bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю меблів

БО «Я – Волноваха»  в рамках проєкту «Забезпечення доступу до інформації та адміністративних послуг мешканців Волноваської МТГ» (Угода №RPP/2021/09/088/DR), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції  оголошує відкритий Конкурс на закупівлю меблів.

 Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання:

дата початку 11.10.2021 — дата кінця 25.10.2021.

 Предметом закупівлі є:

1. Стіл офісний комп’ютерний СКМ-11

Кількість одиниць: 4

2. Стіл письмовий МО-1

Кількість одиниць: 4

3. Шафа-стелаж для документів КШ-1

Кількість одиниць: 4

4. Шафа для одягу Шафа-1

Кількість одиниць: 4

5.Стілець офісний «ІЗО»

Кількість одиниць: 8

 

Товар повинен відповідати наступним вимогам:

 

Лот 1:

Стіл офісний комп’ютерний СКМ-11 – 4 од.

висота, мм:    736

ширина, мм:  1400

глибина, мм: 600

колір ДСП:    Дуб сонома

матеріал:       ламіноване ДСП

або аналогічний за характеристиками іншого виробника

 

Лот 2:

Стіл письмовий МО-1 – 4 од.

висота, мм:    736

ширина, мм:  1000

глибина, мм: 600

колір ДСП:    Дуб сонома

матеріал:       ламіноване ДСП

або аналогічний за характеристиками іншого виробника

 

Лот 3:

Шафа-стелаж для документів КШ-1 -4 од.

висота, мм:    1950

ширина, мм:  612

глибина, мм: 448

колір ДСП:    Дуб сонома

матеріал:       ламіноване ДСП

або аналогічний за характеристиками іншого виробника

 

Лот 4:

Шафа для одягу Шафа-1 – 4 од.

висота, мм:    1800

ширина, мм:  650

глибина, мм: 456

колір ДСП:    Дуб сонома

матеріал:       ламіноване ДСП

або аналогічний за характеристиками іншого виробника

 

Лот 5:

Стілець офісний «ІЗО» - 8 од.

каркас Метал

матеріал оббивки     Тканина

висота виробу, мм    860

ширина виробу, мм  530

глибина виробу, мм 560

висота від полу до сидіння, мм      500

висота спинки, мм   360

ширина сидіння, мм 480

глибина сидіння, мм            430

максимальне навантаження, кг      120

або аналогічний за характеристиками іншого виробника

 

У вартість товару повинна бути включена вартість доставки товару до місця призначення, а саме: м. Волноваха, Донецької обл., вул. Центральна б. 51/1, 1 під’їзд.

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. якість опису товару/послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. прийнятна ціна, умови оплати - 100% оплата після постачання товару та гарантійний термін.

Оплата здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції:

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: Gagivan34@icloud.com, або за телефоном: 099-272-82-30 (керівник проєкту Іван Вервейко) до 25.10.2021, 14:00.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані

  •  в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси БО Gagivan34@icloud.com та  tender@vzplus.org   із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2021/09/088/DR (_____назва учасника)” не пізніше 14.00 25.10.2021.

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 14.00 25.10.2021 розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 28.10.2021.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном: 0999256994.

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, ____ХХХХХ _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію БО «Я - Волноваха» щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів)___________________________, згідно з вимогами, висунутими БО «Я - Волноваха» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши конкурсні вимоги БО «Я - Волноваха», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари БО «Я - Волноваха» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна  (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: 100% оплата після постачання товару.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Зразок Договору поставки товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

Контакти

  • +380999256994
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.