Громадська організація “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” оголошує відкритий конкурс на закупівлю матеріалів для проведення заходів в рамках проекту «Надання можливостей молоді для забезпечення примирення суспільства: сприяння взаєморозумінню та ненасильницькому спілкуванню», на підставі Угоди від 09.03.2021р. про реалізацію проекту між ChildFund Deutschland e. V. (за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини) та Громадською організацією “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” за наступними позиціями:
№ з/п |
Найменування |
Кількість, шт. |
Вартість одиниці, грн. |
Всього, грн. |
1 |
Коркова дошка (2000*1000 мм) |
7 |
|
|
2 |
Магнітна дошка (90*120 см) |
6 |
|
|
3 |
Магнітна дошка (2000*1250) Iboard |
1 |
|
|
4 |
Фліпчарт стандарт (70*100 см) |
8 |
|
|
5 |
Папір офісний А4, пачка 500 л |
55 |
|
|
6 |
Папір для фліпчарта (20 арк, білі) |
80 |
|
|
7 |
Папір офісний А3 |
47 |
|
|
8 |
Кольоровий папір А4 |
60 |
|
|
9 |
Набір маркерів + губка |
42 |
|
|
10 |
Стійка «книжковий хмарочос» |
1 |
|
|
11 |
Сухий басейн |
2 |
|
|
12 |
Магнітний конструктор |
16 |
|
|
13 |
Фасилітаційна валіза із наповненням канцтоварами |
6 |
|
|
Всього |
|
Оплата послуг: безготівкова оплата на підставі актів виконаних робіт або видаткових накладних.
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
- Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку.
Для участі у тендері просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):
- на поштову адресу: 03148, м. Київ, БУЛЬВАР КОЛЬЦОВА, будинок 9, квартира 32
- на електронну пошту: [email protected]
Кінцевий термін подачі пропозицій: 07 червня 2021 року до 10:00.
Усі питання та роз’яснення, які стосуються надання цінових пропозицій, необхідно надсилати електронною поштою на адресу [email protected]
Контактна особа: Євсєєва Олена, тел. 0509789165 (з 11:00 до 15:00)
Для участі у тендері необхідно надати:
1. Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
2. Додаток № 1.1.: Загальні відомості про учасника.
Додаток 1.1
Загальні відомості про учасника
__________________________________________________________________________________
Найменування юридичної особи/фізичної особи-підприємця
________________________________________________________________________________
Юридична адреса
__________________________________________________________________________________
Фактична адреса / Місце провадження господарської діяльності
__________________________________________________________________________________
Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний номер
__________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника
__________________________________________________________________________________
Контактна особа
__________________________________________________________________________________
Телефон, факс
__________________________________________________________________________________
Електронна пошта
__________________________________________________________________________________
Адреса веб-сайту |
3. Додаток № 1.2: Кошторис на закупівлю акустичних систем та стійок для акустичних систем для проведення заходів в рамках проекту.
Додаток 1.2.
КОШТОРИС
№ з/п |
Найменування |
Кількість, шт. |
Вартість одиниці, грн. |
Всього, грн. |
1 |
Коркова дошка (2000*1000 мм) |
7 |
|
|
2 |
Магнітна дошка (90*120 см) |
6 |
|
|
3 |
Магнітна дошка (2000*1250) Iboard |
1 |
|
|
4 |
Фліпчарт стандарт (70*100 см) |
8 |
|
|
5 |
Папір офісний А4, пачка 500 л |
55 |
|
|
6 |
Папір для фліпчарта (20 арк, білі) |
80 |
|
|
7 |
Папір офісний А3 |
47 |
|
|
8 |
Кольоровий папір А4 |
60 |
|
|
9 |
Набір маркерів + губка |
42 |
|
|
10 |
Стійка “книжковий хмарочос) |
1 |
|
|
11 |
Сухий басейн |
2 |
|
|
12 |
Магнітний конструктор |
16 |
|
|
13 |
Фасилітаційна валіза із наповненням канцтоварами |
6 |
|
|
Всього |
|
Отримані пропозиції для проведення заходів в рамках проекту будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
1. Відповідність видаткових матеріалів наданим специфікаціям.
2. Вартість.
3. Відповідність вимогам тендеру.
Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає всім учасникам повідомлення про результати проведеного тендеру.
Коментарі