Оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі послуги з виготовлення брендованої поліграфічної продукції 01.1/10 від 01.10.2021
Громадська організація «Центр громадянських ініціатив «Донбас» в рамках грантового проєкту «Smart місто у малих громадах Донеччини» (Грантова угода №RPP/2021/09/101/ЕС), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру та урядів Данії, Швейцарії та Швеції оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуги з виготовлення брендованої поліграфічної продукції.
Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання послуг:
Дата оголошення про конкурс: 01.10.2021 р.
Термін подання конкурсних пропозицій: до 14.10.2021 р. включно
Предметом закупівлі є:
Послуга з виготовлення брендованої продукції за наступним переліком згідно наданих макетів:
Найменування продукції |
Кількість |
Листівки формату 1/3 А4 130 г/м2 (єврофлаєр) |
4000 |
Інформаційні листівки у транспорт А4 115 г/м2 |
800 |
Інформаційні листівки у транспорт А3 115 г/м3 |
400 |
Інформаційні наліпки 10*10 (наліпки з QR-кодами для скачування мобільного застосунку) |
1000 |
Об’ємні брендовані наліпки 3D 2х2 на ноутбуки та смартфони користувачів |
400 |
Брендований блокнот на пружині А5 (обкладинка 4+0, 4+0, внутрішній блок офсетний папір 80г/м без ліновки) |
400 |
Брендований блокнот на пружині А6 (обкладинка 4+0, 4+0, внутрішній блок офсетний папір 80г/м без ліновки) |
200 |
Еко-ручка |
600 |
Магніти розмір 7х12 (магнітний вініл щільність 700, стандартна плотність) |
800 |
Строк виготовлення продукції:
Об’ємні брендовані наліпки 3D 2х2 на ноутбуки та смартфони користувачів протягом 14 днів з дати підписання Договору та надання електронних макетів на електронну пошту виконавця.
Все інше згідно переліку протягом 7 днів від дати підписання Договору на поставку та надання електронних макетів на електронну пошту виконавця.
У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару на адресу замовника.
Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Постачальник повинен пояснити, як і чому він може бути найкращим виконавцем вимог конкурсу та вказати таке:
Кваліфікація – короткий опис діяльності постачальника послуг, сфери спеціалізації, перелік послуг, які може надавати Заявник;
Відповідність технічним вимогам до друку продукції (цифровий друк, можливість виконання всіх видів друку, заявлених в ЗП);
Портфоліо: опишіть типи виконаних робіт, деталі спеціалізації, перелік клієнтів, які отримали ті ж самі послуги, що потрібні;
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
рахунок-фактура;
зразок договору купівлі-продажу / постачання;
інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
строк надання послуг: об’ємні брендовані наліпки 3D 2х2 на ноутбуки та смартфони користувачів протягом 14 днів з дати підписання Договору та надання електронних макетів на електронну пошту виконавця. Все інше згідно переліку протягом 7 днів від дати підписання договору та надання електронних макетів на електронну пошту виконавця;
прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою [email protected] , або за телефоном 050 645 4936 (менеджер проєкту Кожухова Людмила). КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ДЛЯ ЗАПИТАНЬ: 13.10.2021 до 18:00
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані
в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси ГО «Центр Громадянських Ініціатив «Донбас»: [email protected] та [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода № RPP/2021/09/101/ЕС ” не пізніше 14.10.2021 до 23.59,
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 14.10.2021 розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 16.10.2021
Додаткові застереження:
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контакти:
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефонами:
050 645 4936 Кожухова Людмила, 0509790129 Баша Інна
ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
_________________________(повне найменування постачальника)_______________________, (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ,адреса: __________________________________), надає свою пропозицію ГО «ЦеГрІн «Донбас» щодо участі у КОНКУРСІ, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «ЦеГрІн «Донбас»» згідно конкурсного оголошення № 01.1/10 про проведення відкритого конкурсу із закупівлі послуг на виготовлення брендованої поліграфічної продукції від 01.10.2021 року.
Вивчивши конкурсні вимоги Громадської організації «Центр Громадянських Ініціатив «Донбас», (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари «ГО «ЦеГрІн «Донбас» відповідно до наступних умов:
Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
Умови оплати: ___________________.
Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
Податковий статус постачальника: _________________________
КВЕД:______________________
|
|
|
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається:
Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
Копія документу, що підтверджує податковий статус
Зразок Договору поставки товару
ПІБ уповноваженої особи __________________ (підпис та печатка)
Коментарі