bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Програми для підготовки старшокласників з угорською мовою навчання до ЗНО з української мови 1
21.02.2022

  1. Загальна інформація

«Навчаємось разом» – це проєкт співпраці, який було розпочато між Україною та Фінляндією в липні 2018 року й до якого долучився ЄС наприкінці 2018 року, надаючи додаткове фінансування для підвищення якості навчання української як ДМ / М2[1] серед національних громад.

Проєкт має національне охоплення й спрямований на підтримку реформи Нова українська школа (НУШ), особливо щодо початкової освіти. Основними цілями проєкту є увідповіднення навчання й адміністрування в закладах освіти зі стандартами НУШ; популяризування цієї реформи серед освітян і широкої громадськості; удосконалення освітнього середовища.

Проєкт упроваджує компанія FCG Finnish Consulting Group Ltd.

 

2. Контекст завдання

Проєкт «Навчаємось разом» організовував весняні навчальні програми для випускників угорсько- та румунськомовних шкіл з метою підготовки до ЗНО (зовнішнього незалежного оцінювання) з української мови (у Закарпатській області) у 2019 році. Ці заходи були передбачені в межах діяльності фінансованого ЄС мовного компонента. Метою цього завдання була підтримка МОН у підвищенні обізнаності та позитивного ставлення до шкільної реформи та її переваг серед національних громад у Чернівецькій і Закарпатській областях.

Загалом навчальні програми отримали позитивні відгуки від учнів й учениць, учителів і вчительок та місцевих громад. У 2019 році навчальними програмами було охоплено 214 учнів із Закарпатської області.

Через карантинні обмеження (пандемія Covid-19) проєкт не проводив навчальні програми в 2020-2021 роках.

«Навчаємось разом» має на меті укласти договір з кваліфікованим та досвідченим постачальником послуг для виконання завдання щодо організації та проведення весняних навчальних програм з підготовки до ЗНО з української мови (в Закарпатській області) для випускників угорськомовних шкіл.

 

3. Цілі

Мета – підготувати випускників і випускниць шкіл із угорських громад Закарпатської області до ЗНО з української мови, пояснивши формат іспиту та мотивувавши їх до подальшої підготовки, надавши корисні ресурси та платформи для підготовки до ЗНО. Весняні навчальні програми мають підвищити рівень володіння учнями 10-11 класів українською мовою та літературою, щоб вони продемонстрували кращі результати під час підсумкового тестування, а отже, мали більше шансів вступити до закладів вищої освіти в 2022-2023 роках.

 

4. Обсяг роботи

4.1. Підготовка до ЗНО проходитиме у формі молодіжного табору (навчальної програми), який проводитиметься під час весняних канікул (березень 2022 року).

4.2. Кількість програм – 3 (три). Кожна програма – 70-75 учнів; загалом не менше ніж 225 учнів.

4.3. Пропоновані місця: регіони компактного проживання угорської національної громади в Закарпатській області: Берегове, Виноградів, Ужгород або інші райони.

4.3. Тривалість програм: 4 дні – протягом 1 календарного тижня.

4.4. Кількість тренерів: загалом 18 (9 досвідчених – з-поміж тих, хто навчався в рамках проєкту раніше – базу даних буде надано проєктом, та 9 вчителів із місцевих шкіл).

4.5. Організаційно-методична підтримка від проєкту:

● методичні матеріали та програму змістового наповнення, посібник щодо організації програм – надає «Навчаємось разом»; змістове наповнення програми складають спеціалісти проєкту (із залученням підрядника);

● база даних шкіл, тренерів (на основі попередніх програм, організованих Проєктом);

● методична підтримка та забезпечення лекторами під час онлайн-тренінгу для тренерів;

● пошук та підбір психолога для вебінару щодо інструментів подолання тривожності під час ЗНО;

● листи МОН та обласних управлінь освіти (до шкіл про організацію навчальних програм, на службові поїздки вчителів);

● участь у розробці форм зворотного зв’язку для учасників й учасниць, тренерів і тренерок, придбання комплектів безпеки (Covid-19), канцтоварів (організовує підрядник, оплачує проєкт додатково до цього договору);

● промоційна та наочна продукція (екосумки, олівці, ручки, маски, блокноти, значки);

● консультації та інформаційна підтримка (регіональний координатор проєкту в області).

4.6. Тривалість виконання завдання – максимум 3 місяці (підготовка до навчальних програм, весняні навчальні програми та звітність) з моменту початку роботи.

 

5. Результати й етапи

Результат

Завдання

Кінцевий продукт

Терміни

  1. Організація навчальних програм

Організувати участь місцевих закладів освіти в навчальних програмах

  1. Список локацій (закладів освіти), де відбуватимуться навчальні програми (усього 3 локації).
  2. Список учнів й учениць, які братимуть участь у програмах (щонайменше 225 осіб).

Лютий 2022

  1. Відбір і координація тренерів

Координувати підготовчий процес і роботу тренерів

  1. Список тренерів для навчальних програм (усього 18: 9 досвідчених – з-поміж тих, хто навчався в рамках проєкту раніше – базу даних буде надано проєктом, та 9 вчителів із місцевих шкіл).
  2. Проведений тренінг для тренерів (онлайн; методичну підтримку й лекторів забезпечить проєкт).
  3. 1 (один) вебінар для учнів щодо інструментів подолання тривожності під час ЗНО, який проведе психолог.
  4. Координація, менеджмент трьох локацій, а також підтримка за рахунок роботи 3 координаторів (1 координатор / локація).

Лютий 2022 – березень 2022

  1. Кейтеринг

Забезпечити харчування для учасників і тренерів

  1. 1 обід + 1 перекус /  день для учнів і сніданок, обід і вечеря / день для тренерів.

Лютий 2022 – березень 2022

  1. Поселення й транспортування

Забезпечити поселення й транспортування

  1. Поселення для немісцевих тренерів.
  2. Довезення учнів до місць проведення навчальних програм (із використанням шкільних автобусів чи послуг перевізника).
    1. Довезення тренерів до місць проведення навчальних програм.

Лютий 2022 – березень 2022

  1. Комунікації та візуалізація діяльності

Промоція навчальних програм серед місцевих громад (до та під час заходів)

  1. Зворотний зв’язок від учасників й учасниць (учнів і тренерів).
  2. 1 (одне) промовідео за результатами програм.  
  3. 1 (один) фотозвіт із локацій.
  4. Щонайменше 3 дописи / статті чи под. поширено в місцевих медіа.

Березень 2022 – квітень 2022

  1. Звітування

Надати фінальні звіти, що демонструють методологію, здійснені заходи, успіхи, виклики, результати (очікувані й неочікувані), уроки, фінансові витрати й под.

  1. 1 (один) описовий (наративний) звіт.
  2. 1 (один) фінансовий звіт.

Квітень 2022

 

6. Планування ресурсів, графік і бюджет

Максимальний загальний бюджет для цього завдання становить 15,500 євро.

Бюджет, деталі завдання, терміни й умови буде уточнено в контракті між FCG Finnish Consulting Group Ltd (Замовник) й обраним підрядником.

Етапи оплати будуть ґрунтуватися на основі прийняття проєктом ключових результатів.

 

7. Вимоги до подання пропозицій

Пропозиція має містити:

7.1. Технічну пропозицію, обсягом не більше ніж 10 сторінок, разом із передбачуваними підходами та запланованими заходами, особливостями впровадження, управління, операційним планом роботи з відповідними термінами виконання.

7.2. Розбивку витрат.

Під час складання бюджету потрібно використовувати шаблон (нижче).

Бюджетна таблиця

 

Одиниці

Кількість одиниць

Вартість одиниці, євро

Усього, євро

 

1. Оплата роботи експертів

 

 

 

 

 

Менеджер / керівник команди

особа

 

 

 

 

Координатор програми

особа

 

 

 

 

Комунікаційний менеджер

місія

 

 

 

 

Проміжний підсумок (оплата роботи експертів)

 

 

 

 

 

2. Інші витрати

 

 

 

 

 

2.1. Витрати на місце проведення

особа

 

 

 

 

 

сервіс

 

 

 

 

 

продукт

 

 

 

 

 

місяць

 

 

 

 

Subtotal

 

 

 

 

 

2.2. Оплата роботи тренерів

особа

 

 

 

 

 

сервіс

 

 

 

 

 

продукт

 

 

 

 

 

місяць

 

 

 

 

Subtotal

 

 

 

 

 

2.3. Промоція та візуалізація діяльності

особа

 

 

 

 

 

сервіс

 

 

 

 

 

продукт

 

 

 

 

 

місяць

 

 

 

 

Проміжний підсумок  

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.3. Резюме керівника команди й усіх учасників команди (якщо буде використано командний підхід).

7.4. Офіційні документи щодо статусу організації та документ, що підтверджує фінансові можливості (річний звіт про рух грошових коштів і звіт про фінансові результати) організації;

копії основних реєстраційних документів; інші відповідні допоміжні матеріали можуть бути наведені в додатках.

Пропозиція має бути надана англійською мовою.

 

8. Критерії оцінювання пропозицій

Пропозиції буде оцінено за якістю (90%) та ціною (10%).

Якість пропозиції буде оцінено з урахуванням таких складників:

8.1. Організація (10%):

- попередній досвід виконання аналогічних завдань, принаймні один реалізований подібний проєкт, бажано в освітньому секторі.

8.2. Характеристика команди постачальника послуг (30%):

- ступінь магістра у галузі освіти чи суміжній галузі;

 - мінімум три роки професійного досвіду у галузі освіти чи суміжній галузі;

- зразкове володіння письмовою та усною англійською та українською мовами, зразкові комунікативні навички. Зразкове володіння угорською мовою буде перевагою.

- знайомство з реформою «Нова українська школа» буде перевагою.

8.3. Технічна пропозиція (50%):

- актуальність підходу та методологія реалізації;

- очікуваний вплив пропонованої методології.

 

9. Терміни подання пропозицій

Пропозицію потрібно надати не пізніше, ніж 28 лютого 2022 року на електронну пошту: [email protected]

Будь ласка, зверніть увагу, що всі письмові повідомлення мають бути англійською мовою. Подальші інструкції буде надано лише з електронної пошти, згаданої вище. Будь-яка додаткова інформація або поради, отримані з інших джерел, не будуть враховані під час  оцінювання.

 

10.  Керівні принципи

Під час планування та виконання цього завдання буде застосовано оновлену версію Керівництва Міністерства закордонних справ 2018 року щодо двосторонніх програм  https://um.fi/publications/-/asset_publisher/TVOLgBmLyZvu/content/manual-for-bilateral-programmes  Це керівництво передбачає його застосування всіма проєктами співпраці між Фінляндією та Україною.

 

11.  Мандат

Постачальник послуг повинен і має право обговорювати питання, що стосуються завдання, із відповідними сторонами, державними органами й іншими відповідними організаціями та приватними особами, але команда не має повноважень брати зобов’язання від імені державних органів України та Фінляндії або від імені підрядника, особливо FCG Finnish Consulting Group Ltd.

 


[1] Державна мова / за методикою вивчення другої мови

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.