bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на закупівлю Офісних меблів

ГО «Студентська молодь Бахмуту» в рамках проєкту «Консультаційний центр цифровізації»(Угода №RPP/2021/07/037/DR, в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції  оголошує відкритий Конкурс на закупівлю офісних меблів.

 Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання послуг:

26.07.2021—09.08.2021

Предметом закупівлі послуг є:

Офісні меблі

Кількість одиниць: 25

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Лот 1:

Шафа архівна для зберігання документації та цінних речей – 1 од.

ХАРАКТЕРИСТИКИ: замок – ключ, кількість ящиків – 4, кількість ключових замків – 1, система захисту від перекидання, рамка-ідентифікатор на кожному ящику, центральний ключовий замок, формат збережених документів: А4 або Foolscap, розміри зовнішні (ВхШхГ), см 133.5 x 49.5 x 60.2.

Лот 2:

Офісний стілець для відвідувачів центру – 10 од.

ХАРАКТЕРИСТИКИ: матеріал каркаса – метал, матеріал оббивки – екошкіра або тканина, висота – 810 мм, ширина – 470 мм, глибина – 410 мм.

Лот 3:

Офісний диван для очікування – 6 од.

ХАРАКТЕРИСТИКИ: двомісний диван без підлокітників, тип - офісний диван, ширина - 120 см, вид – нерозкладний, матеріал оббивки - штучна шкіра, глибина - 68 см, матеріал каркаса – дерево та метал, висота - 75 см, наповнення - пінополіуретан

Лот 4:

Офісне крісло для консультантів центру – 2 од.

ХАРАКТЕРИСТИКИ: матеріал оббивки – екошкіра або тканина, максимальне навантаження – 130 кг, регулювання – висота сидіння та кут нахилу спинки, основа - хрестовина з роликами, матеріал корпусу – метал, розміри сидіння - 45.5 х 40 см

Лот 5:

Робочий стіл для консультантів центру – 2 од.

ХАРАКТЕРИСТИКИ: матеріал стільниці - ламіноване ДСП, товщина корпусу - 36 мм, висота 761 мм, ширина 1200 мм, глибина 700 мм.

Лот 6:

Стіл письмовий для відвідувачів центру – 4 од.

ХАРАКТЕРИСТИКИ: стіл письмовий металевий, матеріал ніжок - Метал + ДСП, висота -740 мм, ширина -

1200 мм, глибина - 600 мм

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; які не є платниками ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: molodbahmutu@gmail.com, або за телефоном 050-169-80-46 (менеджер проєкту Ірина Булгакова) до 09.08.2021 до 15:00

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси ГО molodbahmutu@gmail.com та tender@vzplus.org  із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2021/07/037/DR не пізніше 09.08.2021,
  • або в оригіналі у паперовому вигляді в запечатаному конверті мають бути надіслані за адресою: 84511, Україна Донецька обл., м.Бахмут, вул. Миру 5, ННППІ УІПА (м.Бахмут) не пізніше 09.08.2021

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 09.08.2021 до 15.00 розгляду не підлягатимуть, а оригінали повертаються учасникам у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 16.08.2021. 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном 050-169-80-46.

 

ЗРАЗОК
ЦІНОВА  ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)______,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м. ХХХХХХХХХХ, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію БФ «Новгородська громада» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Студентська молодь Бахмуту» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Студентська молодь Бахмуту», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Студентська молодь Бахмуту» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

Контакти

  • molodbahmutu@gmail.com телефоно 050-169-80-46 (менеджер проєкту Ірина Булгакова)
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.