bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Підрядник з оранізації заходу (Київ)
18.01.2022

Жіночий консорціум України запрошує до співпраці підрядників з організації заходів.

 

Інформація про захід:

Назва заходу: тренінг «Моніторинг та оцінка проєкту / організації»

Дати проведення: 28 – 29 січня 2022 р.

Місто проведення: Київ

Години: з 9:00 до 19:00 год.

Кількість учасників: орієнтовно 30 осіб

Тренінг організовується Жіночим консорціумом України в межах реалізації проєкту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні»  Пакту за підтримки Уряду Канади.

 

Потреби у видах послуг від підрядника з організації заходу:

1. Оренда приміщення.

2. Забезпечення  обладнанням.

3. Закупівля та доставка витратних матеріалів (канцтоварів, засобів індивідуального захисту та дезінфекції, води).

4. Забезпечення чорно-білим друком.

5. Організація харчування для учасників.

6. Організація та забезпечення проживання і харчування у готелі.

7. Організація відшкодування вартості проїзду (квитків) для учасників.

 

Вимоги до підрядника:

1. Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами згідно законодавства України.

2. Підрядник надає детальний кошторис відповідно до форми ЖКУ і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу: рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні від логістичної компанії, ФОПа та своїх підрядників та реєстраційні документи логістичної компанії, ФОПа та підрядників. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.

 

Умови роботи та оплата послуг підрядника:

1. Оплата здійснюється після здійснення послуги, а саме за. 2 робочі дні після надання звіту. Можливо авансова передоплата послуг за домовленістю сторін.

2. Підписується офіційний договір.

 

Умови участі у тендері:

1. Надати на розгляд такі документи:

1) Свідоцтво реєстрації ФОП / юридичної особи.

2) Виписку з ЄР.

3) Цінову пропозиція за формою ЖКУ.

4) Опис умов приміщення для заходу, меню харчування учасників на заході, умов проживання та харчування учасників в готелі.

2. Надіслати документи в електронному вигляді.

3. Подати документи до 24 січня 2022 р.

 

Критерії відбору:

Підрядник буде обраний із врахуванням ціни, якості надання послуг (у т.ч. безпечних умов проведення під час Сovid19), наявності досвіду у здійснені послуг, рекомендацій.

 

Посилання на Форму Запиту на цінову пропозицію:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1enu2sfCWbPTWDp_3qlYjbcDkheqbOVRT/edit?usp=sharing&ouid=110456559613184361757&rtpof=true&sd=true

 

Ел.адреса для надсилання документів підрядника:

[email protected]

з поміткою в темі листа: «Пропозиція підрядника на організацію заходу».

 

Термін подання документів: до 24 січня 2022р.

Детальну інформацію про умови участі у тендері, технічні завдання з тендеру для підрядника надаємо на сайті Жіночого консорціуму України за посиланням: https://wcu-network.org.ua/ua/about/ads/ads

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.