bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення про проведення відкритого конкурсу із просування в мережі
25.10.2020

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із просування в мережі  інтернет-магазину

 

Громадська організація «Харчовий кластер Східної України» в рамках проекту «Розвиток онлайн продажів членів ГО «Харчовий кластер Східної України» в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує відкритий конкурс на  просування в мережі  інтернет-магазину для реалізації проекту та подальшого розвитку ГО «Харчовий кластер Східної України»

Дата оголошення відкритого конкурсу: 26.10. 2020 – 08.11.2020, 23:59

Предметом закупівлі є послуга, а саме:

1. Просування в мережі  інтернет-магазину ГО «Харчовий кластер Східної України»  - 1  од

Технічне завдання на просування  інтернет-магазину є в додатку

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, акт виконаних робіт, тощо)

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору надання послуг;
  6. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, строки виконання, умови оплати та умови надання послуг;

 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії. 

 

 

 

 

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття  пропозицій —  09.11. 2020

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою  sergeydolgopolskiy77@gmail.com або за телефоном +380956070388 (керівник проекту Сергій Долгопольський) до 08.11.2020, 18:00

 

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та

 

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу  [email protected],   [email protected] та  [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода_№RPP/2020/08/211/ВМО  » не пізніше 08.11. 2020, 23:59
  • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані за адресою: 84369, Україна,Донецька область, м.Краматорськ, вул.Киргизька,23, ГО «Харчовий кластер Східної України»  не пізніше 08.11.2020, 23:59.
  • Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 08.11.2020, 23:59 розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 09.11.2020.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти

Коментарі

Олена Брюховець    1278 днів тому   #  

Технічне завдання на просування інтернет-платформи ГО “Харчовий Кластер Східної України” (CXID.ECO)

Попередня аналітична робота

На цьому етапі потрібно провести наступний обсяг робіт:
- проаналізувати загальну видимість сайту не тільки по високочастотним запитам, але і по середньо- і низькочастотних
- провести аналіз сайтів партнерів, міжнародних аналогів, лідерів галузі, щоб розуміти, на що робити упор в даній тематиці, що в сайтах конкурентів краще
- проаналізувати структуру сайтів-лідерів в ніші, їх контрольний профіль
- відзначити запити, під які на сайті ГО потрібно створювати і оптимізувати посадочні сторінки
- провести як звичайну аналітику на основі пошукової видачі, так і системну, наприклад, за допомогою Serpstat

Розробка візуального образу для просування
в інтернеті

Вимоги до дизайну рекламних матеріалів
- дизайн повинен відповідати брендбуку громадської організації
- допускається використання тільки затверджених кольорів і шрифтових гарнітур
- не рекомендується використання анімації або відео-реклами
- не рекомендується використовувати в рекламних матеріалах фотографії або ілюстрації, куплені на спеціальних сток-майданчиках
- не рекомендується використання персонажів в загальній дизайн-концепції рекламного просування
- дизайн повинен відповідати загальному настрою брендингу компаній резидентів ГО

Список майданчиків, для яких потрібна адаптації дизайну
- Instagram (стрічка і історії)
- Facebook (стрічка і таргетована реклама)
- поштова розсилка
- месенджери (Viber i Telegram)
- Google
- маркетплейси (Prom i Zakupka)

Робота під час розробки сайту

На цьому етапі потрібно провести наступний обсяг робіт:
- усунути дублюючий контент
- сформувати файл robots.txt
- провести аналіз ієрархії та коректності URL-структури сайтуоптимізувати сторінки пагінацію
- провести аналіз внутрішньої посилальної структури сайту
- організувати перелинковку всередині сайту
- перевірити доступність цільових сторінок для пошукових систем
- проаналізувати зовнішні посилання, розташованих на сайті
- проаналізувати використання JavaScript, Flash
- оптимізувати сторінку 404 помилки
- оптимізувати CSS і JavaScript
- проаналізувати хостинг
- сформувати XML-карти сайту
- скласти мета-інформацію для сторінок (Title, Description, Keywords, H1)
- організувати правильну структуру заголовків на сторінці
- перевірити контент сайту на унікальність
- оптимізувати зображень за рекомендаціями пошукових систем
- написати розширений опис веб-сторінок (Schema.org)
- налаштувати системи веб-аналітики для сайту
- встановити код Google Analytics на сайті
- встановити відстеження подій
- налаштувати цілі
- проаналізувати помилки, надані сервісом Google Webmaster Tools
- скласти загальні рекомендації по сайту

Робота, паралельна розробці сайту

- повністю оформити акаунти в Instagram і Facebook
- cтворити і налаштувати рекламні кабінети в Instagram і Facebook
- адаптувати всі рекламні матеріали під потрібні розміри
- підібрати основні групи цільової аудиторії в соціальних мережах
- налаштувати таргетовану рекламу
- скласти контент-план
- підготувати фотографії та ілюстрація для рекламних публікацій на весь період контентного плану (3 місяці)
- підібрати можливих партнерів і лідерів думок для публікацій анонсів заходів ГО, а так само інформації про резидентів
- вибрати оптимальний інструмент для поштового маркетингу
- створити і налаштувати кабінет в обраному інструменті
- імпортувати в інструмент партнерську базу
- скласти основні рекламні листи, виходячи з обумовлених цілей і загальної рекламної стратегії
- запланувати тестування різного дизайну листів
- написати інструкцію з використання рекламних кабінетів Instagram/Facebook і обраного інструменту для поштового маркетингу

Підбір семантичного ядра

Результатом є документ з переліком пошукових запитів, розбитий по сторінкам, які просуваються і ТЗ по додаванню нових сторінок, оптимізації тегів і формування контенту на сайті.

Після впровадження семантики, необхідно перевірити відповідність технічним вимогам пошукових систем. Сайт повинен протягом 3-4 місяців, вийти на перші сторінки пошукових систем по більшості низькочастотних і середньочастотних запитів.

Етапи робіт:
- проаналізувати специфіку платформи для харчового кластеру і його резидентів
- проаналізувати склад запитів основних конкурентів і партнерів в пошуку
- скласти список запитів на підставі їх популярності в пошукових системах
- проаналізувати частотність і конкуренцію пошукових запитів
- розподілити запити по просуваються сторінок
- створити нові посадочні сторінки під вузькі групи запитів
- оптимізувати теги з урахуванням семантики (title, description, keywords, h1)
- скласти ТЗ на формування контенту на посадочних сторінках

Контентна оптимізація

Необхідно провести комплекс робіт з написання та оформлення контенту для просуваються сторінок з урахуванням пошукових запитів. Ідеальним текстом є такий, який з одного боку має високу ступінь релевантності за запитами користувачів в очах пошукових роботів, а з іншого боку - цікавий, зрозумілий і легко читається для користувачів.

Етапи робіт:
- провести аудит текстів з точки зору читача
- провести аудит релевантності текстів з точки зору пошукових роботів
- порівняти релевантності текстів з конкурентами в топі
- сформувати унікального контенту для просуваються сторінок
- підтвердити авторства текстів для Google
- скласти розширений опис веб-сторінок (Schema.org)
- налаштувати відстеження крадіжки копіювання текстів з сайту

Контекстна реклама

Технічна підготовка сайту до запуску рекламної кампанії
- встановити код Google Analytics, перевірити його сумісність і працездатність
- встановити код електронної комерції для Google Analytics
- встановити тег ремаркетингу Google AdWords

Налаштування цілей для рекламної кампанії
- налаштувати мета «Товар додано у кошик» (для резидентів ГО)
- налаштувати відстеження реєстрацій на сайті
- налаштувати відстеження підписок на розсилку
- налаштувати відстеження форми зворотного зв'язку
- налаштувати відстеження подій («Відправити заявку», «Завантажити файл», «Передзвоніть мені» і т.д.).

Робота з профілем
- створити / підключити аккаунт Google AdWords
- налаштувати імпорт даних систем Google AdWords в Google Analytics
- побудувати структуру акаунтів в системах Google AdWords
- сформувати текстові оголошення для пошукових кампаній
- скласти список ключових запитів для пошукових кампаній
- налаштувати розширені оголошення: адреси, додаткові посилання, телефони.
- додати список мінус-слів для кампаній, груп оголошень і ключових слів
- імпортувати конверсії в обліковий запис AdWords
- налаштувати списки ремаркетингу для подальшої роботи з рекламною кампанією
- налаштувати ремаркетинг в системі Google AdWords

Коригування ставок
- скоригувати ставки на мобільних пристроях
- скоригувати ставки за часом показу

Аналіз оголошень
- перевірити релевантність оголошень до цільових сторінок
- перевірити «привабливість» оголошень: динамічна вставка, розгорнуті оголошення, розширення для оголошень (адреси, телефони, додаткові посилання, уточнення)
- створити нові оголошення в групі

Аналіз ключових слів і майданчиків
- оновити список мінус-слів
- проаналізувати перетину ключових слів
- проаналізувати показники якості ключових слів

Аналіз рекламної кампанії і звітність
- проаналізувати конверсії
- скласти звіт про ефективність рекламної кампанії
- розрахувати ROI (фінансовий коефіцієнт)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.