bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий тендер із Закупівлі та встановлення 20 відеокамер
20.10.2020

Відкритий тендер із закупівлі товарів/послуг

            «ГО «СТ-АРТ»» в рамках грантового проекту «Плекання культури спілкування між мешканцями Якимівської селищної ради та національною поліцією для забезпечення громадської безпеки громадян», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів/послуг.

Дата оголошення про тендер: 17.10. 2020 р.

Термін подання тендерних пропозицій:  до 12:00  05.11. 2020 р.

 Предметом закупівлі є товари/ послуги, а саме: 

  1. 1.       Відеокамера DH-IPC-HFW4431TP-S-S4 – 20 шт.
  2. 2.      Комутатор POE SWITCH 4                      -  6 шт.
  3. 3.      Оптоволокно UT002-SM-15                       - 800м.
  4. 4.      Блок живлення BGP                                              - 9шт.
  5. 5.      Траверса  TS-500 оцинкована                    -20 шт.
  6. 6.      Медіаконвектор MCm-Q-0.1-1SM-15550nm-20 – 10 шт.
  7. 7.      Медіаконвектор Ecm-R0.1-1SM-1310NM-20 – 10 шт.
  8. 8.      Натяжний зажим анкерного типу НД-3     - 400 шт.
  9. 9.      Кабель UTP                                                              - 300 м.
  10.  Встановлення відеокамер із видатковим матеріалом

 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме Запорізька область смт Якимівка

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Паспорт товару (якщо необхідно)
  7. Ліцензію на товар (якщо необхідно)
  8. Гарантійний талон, гарантія не менше ___
  9. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою akimovkast@gmail.com_до 30.10.2020 року.

 

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)  із

зазначенням на конверті назви постачальника, “Відкритий тендер: надання товарів/послуг”проекту «Плекання культури спілкування між мешканцями Якимівської селищної ради та національною поліцією для забезпечення громадської безпеки громадян», на адресу ГО «СТ-АРТ»: 72503 Запорізька область смт Якимівка, вул. Молодих патріотів, 9 у запечатаному непрозорому конверті, а також в електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) на електронну адресу [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_ RPP-2020-10-231-CS-PSE _назва учасника». Акцентуємо Вашу увагу, що тендерна документація в електронному вигляді має надсилатися тільки на електронну адресу [email protected].

 

 Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12-00  05.11.2020 року,  розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 06.11. 2020 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник проекту                                              Тетяна Белименко

телефон 067 348 1975

Контакти

  • 067 348 1975
  • Тетяна Белименко

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.