bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на проведення дослідження інклюзивної кампанії з просвіти виборців
13.12.2021

Міжнародна фундація виборчих систем в Украні  (IFES Україна) планує узагальнити найкращі практики з інклюзивної просвіти виборців та підготувати рекомендації для розробки та реалізації інклюзивних кампаній з просвіти виборців. У зв’язку з цим IFES Україна шукає постачальника послуг, який зможе розробити методологію аналізу кампаній з просвіти виборців,  місцевих виборів 2020 року та провести фокус-групове дослідження просвітницьких матеріалів з людьми з різними типами інвалідності у різних цільових групах, які були розроблені IFES та партнерами. Дослідження передбачає напрацювання рекомендацій щодо візуального контенту, його формату та каналів розповсюдження, які можуть бути використані зацікавленими сторонами для розробки та реалізацій успішних  та інклюзивних кампаній з просвіти виборців.

Цільовими аудиторіями для кампаній є люди з різними типами інвалідності серед різних цільових груп: молоді виборці (18-24 роки), літні люди, внутрішньо переміщені особи та представники етнічних груп.

Період проведення дослідження та розробка рекомендацій: з 15 січня 2022 року – 15 березня 2022 року.

Очікується, що обраний підрядник надасть наступні послуги:

  1. Перегляд та відбір матеріалів з просвіти виборців в Україні, розроблені IFES та партнерами до місцевих виборів 2020 року;
  2. Розробити методологію аналізу кампаній з просвіти виборців до місцевих виборів серед людей з різними типами інвалідністі;
  3. Проведення серії фокус-груп та / або експертних інтерв’ю з метою оцінки інклюзивності просвітницьких матеріалів з виборів, їх формату, візуалізації та каналів розповсюдження для забезпечення її позитивного сприйняття всіма цільовими аудиторіями (1 фокус-група / або 6 інтерв’ю експертів з представником кожної групи);
  4. Надання рекомендацій щодо розробки візуального контенту, його формату та каналів розповсюдження для різних цільових аудиторій, які варто враховувати при плануванні та реалізації інклюзивної кампаній з просвіти виборців;
  5. Підготовка аналітичного звіту з основними результатами дослідження та рекомендаціями, які можуть бути використані для розробки та реалізації інклюзивної кампаній з просвіти виборців для різних цільових аудиторій. 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

-  Затверджена методологія аналізу інклюзивності кампаній з просвіти виборців;

-  Опитувальник для проведення фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;

-  Графік проведення фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю з зазначенням локацій;

-  Аудіо запис проведених фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;

-  Детальний звіт з методологією фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;

-  Аналітичний звіт з основними результатами дослідження та рекомендаціями для розробки та реалізації інклюзивних кампаній з просвіти виборців для різних цільових аудиторій.

ВИМОГИ до потенційних підрядників:

  • Мінімум 3 роки попереднього досвіду проведення подібних досліджень;
  • Наявність висококваліфікованих співробітників, здатних провести фокус-групові дослідження та/або експертні інтерв’ю на соціально чутливі теми.
  • Попередній досвід роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги.
  • Розуміння діяльності з просвіти виборців і підвищення обізнаності громадськості у виборчих питаннях;
  • Розуміння потреб людей з інвалідністю, обізнаність щодо найкращих практик з розробки інклюзивних кампаній з просвіти в Україні та світі;
  • Здатність розробити рекомендації на базі проведеного дослідження;
  • Надання можливості представнику IFES бути присутнім на фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Бути офіційно зареєстрованою юридичною чи фізичною особою-підприємцем.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником;
  • Короткий опис пропозиції, включаючи:
  1. Повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця, від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;
  2. Свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;
  3. Повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника – не застосовується для фізичних осіб);
  4. Рік початку бізнесу;
  • Технічну пропозицію відповідно до визначеного обсягу робіт, яка повинна містити запропоновану методологію дослідження та покроковий план виконання всього обсягу робіт;
  • Детальну цінову пропозицію на проведення дослідження та підготовки аналітичного звіту з рекомендаціями для розробки та реалізації інклюзивних кампаній з просвіти виборців. Загальна сума повинна бути надана у гривні з чітким поділом на вартість кожного типу діяльності. Просимо вказувати усі застосовні податки/збори;
  • Резюме ключових співробітників, які будуть залучені до проведення дослідження;
  • Принаймні 3 приклади проведення подібних досліджень з напрацюванням рекомендацій;

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук на адресу ([email protected]) та Олесі Лєсніковій ([email protected])  до 10:00 27грудня 2021 року за київським часом.Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція на проведення дослідження інклюзивної кампанії з просвіти виборців» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою (на Ваш вибір).

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID та FCDO.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.