Громадська організація “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” оголошує відкритий конкурс на закупівлю меблів для проведення заходів в рамках проекту «Надання можливостей молоді для забезпечення примирення суспільства: сприяння взаєморозумінню та ненасильницькому спілкуванню», на підставі Угоди від 09.03.2021р. про реалізацію проекту між ChildFund Deutschland e. V. (за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини) та Громадською організацією “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” за наступними позиціями:
Замовник 1: |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 - гімназія, м. Копиченці. Тернопільська обл |
|
№ |
Найменування |
Арт |
Розміри (ДхГхВ), мм |
Вартість однієї одиниці, грн* |
Кіл., од |
Вартість комплекту, грн |
Технічні характеристики, зовнішній вигляд |
|
1 |
Стіл учнівський комп’ютерний |
СК-9-07 |
700х600х750 (810) |
20 |
|
|||
2 |
Стілець Ізо |
СТВ1 |
530х560х860 |
21 |
|
|||
3 |
Стіл з тумбою (3 шухляди + ніша) |
С13 /1200х600 |
1200х600х750 (420х500х730 - тумба) |
1 |
|
|||
4 |
Пенал закритий |
ШПД31 /500х400х1950 |
500х400х1950 |
1 |
|
|||
5 |
Пенал відкритий кутовий |
ШПК41 /400х400х1950 |
400х400х1950 |
1 |
|
|||
6 |
Диван Комбі Двомісний |
0 |
1200х660х800 |
1 |
|
|||
Разом за меблі: |
|
|||||||
Доставка: |
|
|||||||
Розвантаження та підйом: |
||||||||
Монтаж: |
||||||||
Знижка: |
||||||||
Всього до сплати за замовлення: |
Замовник 2: |
Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області, м. Луцьк, Волинська обл. |
|||||||
№ |
Найменування |
Арт |
Розміри (ДхГхВ), мм |
Вартість однієї одиниці, грн* |
Кіл., од |
Вартість комплекту, грн |
Технічні характеристики, зовнішній вигляд |
|
1 |
Кафедра бібліотекаря пряма |
Б-КБП-00-01 |
1750(1350)х980(650)х750/1000 |
1 |
|
|||
2 |
Пенал для документів з 1 фасадом |
ШПД27 /500х400х1950 |
500х400х1950 |
2 |
|
|||
3 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
4 |
|
|||
4 |
Пенал для документів з 1 фасадом |
ШПД27 /500х400х1950 |
1250х500х1110 |
1 |
|
|||
6 |
Тумба з мяким сидінням та дверцятами |
Б-Т-11-01 |
1700х350х500 |
1 |
|
|||
|
Пуф ”Пелюстка” |
Ш-ПУФ-06-01 |
475х370х350 |
5 |
|
|||
|
Стілець Ібіца |
|
450х470х790 |
25 |
|
|||
Разом за меблі: |
|
|||||||
Доставка: |
|
|||||||
Розвантаження та підйом: |
||||||||
Монтаж: |
||||||||
Знижка: |
||||||||
Всього до сплати за замовлення: |
Замовник 3: |
Миколаївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст№2 Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області |
|||||||
№ |
Найменування |
Арт |
Розміри (ДхГхВ), мм |
Вартість однієї одиниці, грн* |
Кіл., од |
Вартість комплекту, грн |
Технічні характеристики, зовнішній вигляд |
|
1 |
Стіл без тумби |
С /1400х600 |
1400х600х750 |
4 |
|
|||
2 |
Шафа для документів з 2 фасадами |
ШД21 /900х400х1950 |
900х400х1950 |
1 |
|
|||
3 |
Шафа для документів з 4 фасадами (верх - скло) |
ШД24 /900х400х1950 |
900х400х1950 |
1 |
|
|||
4 |
Пенал закритий для документів |
ШПД31 /500х400х1950 |
500х400х1950 |
1 |
|
|||
|
Шафа для зберігання речей з 1 фасадом (штанга) |
ШПД34 /500х550х1950 |
500х550х1950 |
1 |
|
|||
5 |
Пенал відкритий кутовий |
ШПК41 /400х400х1950 |
400х400х1950 |
1 |
|
|||
|
Стіл-помічник (півколо) з додатковими хромованими опорами |
СЦ2 |
1200х600х750 |
2 |
|
|
||
6 |
Диван Комбі Двомісний |
0 |
1200х660х800 |
2 |
|
|||
|
Стілець Ізо |
|
530х560х860 |
25 |
|
|||
Разом за меблі: |
|
|||||||
Доставка: |
|
|||||||
Розвантаження та підйом: |
|
|||||||
Монтаж: |
|
|||||||
Знижка: |
|
|||||||
Всього до сплати за замовлення: |
|
Замовник 4: |
“Навчально-виховне об’єднання № 6 “Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання “Натхнення” Кіровоградської міської ради Кіровоградської області” |
|||||||
№ |
Найменування |
Арт |
Розміри (ДхГхВ), мм |
Вартість однієї одиниці, грн* |
Кіл., од |
Вартість комплекту, грн |
Технічні характеристики, зовнішній вигляд |
|
1 |
Стелаж-диван ”Коло” |
Б-СТД-12-01 |
1580х500х1800 |
1 |
|
|||
2 |
Стілець Ізо |
СТВ1 |
530х560х860 |
|
25 |
|
||
3 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
5 |
|
|||
4 |
Пуф ”Груша” |
|
1000*750 |
8 |
|
|||
6 |
Диван Комбі Двомісний |
0 |
1200х660х800 |
2 |
|
|||
|
Жалюзі |
|
2120х2300 |
2 |
|
|||
Разом за меблі: |
|
|||||||
Доставка: |
|
|||||||
Розвантаження та підйом: |
||||||||
Монтаж: |
||||||||
Знижка: |
||||||||
Всього до сплати за замовлення: |
Замовник 5: |
Новоайдарський ліцей Новоайдарської селищної ради, Луганська область |
|||||||
№ |
Найменування |
Арт |
Розміри (ДхГхВ), мм |
Вартість однієї одиниці, грн* |
Кіл., од |
Вартість комплекту, грн |
Технічні характеристики, зовнішній вигляд |
|
1 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
|
|||
2 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
|
|||
3 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
|
|||
4 |
Стелаж-диван (без лотків) |
Б-СТД-02-01 |
2000х680х840 |
1 |
|
|||
5 |
Пуф з м’яким сидінням на коліщатках |
Ш-ПУФ-06-02 |
440х390х430 |
5 |
|
|||
6 |
Стелаж - трапеція |
Б-СТДВ-03-01 |
1800х600х1920 |
1 |
|
|||
7 |
Стелаж - трапеція |
Б-СТДВ-03-01 |
1800х600х1920 |
1 |
|
|||
8 |
Стілець Джокер складний |
|
440х440х800 |
5 |
|
|||
9 |
Стілець Джокер складний |
|
440х440х800 |
5 |
|
|||
|
Пуф ”Груша” |
|
1000*750 |
|
11 |
|
|
|
Разом за меблі: |
|
|||||||
Доставка: |
|
|||||||
Розвантаження та підйом: |
||||||||
Монтаж: |
||||||||
Знижка: |
||||||||
Всього до сплати за замовлення: |
Замовник 6: |
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області |
|||||||
№ |
Найменування |
Арт |
Розміри (ДхГхВ), мм |
Вартість однієї одиниці, грн* |
Кіл., од |
Вартість комплекту, грн |
Технічні характеристики, зовнішній вигляд |
|
1 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
1490,00 |
|
||
2 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП 16 мм. Кольору Апельсин. Хромовані опори |
|||
3 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП 16 мм. Кольору Уні жовтий . Хромовані опори |
|||
4 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
|
|||
5 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
|
|||
6 |
Стіл шестигранний |
Б-С-03-01 |
900x805х720 |
1 |
|
|||
7 |
Стілець Джокер складний |
|
440х440х800 |
26 |
|
|||
8 |
Диван Комбі Двомісний |
0 |
1200х660х800 |
6 |
|
|||
9 |
Шафа шкільна ”Коло” |
ШШ-3-03 |
1250х450х2100 |
1 |
|
|||
10 |
Полиця ”Дерево-1” |
ПД-00-01 |
1155х270х1890 |
1 |
|
|||
11 |
Пуф ”Пелюстка” |
Ш-ПУФ-06-01 |
475х370х350 |
5 |
|
|||
Разом за меблі: |
|
|||||||
Доставка: |
|
|||||||
Розвантаження та підйом: |
||||||||
Монтаж: |
||||||||
Знижка: |
||||||||
Всього до сплати за замовлення: |
Оплата послуг: безготівкова оплата на підставі актів виконаних робіт або видаткових накладних.
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
- копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку.
- копію (копії) чинного(-их) на дату розкриття пропозиції висновку(-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує виготовлення меблів відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, IDT);
- копію (копії) сертифікату(-тів) відповідності, виданого(-них) органом з сертифікації, що підтверджує відповідність меблі вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT), ДСТУ ГОСТ 22046:2004 Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002, IDT), ДСТУ prEN 1729-1:2004. Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри (prEN 1729-1:2004, IDT); ДСТУ ENV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDT); ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»; ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри»;
- сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція шкільні меблі відповідає екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018 IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);
- сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачань стосовно виробництва шкільних меблів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі).
- бажано надати фото аналогічних реалізованих проектів.
Для участі у тендері просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):
- на поштову адресу: 03148, м. Київ, БУЛЬВАР КОЛЬЦОВА, будинок 9, квартира 32
- на електронну пошту: [email protected]
Кінцевий термін подачі пропозицій: 07 червня 2021 року до 10:00.
Усі питання та роз’яснення, які стосуються надання цінових пропозицій, необхідно надсилати електронною поштою на адресу [email protected]
Контактна особа: Євсєєва Олена, тел. 0509789165 ( з 11:00 до 15:00)
Для участі у тендері необхідно надати:
1. Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
2. Додаток № 1.1.: Загальні відомості про учасника.
Додаток 1.1
Загальні відомості про учасника
__________________________________________________________________________________
Найменування юридичної особи/фізичної особи-підприємця
________________________________________________________________________________
Юридична адреса
__________________________________________________________________________________
Фактична адреса / Місце провадження господарської діяльності
__________________________________________________________________________________
Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний номер
__________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника
__________________________________________________________________________________
Контактна особа
__________________________________________________________________________________
Телефон, факс
__________________________________________________________________________________
Електронна пошта
__________________________________________________________________________________
Адреса веб-сайту |
3. Додаток № 1.2: Кошторис на закупівлю
Додаток 1.2.
КОШТОРИС
на закупівлю
№ з/п |
Найменування |
Кількість, шт. |
Вартість одиниці, грн. |
Всього, грн. |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
Всього |
|
Отримані пропозиції для проведення заходів в рамках проекту будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
1. Відповідність видаткових матеріалів наданим специфікаціям.
2. Вартість.
3. Відповідність вимогам тендеру.
Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає всім учасникам повідомлення про результати проведеного тендеру.
Коментарі