bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на закупівлю моноблоку
08.10.2021

Громадська спілка «Центр підтримки громадських ініціатив Святогірська» в рамках проєкту  «Місцеве самоврядування та реформа з децентралізації влади»  (Угода № RPP/2021/09/089/DR), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю моноблоків (призначенням: для офісу, для роботи) для облаштування локацій (комп’ютеризації місць) території  цифрової доступності в громаді.

Дата оголошення відкритого конкурсу на постачання: 08 жовтня 2021 року

Термін подання конкурсних пропозицій: до 22 жовтня 2021 року включно.

Предметом закупівлі є:   МОНОБЛОК

Кількість одиниць:   2 (дві)

Товар повинен відповідати наступним вимогам

ЛОТ 1:

Товар з характеристиками Моноблок 23.8” ASUS M3400WUAK-WA004M або аналогічний  за характеристиками/чи що перевищує характеристики іншого виробника  - 2 одиниці

Основні характеристики товару:  Моноблок 23.8” ASUS M3400WUAK-WA004M 

 

 

Клас

Моноблок для дому, Моноблок для роботи

Призначення

Для дому, Для офісу, для роботи

Країна-виробник

Китай

Гарантія, міс.

12

Серія

ASUS M3400

Дисплей (діагональ)

23,8

Дисплей (макс.роздільна здатність)

1920х1080 (Full HD)

Процесор (модель)

AMD Ryzen 5 5500U (Zen 2)

Процесор (тактова частота – turbo), ГГц

2,1-4,0

Процесор (к-сть ядер/потоків)

6 ядер/12 потоків

Оперативна пам’ять (тип)

DDR4 - XXXX МГц

Оперативна пам’ять (об’єм)

8 ГБ

Вбудований накопичувач (тип)

SSD

Вбудований накопичувач (об’єм), ГБ

256 (SSD)

Мережеве підключення (LAN RJ-45), Мбіт/с

10/100/1000 Ethernet

Строк надання товару: протягом 10 (десяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка до місця призначення, а саме: м. Святогірськ Донецької області, вул. Івана Мазепи, 3, відділення № 2 “Нова пошта”

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; не є платниками ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності, якщо суб’єкт працює з печаткою) та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо) 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус. 

  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається).

  4. Оригінал Рахунка-фактури.

  5. Зразок договору купівлі-продажу / постачання.

  6. Гарантійні зобов’язання.

  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення.

  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення.

  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.

  4. Строк постачання товару: протягом 10 (десяти) календарних днів від дати підписання Договору.

  5. Прийнятна ціна, умови оплати - 100% оплата після постачання товару та гарантійний термін. 

Оплата здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected] , або за телефоном (керівник проєкту +380 (50) 185 01 12) до 22.10.2021 року включно, 18:00

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані 

  •  в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси Громадської спілки «Центр підтримки громадських ініціатив Святогірська» ( [email protected] ) та  ГО «Взаємодія-Плюс»: [email protected]   із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода № RPP № 2021/09/089/DR (_____назва учасника)» не пізніше 22.10.2021 р.

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 22 жовтня 2021 року розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше  25 жовтня 2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: 

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном: +380 (50) 185 01 12 

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)__________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м ХХХХХ, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію Громадській спілці «Центр підтримки громадських ініціатив Святогірська» щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів)___________________, згідно з вимогами, висунутими Громадською спілкою «Центр підтримки громадських ініціатив Святогірська» згідно конкурсного  оголошення №_____ про _______________________ від ____________ року.

 Вивчивши конкурсні вимоги Громадської спілки «Центр підтримки громадських ініціатив Святогірська», ___________________________________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати поставити товари Громадській спілці «Центр підтримки громадських ініціатив Святогірська» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.

  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.

  3. Ціна  (грн., з/без ПДВ): ____________________.

  4. Строк поставки товару: __________________.

  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.

  6. Опис/характеристика товарів: _______________________.

  7. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.

  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.

  9. Податковий статус постачальника: _________________________

  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року

  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;

  4. Зразок Договору постачання товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка (за наявності))

 

Контакти

  • +380(50)1850112 [email protected] Інна Роншина (керівник проєкту)

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.