечувати якість даних та вимірювати прогрес, використовуючи відповідні показники в Додатку В до оголошення. Буде оцінюватися доцільність запропонованих цілей за наданими показниками.

25

IV. Робочий план

Буде оцінюватись, як запропоновані заходи сприятимуть досягненню результатів відповідно до завдань Проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»

25

VI. Оцінка бюджету

Бюджет буде оцінюватися за принципами доцільності, економічної ефективності та реальності.

Pact Inc. залишає за собою право визначати рівень фінансування субгрантів, обраних за цим Запитом, незалежно від того, що заявник вказує в своїй бюджетній заявці.

20

Загалом

100

 

6.3. Підтверджуючі документи для проведення оцінки перед наданням гранту /польові візити

Після процесу оцінки заявки, будь-яка обрана організація буде зобов’язана пройти фінансову попередню оцінку для того, щоб Pact визначив, чи має організація можливість успішно виконувати свої обов’язки, відповідно до умов запропонованого гранту. В рамках процесу попередньої оцінки, заявників можуть попросити надати додаткову документацію, щоб проілюструвати, що організація має можливість реалізувати грант. Співробітники Pact можуть проводити польові візити для оцінки організації у цих сферах

 

7. Умови

7.1. Стандартні умови

Для грантів, наданих в результаті цього конкурсу, в необхідному застосовному обсязі будуть чинними Стандартні умови USAID для НУО, зареєстрованих за межами США.

7.2. Дозвіл на використання та розголошення інформації

Подаючи заявку за цим оголошенням, заявник надає згоду на розкриття інформації, що міститься в поданих ним документах, експертам, залученим до оцінки у процесі відбору. Звертаємо вашу увагу на те, що всі експерти несуть зобов’язання за угодами про нерозголошення інформації.

 

7.3. Відмова від відповідальності

  • •  Pact може скасувати цей грантовий конкурс і не підтримати жодну заявку.
  • •  Pact може відхилити будь-яку одержану заявку або усі.
  • •  Оголошення конкурсу не є зобов’язанням Pact щодо надання фінансування.
  • •  Pact зберігає за собою право не допустити до участі у конкурсі будь-яку заявку на підставі неспроможності заявника дотримуватися вимог конкурсу.
  • •  Pact не надає заявникам компенсації витрат, пов’язаних із участю у цьому конкурсі.
  • •  Pact залишає за собою право присуджувати грант на основі початкового оцінювання заявок без його подальшого обговорення.
  • •  Pact може вирішити фінансувати тільки частину заходів, поданих на конкурсний розгляд, або присудити кілька грантів по конкурсних заходах.
  • •  Задля сприяння конкуренції, Pact залишає за собою право не зважати на деякі невеликі недоліки у заявках, які можуть бути виправлені до того, як буде визначено присудження грантів.
  • •  Pact може звертатися до заявників, щоб уточнити дані про контактну особу, адресу, а також факт подання заявки на цей конкурс.
  • •  Pact може без повідомлення заявника звертатися по відгуки щодо минулих результатів його діяльності до осіб або інстанцій, зазначених у списку рекомендацій. Pact також залишає за собою право звертатися до інших джерел інформації щодо минулих результатів діяльності заявника, не зазначених ним у заявці.
  • •  Подаючи заявку, заявники підтверджують, що вони розуміють умови конкурсу.

 

8. Додатки

Наступні документи є частиною цього Запиту про отримання заявок:

      A. Формат заявки на отримання субгранту

      А1. Перелік та опис ключових та пріоритетних груп та підгруп

      B. Формат таблиці показників проєкту

      C. Формат бюджету

      D. Формат форми «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA full version)

      E. Формат таблиці з відображення освіти та досвіду роботи членів проєктної команди

 У разі виникнення технічних проблем із надсиланням документів прохання звертатись за електронною адресою [email protected].

У темі всіх повідомлень, пов’язаних із цим Запитом, обов’язково вказуйте його номер №72012121CA00001-22-05.



[1] Відповідно до Федерального закону про підзвітність та прозорість фінансування (FFATA або Закон про прозорість), щоб мати можливість отримати субгрант, що фінансується урядом США, Ви повинні отримати унікальний номер суб’єкта (Unique Entity Identifier або номер UEI). Номер  UEI можна отримати онлайн за посиланням https://www.sam.gov. Номер UEI не вимагається для подання заявки, однак вимагатиметься для одержання наданого фінансування. Якщо вам необхідна детальна інструкція для отримання номера, зв’яжіться з нами за адресою: grants.cahc@pactworld.org.

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.