bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на виготовлення поліграфічної продукції
27.04.2022

ГО «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на виготовлення поліграфічної продукції в межах  Програми «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Обрані підрядники до 31 грудня 2022 р. надаватимуть послуги з якісного друку продукції — блокнотів, банерів, бренд-волів, папок, листівок/флаєрів, ручок і брошур — на різних поверхнях.

Параметри

Заявки на участь у тендері приймаються до 17 травня 2022 року із окремим зазначенням вартості дизайну та друку продукції на пошту [email protected].

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою у вигляді таблиці,
  • закріплені підписом та печаткою,
  • вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НА НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Пропозиції з окремим зазначенням вартості дизайну та друку продукції необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на надання послуг з виготовлення поліграфічної продукції».

Заявки на участь у тендері приймаються до до 17 травня 2022 року.

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається перелік видів діяльності, що має відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ), і реєстраційні документи: скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку.

Для юридичних осіб — реєстраційні документи: скан-копії Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію, свідоцтва платника ПДВ (витягу з реєстру платників ПДВ) та/або свідоцтва про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства. Умовою участі у конкурсі є заповнені Додаток 1 (Заявка на участь у тендері) та Додаток 2 (Таблиця цінової пропозиції).

КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
  1. Відповідність заявки потребі замовника і умовам тендерної документації.
  2. Раціональна фінансова пропозиція.
  3. Готовність виконання робіт та забезпечення доставки продукції у визначені терміни.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.

У разі запитань, будь ласка, звертайтеся до координаторки проєкту Яни Деркач на адресу [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.