bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю робіт з логістичної підтримки організації та проведення заходів

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі – ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю робіт з логістичної підтримки організації та проведення заходів для реалізації проекту*.

Проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW).

У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації:  Маріупольська спілка молоді, Надія і житло для дітей, Партнерство «Кожній дитині», СОС Дитячі Містечка, та Соціальна синергія.

Логістичий супровід заходу, загальною тривалістю один день, планова дата проведення у період з 20 – 28 лютого 2021 року,  дата проведення буде додатково узгоджена з переможцем Тендеру.

Назва заходу: Фінальна презентація результатів Проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді», м. Київ.

Кількість учасників – до 20 учасників офлайн і до 1000 учасників онлайн

Вимоги до виконання послуг:

– відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України.

– дотримання специфікації /опису послуг та товарів.

До участі в тендері запрошуються організації, які мають досвід проведення аналогічних заходів:

– фізичні особи-підприємці;

– юридичні особи.

Формат:

В одному залі/студії з професійним освітленням та звуком проходять виступи спікерів з модерацією і онлайн-трансляцією в ZOOM та Facebook для інших учасників. Зворотній зв’язок/питання/коментарі учасників повинні виводитися на планшет модератора. Передбачити можливість виведення голосових повідомлень.

Інтер’єр у діловому стилі. Гості і модератор повинні сидіти в зручних та сучасних кріслах, за ними - банер проекту. Всього на сцені одночасно буде перебувати до 5 людей (4 спікера і  модератор). Передбачити мікрофони та воду для всіх учасників.

Для гостей, які не виступають, передбачити окрему залу, з дотриманням карантинних вимог (враховувати вимоги законодавства про 5м2 на людину, проміжок між кріслами не менше 1м., наявність санитайзерів, паперових рушників, пальчаток та обов’язкове носіння масок). У залі повинен бути екран, на який будуть виводитися презентації, також необхідно транслювання презентацій в ZOOM та Facebook з одночасним показом спікера.

Передбачити наскрізну кава-паузу (чай-кава, снеки) для гостей, які очікують/закінчили виступ.

Приміщення повинні знаходитися в центрі міста, в хорошій транспортній доступності, з хорошою вентиляцією, шумоізоляцією і швидкісним високоякісним Інтернетом.

Під час проведення заходу потрібні: менеджер для координації процесу проведення заходу, технічний супровід: відповідальний за звук, освітлення, відео, підключення учасників, виведення титрування, заздалегідь записаних роликів і т. ін.

Вітаються пропозиції з детальним описом послуг для забезпечення найбільш якісного проведення заходу означеного формату. В кошторис можна додавати пункти пропозицій, які важливі для повного висвітлення пропозицій. 

Період надання пропозицій:  до 12:00 18 січня 2021 року (за київським часом)

Склад тендерної пропозиції:

Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції

Перелік документів, які заявники повинні надати до тендерної пропозиції:

Належним чином підписана тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать);

Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

Копія свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);

Копія свідоцтва про сплату єдиного податку;

Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;

Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);

Фінансова звітність за 2019р. діяльності компанії.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

Для того, щоб взяти участь у Тендері, необхідно отримати Лист-запрошення з детальною специфікацією. Для цього потрібно засвідчити інтерес брати участь у Тендері, звернувшись за адресою: info@childrights.org.ua з дублюванням на mary.balytska@childrights.org.ua.

 

До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Листа-запрошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.

Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).

Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу mary.balytska@childrights.org.ua.  У разі виникнення питань, контактний телефон +38 050 778 77 98 Марія.

 

Комерційні пропозиції просимо надати:

– до 12:00 год. 18 січня 2021 року

Відкриття пропозицій тендеру відбудеться:

– після 12:30 год. 18 січня 2021 року

Методика обрання переможця тендеру.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

 

*Юридична назва проекту «Соціальна інфраструктура для внутрішньо-переміщених родин»

Контакти

  • Марія Балицька
  • Асистент проекту: mary.balytska@childrights.org.ua
  • +38 050 778 77 98
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.