bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів
19.10.2021

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів

Благодійна організація «Я - Волноваха» в рамках грантового проєкту «Забезпечення доступу до інформації та адміністративних послуг мешканців Волноваської МТГ», що реалізується в межах  Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 11.10.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 25.10.2021 р.

 Предметом закупівлі є товари, а саме: 

Лот 1. Монітор 21.5 Philips 221V8LD/00

Діагональ дисплея: 21.5”

Частота оновлення: 75 Гц

Максимальна роздільна здатність дисплея: 1920 x 1080

Час реакції матриці: 4 мс

Яскравість дисплея: 250 кд/м²

Тип матриці: VA

Інтерфейси:

  • DVI
  • HDMI
  • VGA

Контрастність дисплея: 3 000:1

Особливості:

  • Flicker-Free
  • Безрамковий (Сinema screen)

Кут огляду горизонтальний 178°

Відношення сторін 16:9

Ігрові технології Adaptive Sync

Покриття Матове

Колір: Black

Підсвітка: WLED (світлодіодна підсвітка)

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

Лот 2. Системний блок

  • Intel Core i5-3470 (3.2 ГГц) / RAM 8 ГБ / HDD 500Gb + SSD 120 ГБ / GeForce GTX950 2Gb / без ОД / LAN / без ОС

Процесор

  • Чотириядерний Intel Core i5-3470 (3.2 ГГц)

Обсяг оперативної пам’яті

  • 8 ГБ

Порти

  • 6 портів USB 2.0, PS/2, RJ-45, VGA, DVIHDMI

Потужність БЖ

  • 400 Вт

Обсяг SSD

  • 120 ГБ

Обсяг HDD

  • 500 ГБ

Оптичний привод

  • Немає

Обсяг відео пам’яті

  • 2 ГБ

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

Лот 3.  Комплект провідний Logitech MK120 USB

Інтерфейс

  • USB

Сумісність з ОС

  • Microsoft Windows

Колір

  • Чорний

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

     Лот 4.  Canon i-SENSYS MF3010 (5252B034AA)

Максимальна роздільна здатність друку

  • 600x1200 dpi

Технологія друку

  • Лазерний друк

Тип пристрою

  • БФП

Кількість кольорів

  • 1 (чорний колір)

Друк

  • Чорно-білий

Інтерфейси

  • USB 2.0

Друк без комп’ютера

  • так

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

     Лот 5. ПБЖ Powercom CUB-650E (CUB.650E.USB)

 Кількість розеток

  • 8

Вихідна потужність

  • 650 ВА/390 Вт

Тип архітектури

  • Резервні (off-line)

Акумуляторна батарея

  • Вбудована

Тип використовуваної батареї

  • Герметична обслуговувальна свинцево-кислотна

Форма вихідної напруги

  • Апроксимована синусоїда

Час заряду батарей,  год

  • 8

РК-дисплей

  • З USB-роз’ємом

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

 

Строк постачання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. Волноваха, Донецької обл, вул. Центральна б. 51/1, 1 під’їзд.

Закупівлі в межах проєкту здійснюються без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 1 року
  7. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати - 100% оплата після постачання товарів/надання послуг та умови постачання/надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]до 25.10.2021, 14.00.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником  до 25.10.2021, 14.00 на електронні адреси [email protected] та [email protected]   зазначенням у темі «Вікритий тендер_RPP/2021/09/088/DR _______ назва учасника»,

організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: м. Волноваха, Донецької обл, вул. Центральна б. 51/1, 1 під’їзд, 2 поверх у строк до 25.10.2021, 14.00. 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 14 годин 25.10.2021, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 28.10. 2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

В.о. виконавчий директор

БО «Я - Волноваха»                                                                                      Вервейко І.Д.

телефон 099-272-82-30

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, ____ХХХХХ _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію БО «Я - Волноваха» щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів)___________________________, згідно з вимогами, висунутими БО «Я - Волноваха» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши конкурсні вимоги БО «Я - Волноваха», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари БО «Я - Волноваха» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна  (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: 100% оплата після постачання товару.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Зразок Договору поставки товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

Контакти

  • +380999256994

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.