Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю комплексних комунікаційних послуг.
БО «БФ «ССС» працює в усіх областях України (окрім АРК Крим) для встановлення верховенства права, зміцнення соціальної згуртованості, утвердження поваги до прав людини та створення рівних можливостей для їх реалізації.
Наша мета:
Сприяння захисту прав і свобод осіб, які постраждали внаслідок конфлікту на Донбасі та окупації Криму, у тому числі внутрішньо переміщених осіб, ветеранів АТО/ООС та членів їхніх родин, дітей постраждалих внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, інших вразливих категорій населення (зокрема, пенсіонерів, жінок та жіночих об’єднань, представників національних меншин та ЛГБТК+ спільноти), а також надання системної підтримки органам державної влади, місцевого самоврядування та громадським організаціям у подоланні соціально-економічних викликів та впровадженні реформ.
Пріоритетом БО «БФ «ССС» є досягнення сталих результатів та мейнстримінг гендерно- та конфліктно-чутливих підходів в усіх напрямкам діяльності. У своїй діяльності БО «БФ «ССС» покладається на багаторічний досвід та ґрунтовну фахову підготовку її представників.
Дата оголошення про тендер: 8 жовтня 2021 року
Термін подання тендерних пропозицій: до 17 жовтня 2021 року
Регіон надання послуг: м.Київ
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 18 жовтня 2021 року, розгляду не підлягатимуть.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
1.1. Проведення зустрічей з представниками Міністерства у справах ветеранів та партнерськими організаціями та експертами для обговорення Комунікаційної стратегії
1.2. Кабінетне дослідження щодо сприйняття діяльності Міністерства у справах ветеранів, ветеранських організацій, вирішення питань ветеранів місцевою владою та функціонування просторів для ветеранів
1.3. Дослідження в сфері засобів масової інформації щодо роботи Міністерства у справах ветеранів, ветеранських організацій, просторів для ветеранів та органів місцевої влади, що працюють з ветеранами
1.4. Вивчення ставлення у соціальних мережах до Міністерства у справах ветеранів, ветеранських організацій, просторів для ветеранів та органів місцевої влади, що працюють з ветеранами
1.5. Проведення щонайменше 30 глибинних інтерв’ю з учасниками проекту та стейкхолдерами (представниками Міністерства у справах ветеранів, ветеранських організацій, просторів для ветеранів, представниками місцевої влади, які займаються вирішенням питань ветеранів, лідерів думок серед ветеранської спільноти)
1.6. Проведення стратегічної сесії для представників Міністерства у справах ветеранів та всіх відповідних партнерів у Києві
1.7. Розробка проекту Комунікаційної стратегії Міністерства у справах ветеранів
1.8. Розробка креативної ідеї інформаційної кампанії проекту та завершення плану
1.9. Розробка та затвердження ключових візуальних елементів кампанії: для соціальних мереж, листівок, плакатів, наочних матеріалів, рекламних товарів.
1.10. Проведення громадських обговорень на регіональному рівні у форматі діалогу
1.11. Презентація Комунікаційної стратегії для Міністерства у справах ветеранів відповідно до результатів громадських обговорень та підготовка фінального документу
1.12. Створення та оформлення акаунтів у соціальних мережах
1.13. Розробка промо-роликів проекту
1.21. Інтеграція лідерів думок у Facebook / Instagram / YouTube
1.22. Проведення онлайн-флешмобу за участю ветеранів та органів місцевої влади, що працюють з ветеранами
1.23. Проведення публічної презентації стратегії (один прес-захід у Києві)
1.24. Розробка прес-релізів (новини, огляди, звіти), 8 публікацій
1.25. Підготовка матеріалів для спеціального проекту
1.26. Реалізація спеціальних проектів у засобах масової інформації
1.28. Підтримка Міністерства у справах ветеранів у підготовці інформаційних матеріалів. Підготовка та оформлення плакатів та листівок
1.29. Друк інформаційних матеріалів
1.30. Розповсюдження плакатів у просторах для ветеранів та серед органів місцевої влади, які працюють з ветеранами.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
Інший релевантний досвід та навички
Строк надання послуг: до 31 березня 2022 р
Вимоги до підрядника – учасника тендеру:
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 17 жовтня 2021 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: комплексні комунікаційні послуги”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.
Тендерна процедура:
Додаткові застереження:
Індивідуальний підхід та рівні можливості
БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 2021 року.
Виконавчий директор
БО «БФ «ССС»
Гамільтон Дермот
Коментарі