bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на надання послуги - Комплексна організація заходів
09.03.2021

Очікувана вартість – не більше 180 800 грн.;

Послуги – Комплексна організація заходів;

Термін надання – 15 березня 2021 р. – 31 грудня 2021 р.;

Кінцевий термін надання пропозицій – 12 березня 2021 р. 18:00

Адреса для надання пропозицій: м. Чернівці, вул. Якоба Петровича, 2 (1 поверх), або [email protected]

 

Замовник: Громадська організація «Товариство «Український Народний Дім в Чернівцях»;

Адреса: м. Чернівці, вул. Якоба Петровича, 2 (1 поверх);

Контакти: Дмитро Міцевич, бухгалтер, [email protected]

 

Детальна інформація - Додаток 1;

 

Для участі у тендері учасник повинен надати наступні документи:

 

Лист-підтвердження (у довільній формі) де зазначено:

  • Суб’єкт господарювання не внесений до реєстру осіб, що пов’язані з корупційними правопорушеннями;
  • Фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (лише для фізичних осіб – підприємців);
  • Суб’єкт господарювання не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
  • Суб’єкт господарювання не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

-        Заповнену таблицю (1.1), що знаходиться у додатку 1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності).

 

 

Додаток 1

Таблиця 1.1.

 

 

Загальна сума – 180 800 грн.

 

Місце надання послуг: м. Чернівці та Чернівецька область

Вартість не може бути змінена протягом терміну дії договору.

 

 

 

 

Тип послуги

Рази

Максимальна вартість за 1 захід, грн.

Тип заходу №1 – 1 денний

Комплексна організація:

-        Організація кейтерингу з доставкою до місця проведення (не більше 100км від м. Чернівці). Включає: обід та 2 кава-перерви;

-        Приміщення для проведення заходу забезпечене мультимедійним обладнанням (проектор, екран, фліпчарт, ноутбук);

-        Виготовлення роздаткових матеріалів (папка, ручка, блокнот, друкована продукція (20 сторінок ч/б друк);

Тип №1.3 – кількість учасників 15

2

9 600

Тип №1.4 – кількість учасників 12

4

9 600

Тип №1.5 – кількість учасників 10

2

8 000

Тип заходу №2 - вебінар

Комплексна організація:

-        Запрошення та реєстрація учасників

-        Технічна підтримка заходу

-        Відеозапис заходу

-        Стенографування

7

5 440

Тип заходу №4 (10 учасників) – 2 денний

Комплексна організація:

-        Проживання учасників (6 номерів, 1 доба)

-        Організація харчування. Включає: сніданок (1 раз), обід (2 рази), вечеря (1 раз) та 4 кава-перерви;

-        Виготовлення роздаткових матеріалів (папка, ручка, блокнот, друкована продукція (20 сторінок ч/б друк);

-        Приміщення для проведення заходу забезпечене мультимедійним обладнанням (проектор, екран, фліпчарт, ноутбук);

2

28 800

Транспортування учасників до заходу №4

2

5 760

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.