bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ПРООН оголошує грант на розвиток партнерства між місцевими та переміщеними ГО
07.07.2022

1.    ВСТУП

Це оголошення має на меті надати інформацію неурядовим організаціям про конкурс грантів щодо підтримки співробітництва між місцевими та переміщеними організаціями громадянського суспільства, який проводиться Програмою розвитку ООН у  межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подання проєктних пропозицій. В оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть обрані  в межах цього конкурсу.

Конкурс проводиться за таким цільовим напрямом:

UN_RPP_3_2022_11_SY: «Підтримка співробітництва між місцевими та переміщеними організаціями громадянського суспільства та розвитку синергії у відповідь на проблеми місцевих громад, пов’язані з війною в Україні»

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОГРАМУ ООН ІЗ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗБУДОВИ МИРУ

Програму ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Канади, Данії, Німеччини, Японії, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції і Швейцарії.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру спрямовано на задоволення основних пріоритетних потреб у сферах стабілізації, розбудови миру, економіки та врядування на сході України. Через розгортання повномасштабної війни в Україні  ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру шукає партнерів для впровадження заходів швидкого реагування у відповідь на нагальні потреби постраждалих від війни мешканців як в місцях їхнього проживання, так і в приймаючих громадах.

Заходи Програми згруповані за такими ключовими компонентами, які відображають пріоритетні потреби:

Компонент I: Економічне відновлення та розвиток інфраструктури;

Компонент II: Місцеве врядування та реформа з децентралізації влади;

Компонент III: Громадська безпека та соціальна згуртованість.

Цей грантовий конкурс оголошено в межах діяльності компонента ІІІ (Громадська безпека та соціальна згуртованість) у відповідь війну та активні бойові дії, що призвели до  збільшення нагальних  потреб у приймаючих громадах.

Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки Європейського Союзу (ЄС).

Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ

3.1. До участі у конкурсі запрошуються консорціуми (альянси), сформовані із місцевих та переміщених громадських організацій (у складі консорціуму має бути принаймні одна місцева ОГС та одна  внутрішньо переміщена ОГС) ще на етапі розробки заявки на отримання гранту. Створення консорціуму має бути підтверджено підписаним Меморандумом з чітким визначенням мети створення такого консорціуму та розподілом обов’язків між його членами.

Очікується, що консорціуми будуть організовані для роботи з питань, пов’язаних із безпекою громад та соціальною згуртованістю, у межах визначеного сектора відповідно до місії організацій, попереднього досвіду роботи в секторі та характеру місцевих проблем, які адресуються у проєкті. Прикладами таких «секторів» можуть бути: інтеграція ВПО, робота з молоддю, підтримка волонтерства, соціальна згуртованість, еко-активізм та природоохоронні рішення, взаємодія поліції і громади на засадах партнерства тощо.

Заявку подає один партнер, визначений як лідер консорціуму та супроводжуваний листами підтримки від інших ОГС — партнерів консорціуму. Заявка на грант має надати чітку ілюстрацію ролі всіх партнерів консорціуму у спільній діяльності.

Лідер консорціуму — заявник повинен мати доказовий досвід у розбудові партнерства та розвитку інституційної спроможності неурядових організацій, з акцентом на посилення спроможності громадян/волонтерських груп та/або інших соціальних ініціатив, а також досвід співпраці з міжнародними організаціями, в тому числі реалізації проєктів за грантові кошти.

3.2. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим конкурсом (провідний партнер від імені консорціуму), мають відповідати наступним вимогам:

  • бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території однієї з наступних областей: Донецька, Дніпропетровська, Закарпатська, Запорізька, Луганська, Львівська, Харківська, Херсонська;
  • мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • спроможність впроваджувати проєкт у визначених географічних районах у поточних умовах;
  • мати відповідні спеціальні знання та фахівців для реалізації проєкту (керівник проєкту, фінансовий спеціаліст/бухгалтер та інших фахівців відповідно до потреб проєкту);
  • мати підтверджений досвід роботи не менше двох років у сфері розбудови партнерства та розвитку інституційної спроможності неурядових організацій;
  • мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів у сфері громадської безпеки та/або соціальної згуртованості та звітування за ними.

3.3. Персонал, залучений до виконання проєкту, повинен відповідати наступним вимогам:

  • проєктна команда щонайменше має складатися з: керівника проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі ООН із відновлення та розбудови миру), бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності), та осіб, безпосередньо залучених до імплементації проєкту;
  • вища освіта за напрямами: право, соціологія, економіка, державне управління, соціальні науки або іншими дотичними напрямами для керівника проєкту, вища освіта інших членів команди. Керівник проєкту повинен мати досвід роботи у громадському секторі не менше трьох років;
  • знання мов – вільне володіння українською мовою;
  • бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років;
  • готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором.

3.3. Території реалізації конкурсу:

Проєкти, які будуть реалізовуватися за кошти цього грантового конкурсу, можуть впроваджуватися на території однієї з областей, які приймають внутрішньо переміщених осіб із громад, що постраждали від війни:

  • приймаючі громади Дніпропетровської, Закарпатської, Львівської областей.

У кожній із цільових областей буде підтримано один успішний проєкт.

3.4. Параметри, які визначатимуть, чи може НУО отримати фінансування ПРООН, ґрунтуватимуться на контрольному списку оцінки потенціалу CACHE.

Пропозиції від організацій/консорціумів, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

4. ОПИС ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

Внаслідок значного переміщення населення, спричиненого війною, приймаючі громади, місцева влада та волонтери  вимушені працювати з додатковим, часто надмірним, навантаженням в напружених умовах. Водночас  переміщене населення є ресурсом для приймаючої спільноти; наприклад, значна частина ВПО є активними членами громадських організацій та мають досвід реалізації проєктів розвитку громад у східних та південних областях України. Це створює унікальну можливість для спільної взаємодії та для встановлення потенційного партнерства між переміщеними особами та місцевими організаціями громадянського суспільства, щоб: i) знайти рішення для проблем, з якими стикаються ВПО та громади, що їх приймають, ii) мобілізувати власні та зовнішні ресурси для ефективного реагування на кризу, викликану війною в Україні; і iii) сприяти розвитку приймаючих громад.

Головною метою конкурсу є сприяння розбудові партнерства між місцевими організаціями громадянського суспільства та тими, що перемістилися з небезпечних областей  України, які мають досвід у сфері безпеки громад та соціальної згуртованості в областях, що постраждали від війни, та тими, які вже працюють над посиленням ролі громадянського суспільства в приймаючих громадах.

Очікується, що такі партнерські відносини будуть зміцнювати і розвивати потенціал місцевих та переміщених ОГС у громадах, які прийняли потік ВПО, у сферах безпеки громад та соціальної згуртованості. Діяльність проєкту має здійснюватися шляхом тісної співпраці та безпосереднього залучення переміщених НУО, які переїхали в громади західної та центральної України (див. цільові області проєкту), використовуючи свій потенціал та ресурси. Синергія в роботі таких альянсів може допомогти налагодити довгострокове партнерство та побудувати довіру, зменшити напруженість у приймаючих громадах, а також спільно із місцевими жителями та місцевою владою знайти ефективні рішення проблем, що виникли або загострилися через війну в Україні.

Успішний консорціум/альянс:

  • запропонує та впровадить програму, спрямовану на зміцнення потенціалу та підтримку стійкості місцевих та переміщених ОГС, а також приймаючих громад у реагуванні на поточну кризу, пов’язану з війною;
  • спільно з обраними цільовими громадами проведе глибинну партисипативну оцінку та розробить середньострокові плани дій (щонайменше для трьох громад у своїй області) у сферах громадської безпеки та/або соціальної згуртованості;
  • надасть підтримку місцевим громадам а) у розробці ініціатив/мікропроєктів у межах кожного із планів дій, а також б) у процесі мобілізації ресурсів (як місцевих, так і зовнішніх) для реалізації ініціатив/мікропроєктів. Усі спільно розроблені ініціативи повинні вирішувати конкретні проблеми, що виникли або загострилися у зв’язку з війною у цільових громадах. [1].
  • запропонує конкретні рішення для налагодження міжсекторального партнерства на рівні громади, а також міжрегіонального співробітництва у середньостроковій та довгостроковій перспективах.

Орієнтовний перелік спільних заходів може включати, але не вичерпується наступними активностями: діалоги та фокус-групи, дослідження за участю громади, зміцнення потенціалу спільнот, груп і організацій на основі оцінки поточних потреб, створення діалогових платформ, проведення заходів із розвитку потенціалу, відкритих просторів, форумів тощо.

5. ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТІВ

Очікується, що тривалість запропонованого проєкту не має перевищувати шість місяців.

 6. ВИТРАТИ ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

6.1. Дозволені витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

  • необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;
  • що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»);

Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:

  • праці персоналу організації та залучених експертів;
  • товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
  • комунікаційних та інформаційних послуг;
  • консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
  • друкарських, типографських і копіювальних послуг;
  • витратних матеріалів і канцелярських товарів;
  • транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.

6.2. Неприйнятними є витрати, пов’язані з:

  • підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;
  • сплатою боргів;
  • відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;
  • міжнародними відрядженнями;
  • орендою офісу та сплатою комунальних послуг.

Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції. Витрати на оплату праці працівників проєкту не можуть перевищувати 25% від загальної вартості проєктної пропозиції.

7. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Аплікаційний пакет складається із наступного:

1) Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc) (додаток 1);

2) Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel) складена у доларах США і порахована відповідно до курсу ООН станом на 30 червня 2022 р. (30.00 гривень/долар) (додаток 2);

3)   Відскановані копії наступних документів (*.PDF або *.JPG):

  • свідоцтво про реєстрацію або витяг;
  • довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій із зазначенням коду неприбутковості.
  • довідка про наявність банківського рахунку у гривні (для цілей проєкту має використовуватись окремий банківський рахунок у національній валюті, не задіяний в іншій діяльності).

4) Заповнений контрольний список оцінки потенціалу CACHE та підтверджуючі документи до нього (додаток 3).

5) Резюме залученого персоналу та експертів.

6) Листи підтримки щодо участі в реалізації проєкту від органів місцевої влади громад, де буде впроваджуватись проєкт.

7) Меморандум про створення консорціуму, підписаний його членами.

Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні  надіслати повний аплікаційний пакет (пункти 1-7), зазначений вище, до 12:00 31 липня 2022 року за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:

UN_RPP_3_2022_11_SY: «Підтримка співробітництва між місцевими та переміщеними організаціями громадянського суспільства та розвитку синергії у відповідь на проблеми місцевих громад, пов’язані із війною в Україні»

Аплікаційний пакет (пункти 1-7) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar), розмір якого не має перевищувати 15 Mb.

Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що  відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд конкурсної комісії.

Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим конкурсом, звертайтесь, будь ласка, за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення UN_RPP_3_2022_11_SY: запит про інформацію. Відповіді на отримані запитання будуть надаватися у письмовому вигляді протягом 1-2 робочих днів.

Зверніть увагу!

  • Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.
  • Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.
  • Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.
  • Причини відмови чи підтримки проєкту повідомленні не будуть.

8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів.

Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.

Етап 2: Остаточне ухвалення переможних проєктних пропозицій, рекомендованих конкурсною комісією до підтримки.

Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення і розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Водночас конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту.

8.2. Критерії оцінки проєктів:

 

 

Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції

Максимальний бал

1.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка відповідає тематиці та пріоритетам – 20 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам – 10 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу – 0 балів)

20

2.

Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів)

20

3.

Спроможність організації-заявника (лідера консорціуму) успішно реалізувати проєкт за допомогою наданих ресурсів та у визначений термін (лідер консорціуму повністю має необхідний досвід та ресурси для успішної реалізації проєкту – 20 балів; лідер консорціуму частково має необхідний досвід та ресурси для успішної реалізації проєкту – 10 балів; лідер консорціуму не має необхідного досвіду та ресурсів для успішної реалізації проєкту – 0 балів)

20

4.

Досвід організацій – членів консорціуму в реалізації проєктів за тематикою конкурсу (кожна з організацій – членів консорціуму має підтверджений досвід реалізації проєктів за тематикою пропозиції, роль кожної організації у проєкті чітко визначена – 20 балів; 50 % і більше організацій – членів консорціуму мають відповідний підтверджений досвід, ролі організацій у проєкті потребують уточнення – 10 балів; досвід організацій консорціуму не підтверджений або недостатній – 0 балів)

20

5.

Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 10 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 5 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів)

10

6.

Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів)

10

 

Загальний бал

100

 

Примітки

 

 

9. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

9.1. Моніторинг та оцінювання

Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, моніторингові візити, а також через участь у заходах проєкту.

9.2. Звітування

Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН:

  • проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди);
  • короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт в період між регулярними звітами;
  • заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.

Діяльність у межах грантової угоди повинна здійснюватися у відповідності з нормами, правилами, політикою та процедурами Програми розвитку ООН. Ознайомитись з інструкцією щодо впровадження грантових проєктів можна за посиланням.

10. ФІНАНСУВАННЯ

Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації.

Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.

 

[1]Потенційні ініціативи можуть включати ІТ-рішення, інноваційні підходи до співробітництва громад та/або інтеграції ВПО, покращення соціальної інфраструктури, соціальних послуг та послуг із безпеки, надання підтримки найбільш уразливим групам у громаді тощо. Фінансування кращих ініціатив може бути здійснено додатково за рахунок ПРООН у разі наявного бюджету.

Джерело

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.