bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля товарів серед постачальників меблів та обладнання для керамічної майстерні
12.09.2020

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі товарів серед постачальників  меблів та обладнання для керамічної майстерні

Громадська організація «Союз виробників художньої кераміки Слов’янська» в рамках проєкту «Збільшення стратегічного потенціалу керамічного кластеру з центром у місті Слов’янську», що реалізується в межах проекту Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує відкритий конкурс на постачання меблів та обладнання для творчої керамічної майстерні у місті Слов’янську Донецькій області.

Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання меблів та обладнання:

12.09.2020 — 21.09.2020.

Вимоги до постачальника товарів — учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері – мінімум 2 роки, відповідні КВЕДи для здійснення запитуваної діяльності, заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом.

Меблі:

1.      Стіл приставний збірний – 18 шт.

             Вимоги до столу:           

  • Розмір стільниці - 1385х660 мм.
  • Висота столу регульована – 700 – 750 мм.
  • Без внутрішніх перегородок між ніжками
  • Матеріал стільниці – ламіноване ДСП
  • Матеріал ніжок – метал
  • Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців.

 

 2.      Стілець офісний – 20 шт.

 

Вимоги до стільця:

 

  • Матеріал сидіння – пластик або деревина
  • Матеріал ніжок – метал або деревина
  • Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців.

 

Обладнання:

1.      Інструменти гончара – 2 набора

 

Вимоги до набору:

 

  • Кількість інструментів у наборі – 8
  • Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців.

 

 2.      Турнетка – 16 шт.

 

Вимоги до турнетки:

 

  • Висота – 90 мм.
  • Діаметр опори та верхнього диску – 180 мм.
  • Матеріал – метал
  • Наявність підшипнику – так.
  • Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців.

 

 3.      Стелаж – 3 шт.

 

Вимоги до стелажу:

 

  • Розмір – 1800х900х450 мм.
  • Кількість полиць – 5 шт.
  • Допустиме навантаження на полицю – 200 кг.
  • Матеріал полиці – ДДФ/ДСП
  • Матеріал стелажу – оцинкована сталь
  • Конструкція стелажу – модульна
  • Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців.

 

Увага! У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка до м. Слов’янська Донецькій області.

 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі і буде здійснена після доставки у місто Слов’янськ та перевірки якості товару і відповідності до вимог. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії. 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів;
  • Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  • Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • Оригінал Рахунка-фактури;
  • Зразок договору поставки товару;
  • Інші документи, які, на думку підрядника, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо);

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  • Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  • Якість товару та відповідність очікуванням організатора
  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
  • Оплата товару буде здійснена після доставки у місто Слов’янськ та перевірки якості товару і відповідності до вимог.

Строк надання товарів: протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати підписання Договору;

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме:  84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Центральна, 70 (відділення НП №1)

 

Кінцевий термін подання цінової пропозицій: 21 вересня 2020 року до 18.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.

 

Вимоги до надсилання цінової пропозиції:

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

  • Пропозиція повинна залишатися чинної до 30 вересня 2020 р.
  • Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою p.o.slav.ceramik@gmail.com або за телефоном +38 050 969 2600 (керівник проекту Андрій Міщенко) до 21.09.2020, 18:00

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності), та

 

в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] та  [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс_грантова угода_№RPP/2020/08/198/BSP» не пізніше 21 вересня 2020 року (до 23:59).

  • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані за адресою: Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, відділення Нової Пошти № 11,  Громадська організація «Союз виробників художньої кераміки Слов’янська» для доставки у відділення НП не пізніше 21 вересня 2020 року (до 18.00).
  • Конкурсні пропозиції надані пізніше встановленого терміну не приймаються і повертаються учасниками у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в конкурсному оголошенні критеріям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії. 

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 25  вересня 2020 року.

Додаткові застереження

Учасник цього відкритого конкурсу бере до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цього відкритого конкурсу, надсилаючи документи для участі у відкритому конкурсі за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його цінову пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть вигідніші умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з вигіднішими для нього умовами.

Контакти:

Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +38 050 969 2600 (керівник проєкту Андрій Міщенко)

Контакти

  • +38 050 969 2600 (керівник проєкту Андрій Міщенко)

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.