bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запит на надання цінових пропозицій

Громадська спілка «Громадські ініціативи України» в рамках проєкту «Життя на межі миру: від громадських ініціатив до громадської безпеки в громадах», що реалізується за підтримки Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації трьох чотириденних навчальних візитів для представників/представниць Донецької та Луганської областей у Львів, Кременчук та Херсон.

Терміни та місця проведення навчальних візитів:

  • 12-15 жовтня – Херсон

  • 13-16 жовтня –  Кременчук

  • 20-23 жовтня –  Львів

Тривалість кожного навчального візиту складатиме 4 дні.

Перелік послуг:

  1. Забезпечення проживання відповідно до графіку проведення візитів для 8 осіб на кожному візиті (двомісне або одномісне розміщення в центрі міста, номери з двома окремим ліжками, з усіма вигодами всередині номера). Проживання повинно бути забезпечено на 4 доби (з можливістю раннього заїзду та можливістю пізнього виїзду для всіх учасників). Забезпечення проживання повинно відбуватись за наступними стандартами: в Кременчуці не нижче стандарту готелю Kremin Hotel, в Херсоні не нижче стандарту Hotel Muskat, у Львові не нижче стандарту Central Hotel.

  2. Забезпечення триразового харчування для 8 осіб на кожному візиті. Обов`язково повинна бути забезпечена можливість вибору страв для вегетаріанців. 

  3. Матеріали для учасників навчальних візитів: 24 комплекти (по 8 комплектів на кожен візит). Комплект матеріалів повинен включати в себе: ручку, папку, блокнот. Повинна бути забезпечена можливість роздруку матеріалів за тематикою навчальних візитів: 30 аркушів формату А4 на кожного учасника – загалом 720 аркушів. 

  4. Окрім комплектів для кожного учасника повинні бути забезпечені загальні матеріали для проведення навчальних візитів: 

  • кольорові маркери (чорні, сині, зелені, червоні) - 30 шт., 

  • кольоровий папір (не менше 5 кольорів) формату А4 – 60 аркушів, 

  • білий папір формату А4 – 300 аркушів,

  • стікери post-it розміром 75*75мм  – 3 упаковки,

  • ножиці - 3 шт., 

  • степлери - 3 шт., 

  • папір білий фліпчартний формату А1 - 45 аркушів,

  • малярний скотч - 3 шт.

5.  Забезпечення оренди залу на 10 осіб з відповідним обладнанням (проектор, фліпчарт) на 3 години в один з днів проведення навчальних візитів на кожному навчальному візиті.  

     

 

  1. Відшкодування вартості квитків учасникам шкіл від місця проживання і до місця проведення заходів (в обидва кінці). 

З Донецької області у заходах братимуть участь представники Авдіївського, Сіверського, Слов’янського, Соледарського, Дружківського, Добропільського, Світлодарського, Мирноградського, Покровського, Мар`їнського, Мангушського, Сартанського, Волноваського, Великоновосілківського, Вугледарського, Красногорівського, Новгородськго районів. 

З Луганської області у заходах братимуть участь представники Лозноолександрівського, Троїцького, Нижньодуванського, Біловодського, Міловського, Красноріченського, Кремінського, Привільненського, Лисичанського, Сєвєродонецького, Новоайдарського, Станичнолуганського, Попаснянського районів. 

Оплата послуг здійснюється в національній валюті України. До розгляду приймаються цінові пропозиції в сумі реальної вартості витрат на оренду приміщень, проживання та харчування учасників. Рішення щодо визначення переможця тендеру буде прийматись згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора.

Склад цінової пропозиції: 

1. Цінова пропозиція (у ціновій пропозиції повинно обов`язково бути вказане місце проживання учасників навчальних візитів у кожному місті та повинна бути надана інформація про режим харчування).

2. Документи, які підтверджують наявність офіційної реєстрації підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів.

3. Також учасники конкурсу можуть додати до своєї цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на їх думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Деталі: Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +380676739579 (керівник проекту Ігор Добко), +380636286817 (бухгалтер проекту Наталка Мельник).

Цінові пропозиції надаються в електронному та паперовому вигляді: цінові пропозиції в електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) мають бути надіслані тільки на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org з темою листа «Вікритий тендер_грантова угода_RPP/2020/04/031/CSE_назва учасника», цінові пропозиції у паперовому вигляді мають бути надіслані за адресою — Україна, м.Вінниця-18, 21018, а/с4906,  Громадська спілка «Громадські ініціативи України».
Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 20 вересня 2020 року до 18.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.

Контакти

  • +380676739579 (керівник проекту Ігор Добко)
  • +380636286817 (бухгалтер проекту Наталка Мельник).
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.