bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс з виконання програми «Розвиток соціальних послуг у громаді»

УФСІ запрошує організації відповідного напрямку діяльності, висловити свою зацікавленість щодо надання зазначених послуг з виконання програми «Розвиток соціальних послуг у громаді» . Дедлайн - 5 квітня 2021 року.

ЗАПРОШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ПОДАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНЬ (КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ)

з виконання програми «Розвиток соціальних послуг у громаді»

для проекту

«Сприяння розвитку соціальної інфраструктури» (УФСІ-VI

Грант №: 2014 69 014 (KfW)

Замовник: Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ)

Пакет закупівель: USIF-CQ-2.2.2.

Договір: №CQ-C-009622-6/0-KFW

Протягом 2018-2022 роках Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ/Фонд) впроваджуватиме проект «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VІ)» (далі – Проект УФСІ VI). Метою проекту є створення житла для ВПО, ремонт шкіл та дитячих садків, а також сприяння інтеграції ВПО та розвиток потенціалу місцевих громад.

 

УФСІ має намір використати частину коштів проекту для оплати послуг з підвищення спроможності фахівців громад надавати більш якісні соціальні послуги.

 

УФСІ запрошує організації відповідного напрямку діяльності, які відповідають необхідним вимогам, зазначеним нижче у пункті 7 Додатку до цього запрошення «Технічне завдання», висловити свою зацікавленість щодо надання зазначених послуг. Зацікавлені організації повинні надати інформацію, яка підтверджує, що вони є кваліфікованими для надання зазначених в Технічному завданні послуг.

 

 Організації можуть створювати асоціації з іншими підприємствами у вигляді спільних підприємств чи субконсультантів з метою підвищення кваліфікації.

 

Звертаємо увагу зацікавлених організацій на положення п. 15.2 Принципи політики доброчесності УФСІ, Регламенту діяльності УФСІ та п.п. 3.14, 3.15, 3.16 та 3.17 Розділу ІІІ Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП (фінансування інвестиційних проектів), затвердженого в липні 2016 із оновленням в листопаді 2017 року («Правила закупівель»), в якому визначається політика Світового Банку щодо конфлікту інтересів.

 

Відбір організації здійснюється відповідно до процедури «Відбір за кваліфікацією консультанта» (ВКК, CQ), визначеній в п. 9.4.2.5 Регламенту діяльності УФСІ.

 

Фінансова та технічна пропозиція буде вимагатись тільки від учасника з найвищою кваліфікацією.

Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію з 09:30 до 17:30 у будні дні за нижчезазначеною адресою.

 

Листи зацікавлення та документи, що підтверджують відповідність нижченаведеним вимогам до Виконавця мають бути надіслані електронною поштою до 12:00 год 05 квітня

2021 року на адресу: k.kovtun@usif.ua та k.dergachova@usif.ua.

 

 

Додаток до Запрошення

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на надання послуг

з виконання програми «Розвиток соціальних послуг у громаді»

Проект «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури, УФСІ VI»

 

1.  Обґрунтування

Протягом 2018-2022 роках Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ/Фонд) впроваджуватиме проект «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VІ)» (далі – Проект УФСІ VI). Метою проекту є створення житла для ВПО, ремонт шкіл та дитячих садків, а також сприяння інтеграції ВПО та розвиток потенціалу місцевих громад.

   Одним з завдань  Проекту УФСІ VI у рамках компоненту «Розвиток потенціалу» є вжиття заходів з всебічного розвитку потенціалу цільових груп: ВПО, посадових осіб, що відповідають за управління соціальною та освітньою сферою та їх фінансування на обласному/місцевому рівнях, керівників навчальних закладів, вчителів, вихователів, громадських активістів у громадах, де проживають ВПО.

Одним з напрямків розвитку потенціалу цільових громад Проекту визначено підвищення спроможності фахівців громад надавати більш якісні соціальні послуги.

Розвиток соціальних послуг на рівні громад набув великої актуальності в ході децентралізації, у результаті якої повноваження з надання соціальних послуг населенню передають з центрального рівня на місцевий. З 1 січня 2020 набула чинності нова редакція Закону України «Про соціальні послуги», яка змінює розподіл повноважень центральних та місцевих органів влади. Процес передачі повноважень не є простим і у громад виникає безліч питань та труднощів. У зв’язку з цим УФСІ було вирішено реалізувати дану Програму.

Територія впровадження Програми: Харківська, Дніпропетровська, Запорізька області, а також підконтрольні Уряду України райони Луганської та Донецької областей.

У Проекті беруть участь представники наступних 11 громад:

-         Дніпропетровська область – міста Кривий Ріг, Першотравенськ;

-         Запорізька область – Комиш-Зорянська ОТГ, міста Мелітополь та Гуляйполе;

-         Харківська область – Ізюмська ОТГ, місто Чугуїв;

-         Луганська область – Новоайдарська ОТГ, міста Сєвєродонецьк та Кремінна;

-         Донецька область – місто Маріуполь.

У зазначених громадах планується провести низку навчально-консультаційних заходів щодо розвитку соціальних послуг, покращення соціальної роботи з клієнтами, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. В категорії зазначених осіб знаходяться також внутрішньо переміщені особи.

 

2. Цілі завдання

Мета програми – посилення спроможності громад-партнерів Проекту УФСІ VI у забезпеченні населення якісними соціальними послугами.

 

3.         Обсяг послуг

З метою реалізації програми розвитку соціальних послуг у громадах Виконавець має виконати наступні завдання:

1) Забезпечити навчально-консультаційні заходи для представників громад щодо сучасних підходів до управління соціальними послугами;

2)    Забезпечити навчально-консультаційні заходи для представників громад щодо розвитку соціальних послуг у громаді;

3)    Забезпечити навчально-консультаційні заходи для представників громад щодо налагодження роботи мультидисциплінарних команд.

 

3.1. Завдання 1. Забезпечення навчально-консультаційних заходів для представників громад щодо сучасних підходів до управління соціальними послугами.

3.1.1. Для виконання завдання Виконавець має розробити програму триденного тренінгу, яка має включати наступну тематику, але не обов’язково має обмежуватись нею:

- методологія проведення оцінки потреб громади у соціальних послугах;

- визначення пріоритетів у наданні  соціальних послуг з урахуванням потреб всіх вразливих груп населення;

- планування розвитку соціальних послуг, створення інтегрованої моделі соціальної послуги на основі оцінки потреб (складання планів створення/розвитку соціальних послуг);

- створення та ведення реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;

- обов’язкові базові соціальні послуги та їх відмінність від адміністративних послуг соціального характеру;

- загальні підходи до фінансування соціальних послуг;

- організація та проведення соціального замовлення;

- залучення різних суб’єктів для надання соціальних послуг;

- моніторинг та оцінка якості надання соціальних послуг надавачами таких послуг;

- приклади та кейси з міжнародного досвіду надання соціальних послуг.

Цільовою аудиторією тренінгу можуть бути керівники структурних підрозділів з питань соціального захисту, заступники голів об’єднаних територіальних громад (ОТГ) з соціальних питань.

Під час тренінгів учасники мають отримати практичні знання та навички достатні для того, щоб після тренінгу провести у власних громадах оцінку потреб населення у соціальних послугах та створити реєстр надавачів та отримувачів соцпослуг (у разі його відсутності). Програма тренінгу має бути погодження з УФСІ.

Має бути проведено два тренінги зазначеної тематики.

Вимоги до організації тренінгів[1]. Виконавець має забезпечити:

1)    запрошення учасників та формування двох груп по 20-24 особи для проведення тренінгів. Перелік потенційних учасників тренінгів Виконавець має погодити з УФСІ;

2)    послуги кваліфікованих тренерів;

3)    оренду приміщень (аудиторій) для 2-х триденних тренінгів. Тренінги мають бути проведені у м. Маріуполі (або м. Дніпро) для учасників від громад Запорізької, Донецької та Дніпропетровської областей (до 24 осіб) та у м. Харків для учасників від громад Харківської та Луганської областей (до 20 осіб). Приміщення має знаходитись у зручних щодо транспортної розв’язки місцях відповідних населених пунктів; має бути площею достатньою для комфортного розміщення зазначених груп осіб і зручним для проведення навчання; має бути оснащене проектором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та приладами за потреби;

4)    забезпечити учасників роздатковими матеріалами: ручка, блокнот, методичні матеріали (орієнтовно до 30 сторінок, двосторонній кольоровий друк); частина матеріалів може бути підготовлена в електронному форматі та передана учасникам шляхом електронної розсилки;

5)    забезпечити усіх учасників обох тренінгів харчуванням: обід – 3, вечеря – 2, сніданок - 2 (в готелі), кава паузи – 6, вода на всі дні тренінгу. Вимоги до харчування:

-          вода у пляшках у розрахунку 1 літр на особу на день;

-          кава пауза щонайменше повинна включати: чай (чорний/зелений), кава (заварна), вершки (фасовані), вода негазована, печиво (в асортименті), бутерброди (або круасани/ булочки - 2 різновиди);

-          обід щонайменше повинен включати: першу страву (наприклад суп або борщ) другу страву (наприклад картопля, відбивна та салат), чай, кава, хліб в асортименті;

-          вечеря щонайменше повинна включати: основну страву (м’ясо/риба з гарніром), салат, хліб та напої (чай, кава);

-          сніданок повинен включати одну основну (гарячу) страву (яєчня, омлет, каша, сир тощо), салат, бутерброд із сиром чи ковбасою та чай/каву;

6)    забезпечити проживання 44 учасників у номерах типу «Стандарт» (готель класу 3-4 зірки у центрі міста, або наближено до центру, двомісне розміщення зі сніданком на дві доби);

7)    забезпечити відшкодування вартості проїзду учасників до місця проведення та у зворотному напрямку автобусним чи залізничним транспортом, окрім проїзду у вагонах СВ/Перший клас;

8)    забезпечити оцінку учасниками проведеного тренінгу, для чого Виконавець має розробити та погодити оціночні анкети. Результати оцінки учасників мають бути опрацьовані, узагальнені та відображені у звіті. 

 

3.1.2. Після тренінгу протягом двох місяців Виконавець має надати учасникам консультаційну підтримку (менторський супровід) при проведенні ними оцінки потреб власних громад у соціальних послугах, формування реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (у форматі Excel). Кожна громада має отримати орієнтовно по 8 годин дистанційних консультацій (онлайн або телефоном). Консультації мають включати відповіді на запитання, перегляд підготовлених громадами документів та надання письмових коментарів та рекомендацій/зауважень.

 

3.2. Завдання 2.  Забезпечення навчально-консультаційних заходів для представників громад щодо розвитку соціальних послуг у громаді;

3.2.1. З метою виконання даного завдання Виконавець має розробити програму триденного тренінгу, яка має включати наступну тематику, але не обов’язково має обмежуватись нею:

-       визначення пріоритетів у наданні соціальних послуг та розробка плану створення/розвитку соціальних послуг на основі заздалегідь здійсненої оцінки потреб у соціальних послугах та сформованого реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;

-       соціальні послуги та соціальна робота з різними вразливими групами населення (особи та сім’ї в СЖО, у тому числі ВПО, воїнами АТО та їх сім’ями, особами похилого віку);

-       мотивація та активізація вразливих груп населення до подолання складних життєвих обставин;

-       організація інформування населення про соціальні послуги.

Під час тренінгів учасники мають отримати практичні знання та навички достатні для того, щоб після тренінгу розробити пропозиції щодо покращення існуючих в громадах планів розвитку соціальних послуг, а у разі їх відсутності – мати спроможність розробити проекти таких планів на основі заздалегідь здійсненої оцінки потреб у соціальних послугах. Програма тренінгу має бути погодження з УФСІ.

Має бути проведено два тренінги зазначеної тематики.

Вимоги до організації тренінгів. Виконавець має забезпечити:

1)    запрошення учасників та формування двох груп для проведення тренінгу. Серед учасників тренінгу можуть бути представники підрозділів з питань соціального захисту, територіальних центрів, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей, молоді;

2)    послуги кваліфікованих тренерів;

3)    оренду приміщень (аудиторій) для 2-х триденних тренінгів. Тренінги мають бути проведені у м. Маріуполі (або м. Дінпро) для учасників від громад Запорізької, Донецької та Дніпропетровської областей (до 24 осіб) та у м. Харків для  учасників від громад Харківської та Луганської областей (до 20 осіб). Приміщення має знаходитись у зручних щодо транспортної розв’язки місцях відповідних населених пунктів; має бути площею достатньою для комфортного розміщення зазначених груп осіб і зручним для проведення навчання; має бути оснащене проектором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та приладами за потреби;

4)    забезпечити учасників роздатковими матеріалами: ручка, блокнот, методичні матеріали орієнтовно на 30 сторінках (двосторонній кольоровий друк); частина матеріалів може бути підготовлена в електронному форматі та передана учасникам шляхом електронної розсилки;

5)    забезпечити усіх учасників обох тренінгів харчуванням: обід – 3, вечеря – 2, сніданок – 2 (в готелі), кава паузи – 6. Вимоги до харчування:

-          Кава пауза щонайменше повинна включати: чай (чорний/зелений), кава (розчинна), вершки (фасовані), вода негазована, печиво (в асортименті), булочки (або круасани/ бутерброди);

-          обід щонайменше повинен включати: першу страву (наприклад суп або борщ) другу страву (наприклад картопля, відбивна та салат), чай, кава, хліб в асортименті;

-          вечеря щонайменше повинна включати: основну страву (м’ясо/риба з гарніром), салат, хліб та напої (чай, кава);

-          сніданок повинен включати одну основну (гарячу) страву (яєчня, омлет, каша, сир тощо), салат, бутерброд із сиром чи ковбасою та чай/каву;

 

6)    Забезпечити проживання 44 учасників у номерах типу «Стандарт» (готель класу 3-4 зірки у центрі міста, або наближено до центру, двомісне розміщення зі сніданком);

7)    забезпечити відшкодування вартості проїзду учасників до місця проведення та у зворотному напрямку автобусним чи залізничним транспортом, окрім проїзду у вагонах СВ/Перший клас;

8)    забезпечити оцінку учасниками проведеного тренінгу, для чого Виконавець має розробити та погодити оціночні анкети. Результати оцінки учасників мають бути опрацьовані,  узагальнені та відображені у звіті. 

3.2.2. Протягом двох місяців після тренінгу Виконавець має надати учасникам консультаційну підтримку (менторський супровід) при розробці ними пропозицій щодо покращення існуючих в громадах планів розвитку соціальних послуг, а у разі їх відсутності –  при розробці проектів таких планів, надати сприяння у запровадженні нових соціальних послуг. Кожна громада має отримати орієнтовно по 8 годин дистанційних консультацій (електронною поштою або телефоном), які мають включати відповіді на запитання, перегляд підготовлених громадами документів та надання письмових коментарів та рекомендацій.

 

3.2.3.  Виконавець має організувати та провести два вебінари на тему «Розрахунок вартості соціальних послуг». Цільовою аудиторією вебінарів мають бути фахівці структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, або фахівці, на яких покладено відповідну функцію, фахівці надавачів соціальних послуг на яких покладено відповідну функцію.

Метою першого вебінару є ознайомлення учасників з методологією розрахунку вартості соціальних послуг, з механізмами та інструментами розрахунку тарифів на соціальні послуги, з прикладами розрахунку вартості соціальних послуг.

Метою другого вебінару (який має відбутися не раніше ніж через місяць після першого) є розгляд практичних питань, які виникли у учасників першого вебінару під час спроб розрахунку вартості послуг, розгляд реальних прикладів та надання практичних рекомендацій.

Для проведення вебінарів Виконавець має забезпечити послуги кваліфікованого тренера,  підготувати презентації, запросити учасників та забезпечити запис вебінару для подальшої передачі Замовнику.

 

З.3. Завдання 3. Забезпечення навчально-консультаційних заходів для представників громад щодо налагодження роботи мультидисциплінарних команд.

3.3.1. З метою виконання даного завдання Виконавець має розробити програму дводенного тренінгу, яка має включати наступну тематику, але не обов’язково має обмежуватись нею:

-       поняття, моделі, алгоритм та етапи кейс-менеджменту (ведення випадку), у т. ч. збір інформації, оцінка індивідуальних потреб, планування втручання та механізм реалізації;

-       практичний розгляд складних випадків,

-       мапування надавачів соціальних послуг та їх партнерів, організація міжвідомчої взаємодії різних суб’єктів, у т. ч. правоохоронних органів, освіти,  соціальних та охорони здоров’я. Організація роботи  мультидисциплінарних команд;

-       розвиток навичок комунікації з клієнтами;

-       профілактика та подолання професійного вигорання, супервізія.

Серед учасників тренінгу можуть бути представники сфери освіти, охорони здоров’я, соцзахисту, а також національної та ювенальної поліції. Для відбору учасників мають бути розроблені критерії.

У результаті тренінгу учасники мають отримати достатні знання та навички для успішної роботи у міждисциплінарних командах. Програма тренінгу має бути погоджена з УФСІ. Має бути проведено три тренінги зазначеної тематики для трьох груп від 18 до 24 осіб.

Вимоги до організації тренінгів. Виконавець має забезпечити:

1)    запрошення учасників та формування трьох груп від 18 до 24 осіб (по 5-6 осіб від кожної громади) для проведення тренінгів;

2)    послуги кваліфікованих тренерів;

3)    оренду приміщень (аудиторій) для 3-х дводенних тренінгів. Тренінги мають бути проведені у містах Маріуполь, Харків, Сєвєродонецьк (або у інших містах, погоджених з УФСІ). Приміщення має знаходитись у зручних щодо транспортної розв’язки місцях відповідних населених пунктів; має бути площею достатньою для комфортного розміщення зазначених груп осіб і зручним для проведення навчання; має бути оснащене проектором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та приладами за потреби;

4)    забезпечити учасників роздатковими матеріалами: ручка, блокнот, методичні матеріали орієнтовно на 30 сторінках (двосторонній кольоровий друк); частина матеріалів може бути підготовлена в електронному форматі та передана учасникам шляхом електронної розсилки або іншим зручним для учасників способом;

5)    забезпечити усіх учасників кожного тренінгу харчуванням: обід – 2, вечеря – 2, сніданок -1 (в готелі), кава паузи – 4. Вимоги до харчування:

-       кава-пауза щонайменше повинна включати: чай (чорний/зелений), кава (розчинна), вершки (фасовані), вода негазована, печиво (в асортименті), булочки (або круасани/ бутерброди);

-       обід щонайменше повинен включати: першу страву (наприклад суп або борщ) другу страву (наприклад картопля, відбивна та салат), чай, кава, хліб в асортименті;

-       вечеря щонайменше повинна включати: основну страву (м’ясо/риба з гарніром), салат, хліб та напої (чай, кава);

-       сніданок повинен включати одну основну (гарячу) страву (яєчня, омлет, каша, сир тощо), салат, бутерброд із сиром чи ковбасою та чай/каву;

 

6)    забезпечити проживання усіх учасників (до 66 осіб) у номерах типу «Стандарт» (готель класу 3-4 зірки у центрі міста, або наближено до центру, двомісне розміщення зі сніданком);

7)    забезпечити відшкодування вартості проїзду учасників до місця проведення та у зворотному напрямку автобусним чи залізничним транспортом, окрім проїзду у вагонах СВ/Перший клас;

8)    забезпечити оцінку учасниками проведеного тренінгу, для чого Виконавець має розробити та погодити з УФСІ оціночні анкети. Результати оцінки учасників мають бути опрацьовані, узагальнені та відображені у звіт. 

3.3.2.        Протягом трьох місяців після тренінгу Виконавець має надати учасникам консультаційну підтримку (менторський супровід) при формуванні ними ефективних механізмів взаємодії,  мультидисциплінарних команд та запровадження практики ведення випадку з обслуговуванням перших клієнтів. Кожна громада має отримати орієнтовно по 8 годин дистанційних консультацій (електронною поштою або телефоном), які мають включати відповіді на запитання, перегляд підготовлених громадами документів та надання письмових коментарів та рекомендацій/зауважень.

4.       Очікувані результати

Програма допоможе громадам у побудові базової інституційної спроможності планувати та організовувати надання соціальних послуг, інвестувати у пріоритетні послуги.

Розвиток соціальних послуг, необхідних для таких вразливих категорій населення як ВПО та інші особи та сім’ї у СЖО, особи літнього віку, ветерани АТО/ООС та їх сім’ї. Представники структурних підрозділів з питань соціального захисту та працівники соціальних служб, ювенальної, та національної поліції покращать свої компетенції щодо роботи у мультидисциплінарних командах, що позитивно вплине на ефективність надання соціальних послуг.  

5.  Графік та етапи виконання завдання. Вимоги до звітності

Загальний термін виконання завдання складатиме 12 місяців, у період з квітня 2021 року по березень 2022 року.

 

Заходи та звіти

Термін виконання:

I етап (відповідно до Завдання 1 п.3. цього ТЗ)

  1. Розробка програми триденного тренінгу, підготовка роздаткових матеріалів, відбір учасників

Квітень 2021 року

  1. Проведення двох триденних тренінгів

Травень 2021 року

  1. Забезпечення консультаційної підтримки учасників Програми під час проведення оцінки потреб у соціальних послугах та створення реєстрів надавачів та отримувачів послуг

Червень-Липень 2021 року

По завершенню І етапу Виконавець подає звіт. Звіт щодо заходів І етапу має включати опис проведених заходів, програму тренінгу, роздаткові методичні матеріали, перелік учасників тренінгу  (з ПІБ, посадами та контактами), заповненні його учасниками оціночні анкети та їх аналіз, інформацію про надані консультації.

Звіт про реалізовані заходи має бути наданий не пізніше 10 серпня 2021 року

II етап (відповідно до Завдання 2 п.3 цього ТЗ)

  1. Розробка програми триденного тренінгу, підготовка роздаткових матеріалів, відбір учасників

Серпень 2021 року

  1. Проведення двох триденних тренінгів

Вересень 2021 року

  1. Проведення першого вебінару

Жовтень 2021 року

  1. Забезпечення консультаційної підтримки учасників при розробці ними планів створення/розвитку соціальних послуг

Жовтень-Листопад 2021 року

  1. Проведення другого вебінару

Листопад-Грудень 2021 року

По завершенню ІІ етапу Виконавець подає звіт. Звіт щодо заходів ІІ етапу має включати опис проведених заходів, програму тренінгу, роздаткові методичні матеріали, перелік учасників тренінгу  (з ПІБ, посадами та контактами),   заповненні його учасниками оціночні анкети та їх аналіз, інформацію про надані консультації та проведені вебінари.

Звіт про реалізовані заходи має бути наданий не пізніше 10 грудня 2021 року

III етап (відповідно до Завдання 3 п. 3. Цього ТЗ)

  1. Розробити програму триденного тренінгу та підготувати роздаткові матеріали

Грудень 2021 року

  1. Провести 3 дводенних тренінги

Грудень 2021 року -Січень 2022 року

  1. Забезпечення консультаційної підтримки учасників при формуванні ними мультидисциплінарних команд та обслуговуванні перших клієнтів.

Січень-Березень 2022 року

По завершенню ІІІ етапу Виконавець подає звіт. Звіт щодо заходів ІІІ етапу має включати опис проведених заходів, програму тренінгу, роздаткові методичні матеріали, перелік учасників тренінгу  (з ПІБ, посадами та контактами),  заповненні його учасниками оціночні анкети та їх аналіз, інформацію про надані громадам консультації.

Звіт про реалізовані заходи має бути наданий не пізніше 31 березня 2022 року

 

6. Умови оплати.

З Консультантом буде підписаний договір з поетапною формою фінансування реалізації програми.

Договір передбачає можливість попереднього фінансування (відповідно до п. 5 «Графік та етапи виконання завдання. Вимоги до звітності» даного ТЗ) у обсязі, що не перевищує 70% від вартості кожного етапу, після надання відповідного листа – запиту з переліком заходів, який задовольняє Замовника.

Остаточний розрахунок здійснюється після виконання кожного етапу завдання (відповідно до п. 5 «Графік та етапи виконання завдання. Вимоги до звітності» даного ТЗ), результати якого задовольняють Замовника, підтвердженням чого слугує звіт Організації та підписаний Сторонами акт про використання коштів на проведення заходів.

 

7. Вимоги до Виконавця.

Обов’язкові:

-                підтверджений успішний досвід адміністрування/впровадження проектів зі сприяння розвитку соціальних послуг (35 балів);

-                підтверджений досвід із розробки тренінгових програм у сфері соціальних послуг (30 балів);

-                підтверджений досвід проведення тренінгів щодо різноманітних аспектів надання соціальних послуг та управління ними (15 балів);

-                досвід співпраці з державними установами та підрозділами з питань соціального захисту органів місцевого самоврядування, надавачами соціальних послуг (10 балів).

Бажані (не є обов’язковими, але надають певну перевагу під час оцінки):

- перевага надаватиметься організаціям з досвідом співпраці з донорськими організаціями та впровадження проектів за кошти міжнародних організацій (10 балів).

 

Для виконання даного технічного завдання Виконавець має запропонувати персонал (групу з експертів), які мають досвід і навички, що в сукупності відповідають специфічним вимогам цього Технічного завдання.

Для виконання даного Технічного завдання до складу персоналу Виконавця щонайменше мають входити наступний ключовий персонал: керівник програми, експерт
(-и) з соціальних послуг та соціальної роботи. Інший (допоміжний) персонал може бути залучений за рішенням Виконавця.

Вимоги до керівника програми, обов’язки якого полягають в забезпеченні реалізації заходів даного технічного завдання: вища освіта у сфері соціальної роботи або у іншій сфері суспільного спрямування; досвід управління проектами, спрямованими на розвиток соціальних послуг та соціальної роботи не менше 5 років; досвід тренінгової діяльності щодо розвитку потенціалу фахівців сфери соціального захисту не менше 5 років.

Вимоги до експерта (-ів) з соціальної роботи та розвитку соціальних послуг, обов’язки яких полягають у проведенні тренінгів, консультацій, вебінарів: вища освіта у сфері соціальної роботи або у іншій сфері суспільного спрямування; досвід тренінгової діяльності щодо розвитку потенціалу фахівців сфери соціального захисту не менше 5 років.

Для підтвердження відповідності зазначеним критеріям потрібно надати докази успішної реалізації відповідних проектів/програм, рекомендаційні листи від замовників та інші документи. 

 

 


[1] Тут і у наступних пунктах формат проведення тренінгів може бути змінено у разі введення Урядом України обмежень на проведення масових заходів у зв’язку з пандемією. У такому випадку Виконавець має забезпечити проведення заходів у онлайн форматі, запропонувавши УФСІ відповідні технічні та методичні рішення, а також відповідний кошторис.

 

 

Контакти

  • k.kovtun@usif.ua
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 1  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.