bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер із закупівлі послуг проживання, харчування учасників, оренди зали та технічний супровід події
10.03.2021

«Переселенці та громади разом» в рамках грантового проекту «Комплексна програма взаємодії поліції, органів місцевої влади та населення на засадах партнерства в Запорізькій області», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з проживання, харчування учасників трьох 2-денних (у другій половині травня 2021 року) та двох 3-денних (у другій половині вересня 2021 року) тренінгів, а також оренду зали та технічний супровід для проведення тренінгів.

Дата оголошення про тендер: 09 березня 2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 22 березня 2021 р.

            Предметом закупівлі є наступні послуги, а саме:

Лот 1

-          Проживання у готелі  у пгт. Кирилівка для 23 учасників тренінгів у другій половині травня 2021 року, а саме одномісне/двомісне розміщення у номерах зі зручностями (санвузол, душ) та зі сніданком - 3 доби

-          Оренда зали (мінімум 80 м.кв.) для проведення тренінгів та технічний супровід тренінгу (наявність проєктора, екрана, колонок та фліпчарту) у другій половині травня 2021 року - 6 днів

 

-          Проживання у готелі  у пгт. Кирилівка для 23 учасників тренінгів у другій половині вересня 2021 року, а саме одномісне/двомісне розміщення у номерах зі зручностями (санвузол, душ) та зі сніданком - 4 доби

-          Оренда зали для проведення тренінгів (мінімум 80 м.кв.) та технічний супровід тренінгу (наявність проєктора, екрана, колонок та фліпчарту) у другій половині вересня 2021 року - 6 днів

Лот 2*

-          Обіди*8 для 23 учасників тренінгів  у другій половині травня 2021 року - 12 днів

-          Кава-паузи*** (дві на день) для 23 учасників тренінгів  у другій половині травня 2021 року – 24 рази

Постачальник має запропонувати різноманітне та збалансоване меню з можливістю приготування вегетаріанських  та пісних страв

*послуги харчування повинні надаватися на території готелю, де будуть надаватися послуги за Лотом 1

**обіди повинні вміщати: перша страва, друга страва (м’ясо або риба з гарніром), салат, напій для кожного учасника

***кава-паузи повинні вміщати: чай чорний, зелений/кава натуральна, вода питна у пляшках по 0,5 л з газом/без газу, бутерброди, випічка та/або  кондитерські вироби для кожного учасника

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання зазначених послуг, можливість надати заявлені послуги у вказаній кількості та у вказаний строк за зазначеною адресою, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (я разі наявності) та підписом (договір про надання послуг, рахунок, видаткова накладна/ акт наданих послуг)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Тендерна пропозиція (можна використати зразок замовника, розміщений нижче).
  4. Шаблон угоди про надання послуг.
  5. Довідка з банку про відкриття рахунку.
  6. Інформація щодо попередніх заказів (посилання на інформацію в інтернеті, рекомендаційні листи, тощо).
  7. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

Тендерні процедури:

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 18:00 22 березня 2021 року або за телефоном 0999355334 Юлія. 

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)  до 18:00 22 березня 2021 року із зазначенням на конверті назви постачальника, вказанням «Тендерна пропозиція до тендерного оголошення №1 від 09 від березня 2021 р.», назви отримувача ГО «Переселенці та громади разом» та надіслані за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд.44, приміщення 21/22.

Електронна версія документів має бути надіслана на пошту ПРООН [email protected]  з темою листа «Угода № RPP/2021/02/003/CP – відкритий тендер»

            Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 22 березня 2021 року розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 26 березня 2021 року.

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник проєкту

Малишева Юлія Олександрівна

моб.: 0999355334

 

ЗРАЗОК

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

                                                                                                              «____» ________ 2021 року

 

________________________________________(повне найменування постачальника) _______________________ надає свою пропозицію ГО «Переселенці та громади разом»  згідно тендерного оголошення №1 від 09 березня 2021 року про проведення відкритого тендеру із закупівлі послуг, а саме:

Лот 1

Найменування послуги

Вартість послуги за одиницю, грн.

Кількість осіб

Кількість діб/днів

Загальна вартість послуг, грн.

Проживання у готелі зі сніданком (вказати тип розміщення) у другій половині травня 2021 року …

 

23

3

 

Оренда зали у другій половині травня 2021 року …

 

-

6

 

Проживання у готелі у другій половині вересня  зі сніданком (вказати тип розміщення)…

 

23

4

 

Оренда зали у другій половині травня 2021 року …

 

-

6

 

Разом Лот 1:

Х

Х

Х

 

 

 

Лот 2

Найменування послуги

Вартість послуги за одиницю, грн.

Кількість осіб

Кількість днів/разів

Загальна вартість послуг, грн.

Обіди…

 

23

12

 

кава-паузи:

кава-пауза 1…

кава-пауза 2…

 

23

24

 

Разом Лот 2:

Х

Х

Х

 

 

Загальна вартість тендерної пропозиції складає _________,00 грн. ( ______________ вказати прописом____________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

           

 До цієї тендерної пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрації.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Шаблон угоди про надання послуг.
  4. Довідка з банку про відкриття рахунку.
  5. Інформація щодо попередніх заказів (посилання на інформацію в інтернеті, рекомендаційні листи, тощо).

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

Контакти

  • 0999355334 Малишева Юлія

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.