«Переселенці та громади разом» в рамках грантового проекту «Комплексна програма взаємодії поліції, органів місцевої влади та населення на засадах партнерства в Запорізькій області», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з проживання, харчування учасників трьох 2-денних (у другій половині травня 2021 року) та двох 3-денних (у другій половині вересня 2021 року) тренінгів, а також оренду зали та технічний супровід для проведення тренінгів.
Дата оголошення про тендер: 09 березня 2021 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 22 березня 2021 р.
Предметом закупівлі є наступні послуги, а саме:
Лот 1
- Проживання у готелі у пгт. Кирилівка для 23 учасників тренінгів у другій половині травня 2021 року, а саме одномісне/двомісне розміщення у номерах зі зручностями (санвузол, душ) та зі сніданком - 3 доби
- Оренда зали (мінімум 80 м.кв.) для проведення тренінгів та технічний супровід тренінгу (наявність проєктора, екрана, колонок та фліпчарту) у другій половині травня 2021 року - 6 днів
- Проживання у готелі у пгт. Кирилівка для 23 учасників тренінгів у другій половині вересня 2021 року, а саме одномісне/двомісне розміщення у номерах зі зручностями (санвузол, душ) та зі сніданком - 4 доби
- Оренда зали для проведення тренінгів (мінімум 80 м.кв.) та технічний супровід тренінгу (наявність проєктора, екрана, колонок та фліпчарту) у другій половині вересня 2021 року - 6 днів
Лот 2*
- Обіди*8 для 23 учасників тренінгів у другій половині травня 2021 року - 12 днів
- Кава-паузи*** (дві на день) для 23 учасників тренінгів у другій половині травня 2021 року – 24 рази
Постачальник має запропонувати різноманітне та збалансоване меню з можливістю приготування вегетаріанських та пісних страв
*послуги харчування повинні надаватися на території готелю, де будуть надаватися послуги за Лотом 1
**обіди повинні вміщати: перша страва, друга страва (м’ясо або риба з гарніром), салат, напій для кожного учасника
***кава-паузи повинні вміщати: чай чорний, зелений/кава натуральна, вода питна у пляшках по 0,5 л з газом/без газу, бутерброди, випічка та/або кондитерські вироби для кожного учасника
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання зазначених послуг, можливість надати заявлені послуги у вказаній кількості та у вказаний строк за зазначеною адресою, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (я разі наявності) та підписом (договір про надання послуг, рахунок, видаткова накладна/ акт наданих послуг)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
Тендерні процедури:
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 18:00 22 березня 2021 року або за телефоном 0999355334 Юлія.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) до 18:00 22 березня 2021 року із зазначенням на конверті назви постачальника, вказанням «Тендерна пропозиція до тендерного оголошення №1 від 09 від березня 2021 р.», назви отримувача ГО «Переселенці та громади разом» та надіслані за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд.44, приміщення 21/22.
Електронна версія документів має бути надіслана на пошту ПРООН [email protected] з темою листа «Угода № RPP/2021/02/003/CP – відкритий тендер»
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 22 березня 2021 року розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 26 березня 2021 року.
Додаткові застереження:
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Керівник проєкту
Малишева Юлія Олександрівна
моб.: 0999355334
ЗРАЗОК
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
«____» ________ 2021 року
________________________________________(повне найменування постачальника) _______________________ надає свою пропозицію ГО «Переселенці та громади разом» згідно тендерного оголошення №1 від 09 березня 2021 року про проведення відкритого тендеру із закупівлі послуг, а саме:
Лот 1
Найменування послуги |
Вартість послуги за одиницю, грн. |
Кількість осіб |
Кількість діб/днів |
Загальна вартість послуг, грн. |
Проживання у готелі зі сніданком (вказати тип розміщення) у другій половині травня 2021 року … |
|
23 |
3 |
|
Оренда зали у другій половині травня 2021 року … |
|
- |
6 |
|
Проживання у готелі у другій половині вересня зі сніданком (вказати тип розміщення)… |
|
23 |
4 |
|
Оренда зали у другій половині травня 2021 року … |
|
- |
6 |
|
Разом Лот 1: |
Х |
Х |
Х |
|
Лот 2
Найменування послуги |
Вартість послуги за одиницю, грн. |
Кількість осіб |
Кількість днів/разів |
Загальна вартість послуг, грн. |
Обіди… |
|
23 |
12 |
|
кава-паузи: кава-пауза 1… кава-пауза 2… |
|
23 |
24 |
|
Разом Лот 2: |
Х |
Х |
Х |
|
Загальна вартість тендерної пропозиції складає _________,00 грн. ( ______________ вказати прописом____________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.
До цієї тендерної пропозиції додається:
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)
Коментарі