bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Підрядник з організації заходу

Технічне завдання

Підрядник з організації заходу

Період роботи :

2 дні, 12-13 листопада 2020 року

1. Контекст

Жіночий консорціум України є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році. Місією організації є забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та дотримання прав дитини.

Наша місія:

Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні

Наша мета:

Це вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності та реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій

Мета проєкту: Підвищення рівня реалізації прав людини жінками та дівчатами та просування ґендерної рівності в Україні.

 

2. Завдання та обсяг

Організація заходу у селі Грунь,  Грунська ОТГ, Сумська область

  1. Організація у наданому приміщенні заходів безпеки
    1. забезпечити відстань півтора метри для 6-7 людей, які будуть учасниками заходу
    2. У приміщенні обов’язково має бути фліп-чарт, місце для показу відео з проектору
    3. Учасники мають бути забезпечені масками з розрахунком, що вони працюють 8-10 годин, і кожний змінює маску через дві години
    4. У приміщенні має бути дезінфектор (рідина з вмістом спирту для проведення дезінфекції рук)
    5. Має бути забезпечено вимірювання температури
    6. Має бути організовано 15 хвилинне провітрювання підчас кава- брейків
    7. Організацію кава-брейків та ланчів для 6-7 людей
    8. Організація трансферу та проживання для фасилітатора заходу з м. Київ до с.Грунь, проживання в готелі у м. Охтирка (забезпечення квитками на поїзд чи автобус чи маршрутне таксі; оренда готелю; оплата та організація вечері в день приїзду, забезпечення проїзду з готелю у місце проведення заходу та до отелю)

3. Вимоги до підрядника

  1. Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами: згідно законодавства України
  2. Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує витрати на харчування та ін. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.

4. Умови роботи та оплати

  1. Оплата здійснюється після здійснення послуги, а саме за. 2 робочі дні після надання звіту
  2. . Підписується офіційний договір

Оплата за результат роботи

7. Перелік документів, які необхідно подати:

Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи

Виписка з ЄР

Цінова пропозиція (заповнити форму у додатку)

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: yevheniia.slozka@wcu-network.org.ua

з поміткою в темі листа «тендер на організацію заходу»

8. Термін подання документів: до 8 листопада 2020 р.

 

Контакти для отримання додаткової інформації:

 

Євгенія Сльозка

співробітниця проекту «Жінки України залучені, спроможні, незламні

Тел: (044) 592 68 54
Ел.пошта: yevheniia.slozka@wcu-network.org.ua

Контакти

  • yevheniia.slozka@wcu-network.org.ua
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.