Програма розвитку ООН шукає організації для розробки й реалізації комунікаційної кампанії, що продемонструє, як ПРООН допомогла удосконалити національну систему медичних закупівель в Україні. Прийом заявок до 2 грудня 2020 р.
Програма розвитку ООН (ПРООН) надає підтримку Міністерству охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів з 2015 року. Така допомога стала важливим кроком у процесі створення національної програми закупівель медичних послуг на основі міжнародних стандартів і кращих світових практик. У тісній співпраці зі спільнотою пацієнтів та організаціями громадянського суспільства ПРООН забезпечує громадський контроль за закупівлями ліків, вакцин і виробів медичного призначення, а також врахування думки та інтересів пацієнтів в Україні. Зокрема, було проведено три раунди (і нещодавно оголошено четвертий) програми малих грантів, які надають змогу пацієнтським організаціям громадянського суспільства проводити моніторинг наявності та доступності лікарських засобів у регіонах.
Мета цієї кампанії полягає у підвищенні обізнаності широкої громадськості щодо підтримки, яку ПРООН надає населенню України та Міністерству охорони здоров’я України у побудові стабільної та сталої системи охорони здоров’я, що гарантуватиме задоволення потреб українців у сфері охорони здоров’я доброчесними, прозорими та підзвітними методами.
Особлива увага приділятиметься участі ПРООН у посиленні інституційного потенціалу Міністерства охорони здоров’я та Державного підприємства “Медичні закупівлі України” щодо боротьби проти корупції, забезпечення забезпечення прав людини і сталого процесу закупівель, а також його впливу на дотримання гендерної рівності і розширення прав і можливостей жінок шляхом економічно ефективних і якісних закупівель лікарськиз засобів за програмами, основною цільовою аудиторією яких є жінки.
Задачі та очікувані результати
ЗАДАЧА 1. Розробка деталізованої методології та плану діяльності комунікаційної/інформаційно-просвітницької кампанії.
Результат 1. Надання деталізованої методології та плану діяльності комунікаційної та інформаційно-просвітницької кампанії, який повинен містити:
- основні повідомлення, комунікаційні канали та методи/засоби донесення повідомлень цільовій аудиторії;
- план реалізації з чіткими термінами;
- аналіз потенційних ризиків і заходів із пом’якшення їхніх наслідків;
- ролі та обов’язки членів команди;
- план моніторингу та оцінки реалізації кампанії.
ЗАДАЧА 2. Розробка комунікаційних продуктів, включно з візуальними, графічними та друкованими матеріалами, та іншим креативним контентом.
Результат 2.1. Створення серії з 10–15 інфографічних матеріалів українською та англійською мовами, які демонструють позитивні зрушення у сфері закупівель медичних послуг за останні п’ять років, що відбулися за підтримки ПРООН.
Результат 2.2. Проведення п’яти інтерв’ю з п’ятьма експертами/представниками ОГС, організацій пацієнтів, МОЗ і Центру громадського здоров’я.
Результат 2.3 Створення серії з п’яти коротких відео та 5 коротких фрагментів для соціальних мереж, які розкривають особисті історії пацієнтів (включаючи принаймні одну жінку-представницю уразливої групи), які отримали користь від ефективних і прозорих закупівель медичних послуг, та/або демонструють діяльність Програми з особливою увагою до її «людської складової» та співпраці з ключовими партнерами (МОЗ, Центр громадського здоров’я). Відео будуть поширюватися шляхом розміщення в соціальних мережах, на веб-сайті ПРООН та в онлайн ЗМІ.
Результат 2.4. Розробка п’яти фотонарисів, які демонструють надихаючі приклади пацієнтів/активістів та тих, хто відстоює права пацієнтів на отримання необхідних лікарських препаратів, а також підтримує забезпечення більш прозорої та доступної медичної допомоги.
Результат 2.5. Створення серії з 8–10 брендових портретів (обличчя пацієнтів, зокрема, щонайменше однієї жінки-представниці уразливої групи) — фото- та відео зображення кожної особи.
ЗАДАЧА 3. Надання фінального звіту (включно з аналізом ефективності реалізації кампанії у ЗМІ та платформах соціальних медіа).
Остаточний звіт подається англійською мовою і включає в себе:
- деталізовані результати моніторингу соціальних медіа та ЗМІ, які проводитимуться протягом періоду реаліації кампанії, з посиланням на діяльність Програми під час кампанії (наприклад, кількість згадувань Програми та її діяльності на різних платформах, кількість бенефіціарів за цільовими аудиторіями, яких охопила кампанія, інші відповідні дані);
- візуалізація аналітичних даних з метою демонстрації основних закономірностей охоплення, залучення та сприйняття цільової аудиторії.
ВИМОГИ ЩОДО ДОСВІДУ ТА КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимоги до Виконавця:
Прийом заявок до 2 грудня 2020 р.
Більш детальна інформація щодо умов подання заявки за посиланням - https://bit.ly/2UzsfZ6
Для надання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим конкурсом, буде проведено дистанційні консультації, що відбудуться 25 листопада 2020 року о 10:00. Для того, щоб зареєструватися для участі у дистанційній консультації, будь ласка, надішліть запит на електронну адресу [email protected], чітко вказавши номер тендеру (807-2020-UNDP-UKR-RFP-MOH-Communication campaign), назву вашої організації / компанії, імена, посади та контактні дані представників / учасників.
Додаткова інформація: [email protected] чи за телефоном +38 044 2539363.
Коментарі