bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Організація та проведення інформаційної кампанії
25.10.2021

ЗАПРОШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ПОДАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНЬ (КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ)

«Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії УФСІ

у межах проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VIII 

Грант №: 2020 679 40 (KfW)

Замовник: Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ)

Пакет закупівель: USIF-CQ-C-2.1.

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ) – неприбуткова організація створена постановою Кабінету Міністрів України (28.04.2000 № 740) з метою надання підтримки найменш соціально захищеним верствам населення шляхом підтримки та розвитку ініціатив територіальних громад і громадських організацій за рахунок різних джерел, переважно коштів міжнародної технічної допомоги.

З 01.07.2021 УФСІ розпочав активну фазу впровадження проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури - УФСІ VIIІ», який фінансується Урядом Німеччини через Кредитну установу для відбудови KfW, далі – «Проект».

Проєкт впроваджується у невеликих містах у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях та у підконтрольних уряду України районах Луганської та Донецької областей.

Метою Проєкту є посилення спроможностей закладів первинної і вторинної медичної допомоги протидіяти COVID-19 та наслідкам пандемії шляхом енергоефективного оновлення приміщень, постачання медичного обладнання та проведення навчальних заходів для медперсоналу та керівників закладів.

УФСІ має намір використати частину коштів проекту для оплати послуг з організації та проведення інформаційної кампанії УФСІ у межах проєкту. Деталі наведено в Технічному завданні, яке є додатком до даного запрошення/оголошення.

Надання послуг виконуватиметься в рамках офіційно зареєстрованого проекту міжнародної технічної допомоги, що, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 та  ч.2 п.197.11 статті 197 Податкового кодексу України є підставою для отримання виконавцем податкових пільг, зокрема, звільнення від нарахування ПДВ, що передбачено діючим законодавством та міжнародними договорами України. Офіційні роз’яснення ДФС України з цього приводу можна знайти на офіційному сайті Державної фіскальної служби України.

УФСІ запрошує організації відповідного напрямку діяльності, які відповідають необхідним критеріям, зазначеним нижче, висловити свою зацікавленість щодо надання зазначених послуг. Зацікавлені організації повинні надати інформацію, яка підтверджує, що вони є кваліфікованими для надання зазначених в технічному завданні послуг. Організації можуть створювати асоціації з іншими підприємствами у вигляді спільних підприємств чи субконсультантів з метою підвищення кваліфікації.

Звертаємо увагу зацікавлених організацій на положення п. 15.2 Принципи політики доброчесності УФСІ, Регламенту діяльності УФСІ та п.п. 3.14, 3.15, 3.16 та 3.17 Розділу ІІІ Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП (фінансування інвестиційних проектів), затвердженого в липні 2016 із оновленням в листопаді 2017 року («Правила закупівель»), в якому визначається політика Світового Банку щодо конфлікту інтересів.

Організації (юридичні особи), які бажають взяти участь у відборі повинні відповідати наступним кваліфікаційним критеріям та надати відповідні підтверджуючі документи:

Вимоги до Консультанта:

Мінімальні обов’язкові вимоги:

  • Не менше 3 років досвіду роботи на ринку надання PR-послуг України (35 балів).
  • Досвід реалізації інформаційних кампаній для соціальних ініціатив/проєктів чи ініціатив у сфері охорони здоров’я (не менше трьох) (35 балів).

Бажані кваліфікаційні вимоги:

  • Досвід роботи з донорами/ міжнародними організаціями та органами державної влади (надати перелік клієнтів та рекомендаційні листи) (20 балів);
  • Наявність попереднього позитивного досвіду взаємодії з УФСІ у цій сфері (10 балів).

Вимоги до персоналу Консультанта:

  • Керівник – не менше 5 років досвіду управління комунікаційними, рекламними і PR проєктами загальнонаціонального та регіонального масштабів;
  • PR-менеджер – не менше 5 років досвіду комунікаційної діяльності у соціальній сфері чи сфері охорони здоров’я, роботи зі ЗМІ;
  • Копірайтер – не менше 3 років досвіду написання текстів на соціальну або медичну тематику.

Документальним підтвердженням відповідності вимогам на етапі виявлення інтересу буде вважатися загальна інформація про компанію та посилання Учасника на оформлені договори в табличній формі із зазначенням принаймні дати та номера договору, найменування та контактних даних Замовника, обсягу послуг, вартості контракту. Копії договорів та копії звітних документів вимагатимуть від переможця на етапі подання Технічної та Фінансової пропозиції.

Документальним підтвердженням відповідності персоналу буде вважатися подання відповідних резюме персоналу.

Відбір організації здійснюється відповідно до процедури «Відбір за кваліфікацією консультанта» (ВКК, CQ), визначеній в п. 9.4.2.5 Регламенту діяльності УФСІ.

Фінансова та технічна пропозиція буде вимагатись тільки від учасника з найвищою кваліфікацією.

Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію з 09:30 до 17:30 у будні дні за нижчезазначеною адресою.

Листи зацікавлення та документи, що підтверджують відповідність вищенаведеним кваліфікаційним вимогам мають бути надіслані електронною поштою до 17:00 год 09 листопада 2021 року на адресу: [email protected].

Оригінали документів (додатково до надісланих на електронну пошту) мають бути надіслані на поштову адресу: 04075, м. Київ, вул. Лук’янівська, 77, УФСІ, Ковтун Катерині.

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на надання консультаційних послуг

(послуги консалтингової компанії)

«Організація та проведення інформаційної кампанії УФСІ

у межах проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VIII)»

 1. Загальна інформація

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ/Фонд), відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2000 № 740 «Про утворення Українського фонду соціальних інвестицій» (із змінами), є неприбутковою організацією, що фінансується за рахунок фінансових ресурсів, які надаються у рамках проектів міжнародної технічної допомоги та проектів економічного та соціального розвитку України, підтримуваних Світовим банком та іншими міжнародними фінансовими організаціями (Банк/Банки), благодійних внесків та інших джерел, не заборонених законодавством України.

У липні 2021 року започатковано впровадження Проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VIII)» (далі – Проєкт). Метою цього Проєкту є посилення спроможності медичних закладів протидіяти загрозам та наслідкам пандемії COVID-19 шляхом їх енергоефективного оновлення, забезпечення необхідним медичним обладнанням та проведення навчальних заходів для медперсоналу та керівників закладів. 

Задля цього Уряд Німеччини виділив через Державний банк розвитку Німеччини KfW грантові кошти у загальному обсязі 13,1 млн. євро, які будуть спрямовані на оновлення інфраструктури та оснащення сучасними медичними приладами і засобами захисту 13 закладів первинної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, розташованих у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях та у контрольованих Урядом України районах Донецької і Луганської областей.

У Проєкті беруть участь 6 закладів первинної медичної допомоги (амбулаторії) та 7 закладів вторинної медичної допомоги (лікарні), з яких 3 у Дніпропетровській, 3 у Донецькій, 2 у Запорізькій, 4 у Луганській, 1 Харківській області, а саме:

-        Амбулаторія ЗПСМ ЦПМСД смт Слобожанське, Дніпропетровська область;

-        Криворізька міська лікарня № 9, Дніпропетровська область;

-        Криворізька інфекційна лікарня № 1, Дніпропетровська область;

-        Амбулаторії № 5 та № 6 ЦПМСД № 3 м. Маріуполь, Донецька область;

-        Добропільська лікарня інтенсивного лікування, Донецька область;

-        Амбулаторії ЗПСМ № 3 та № 4 ЦПМСД м. Дружківка, Донецька область;

-        Амбулаторія ЗПСМ м. Гуляйполе Гуляйпільського ЦПМСД, Запорізька область;

-        Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги м. Мелітополь, Запорізька область;

-        Амбулаторія № 2 Сєвєродонецького ЦПМСД, Луганська область;

-        Амбулаторія № 1 та № 2 ЦПМСД м. Рубіжне, Луганська область;

-        Сватівська багатопрофільна лікарня, Луганська область;

-        Старобільська багатопрофільна лікарня, Луганська область;

-        Центральна міська лікарня м. Ізюм, Харківська область.

У рамках Проєкту передбачається проведення інформаційних та комунікаційних заходів задля  створення та поширення інформаційного контенту щодо цілей і завдань, заходів і результатів Проєкту для різних цільових аудиторій.

УФСІ має намір відібрати та укласти договір з компанією для надання послуг з  реалізації інформаційної кампанії у межах Проєкту УФСІ VIII (далі - Консультант).

2. Мета завдання

Метою завдання є проведення інформаційної кампанії у рамках впровадження Проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VIІI)» протягом 2021-2022 років. Основні завдання інформаційної кампанії:

-             інформування цільових груп про цілі, діяльність та досягнення Проєкту;

-             організація взаємодії з місцевими ЗМІ;

-             підвищення впізнаваності УФСІ та популяризація Проєкту серед представників цільових груп;

-             зростання зацікавленості до соціальних мереж УФСІ;

-             покращення іміджу Проєкту та УФСІ у цілому.

Цільовою аудиторією інформаційної кампанії є:

-             керівники, лікарі та персонал закладів охорони здоров’я, у яких реалізуються субпроєкти;

-             потенційні пацієнти закладів охорони здоров’я, у яких реалізуються субпроєкти;

-             органи місцевої влади та самоврядування де реалізуються субпроєкти;

-             жителі громад, у яких реалізуються субпроєкти;

-             наглядова рада УФСІ;

-             Міністерства та установи, що формують політику у сфері охорони здоров’я;

-             широка громадськість;

-       уряди іноземних держав, що фінансують міжнародні фінансові організації та їх посольства;

-       іноземні та міжнародні фінансові організації і їх представництва в Україні.

3. Орієнтовний обсяг послуг

Для досягнення мети завдання Консультант у 2021-2022 роках повинен реалізувати наступні заходи:

  1. Забезпечити розробку макетів інформаційно-візуальних матеріалів:

-     шести щомісячних бюлетенів УФСІ (орієнтовно 4-6 сторінок);

-     трьох інформаційних постерів (інфографіка) для сторінок УФСІ у соціальних мережах.

  1. Забезпечити професійну фотозйомку 13 об’єктів, що беруть участь у Проєкті, до реалізації проєктних заходів (до реконструкції). Результатом роботи фотографа має бути серія фотографій об’єктів високої роздільної якості (30-40 фотографій з кожного об’єкту);
  2. Забезпечити подання інформації про УФСІ у шести телепрограмах регіональних телеканалів. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст теле-сюжетів, допомагає у визначенні та підготовці спікерів, виборі локації зйомок, спілкується із журналістами/редакторами теле-каналів. Телеканали для розміщення матеріалів узгоджуються із Замовником заздалегідь.
  3. Підготувати та розмістити три публікації у національних Інтернет-виданнях. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст публікацій, залучає спікерів/коментаторів/експертів (за потреби), здійснює написання тексту та розміщення. Приблизний розмір кожної публікації - близько 1500-3000 символів (формат новин) або 5000-6000 символів (формат статті) із фотографією. Інтернет ресурси для розміщення матеріалів та самі матеріали узгоджуються із Замовником заздалегідь.
  4. Підготувати та розмістити шість публікацій у регіональних Інтернет-виданнях. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст публікацій, залучає спікерів/коментаторів/експертів (за потреби), здійснює написання тексту та розміщення. Приблизний розмір кожної публікації – близько 1500-3000 символів (формат новин) або 5000-6000 символів (формат статті) із фотографією. Інтернет ресурси для розміщення матеріалів та самі матеріали узгоджуються із Замовником заздалегідь.

Обсяг послуг на 2023-2024 роки буде узгоджено додатково.  

4. Очікувані результати

  1. Підвищення впізнаваності Проєкту у суспільстві, його донорів та виконавців.
  2. Покращення іміджу УФСІ та Проєкту;
  3. Збільшення рівня взаємодії з аудиторією на сторінці УФСІ у Facebook, Twitter, збільшення кількості підписників.
  4. ЗМІ виявляють цікавість до Проєкту;
  5. Збережено єдину стилістику інформаційно-візуальної продукції УФСІ.

5. Ресурси для виконання завдання

УФСІ не надає жодних ресурсів для виконання завдання, крім інформації та настанов.

6. Графік надання послуг та звітність

Конкретні терміни виконання кожного окремого заходу узгоджуються із Замовником окремо.

Виконавець повинен звітувати відповідальній особі, визначеній з числа персоналу УФСІ та вказаній у Договорі, шляхом подання звітів про надані послуги/виконані роботи. Звіти про надані послуги/виконані роботи подаються українською мовою у формі, узгодженій із Замовником.

7. Умови фінансування

Оплата за Договором здійснюється наступним чином:

за послуги, що надаються Виконавцем, Замовник зобов’язується сплатити суму, визначену в Акті прийому-передачі наданих послуг за розцінками на заходи, що узгоджені між Замовником і Виконавцем та визначені в Договорі. Письмовий звіт Виконавця є невід’ємною частиною Акту прийому-передачі наданих послуг. Датою отримання послуг є дата підписання Акту прийому-передачі послуг відповідальним представником Замовника

8. Кваліфікаційні вимоги

Кваліфікація Консультанта повинна відповідати наступним мінімальним обов’язковим вимогам:

  • Не менше 3 років досвіду роботи на ринку надання PR-послуг України (35 балів).
  • Досвід реалізації інформаційних кампаній для соціальних ініціатив/проєктів чи ініціатив у сфері охорони здоров’я (не менше трьох) (35 балів).

Бажані кваліфікаційні вимоги:

  • Досвід роботи з донорами/ міжнародними організаціями та органами державної влади (надати перелік клієнтів та рекомендаційні листи) (20 балів);
  • Наявність попереднього позитивного досвіду взаємодії з УФСІ у цій сфері (10 балів).

Вимоги до персоналу Консультанта:

  • Керівник – не менше 5 років досвіду управління комунікаційними, рекламними і PR проєктами загальнонаціонального та регіонального масштабів;
  • PR-менеджер – не менше 5 років досвіду комунікаційної діяльності у соціальній сфері чи сфері охорони здоров’я, роботи зі ЗМІ;
  • Копірайтер – не менше 3 років досвіду написання текстів на соціальну або медичну тематику.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.