bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

DiXi Group шукає постачальника юридичних послуг
10.08.2020

Конкурс пропозицій щодо надання юридичних послуг з підтримки реформування регулятора у сфері розвідки та видобутку корисних копалин в Україні.

Дата опублікування КП:                                              07 серпня 2020 року

 

Останній день подання пропозицій:                        21 серпня 2020 року (до 19:00 за київським часом)

Конкурс пропозицій ГО «Діксі Груп» щодо надання юридичних послуг з підтримки реформування регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин в Україні. Послуги надаватимуться в рамках Проекту USAID « Прозорість енергетичного сектору».

Опис очікуваних послуг:

  • аналіз кращих світових практик щодо створення та функціонування регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин (регуляторний орган з управління природними ресурсами), підготовка аналітичних звітів за результатами аналізу;
  • функціональний аналіз регуляторних органів України з метою побудови компетенції майбутнього регулятора, діагностики прогалин тощо;
  • на підставі напрацювань, наведених вище, а також концептуальних засадах, наданих «Діксі Груп», розробка відповідного законодавства України щодо впровадження інституційної реформи відповідних органів (а саме Державної служби геології та надр України) та створення нового регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин, включаючи зміни до законодавства України щодо впровадження реформи;
  • участь в обговоренні проектів нормативно-правових актів , підготовлених з ключовими зацікавленими сторонами, та спільна розробка остаточних версій проекту змін до законодавства після обговорень.

ПЕРЕДУМОВA ТА КОНТЕКСТ

Оскільки Україна прагне до підвищення енергетичної незалежності, потенціал невикористаних нафтогазових ресурсів часто обговорюється як одна з найбільш перспективних можливостей. Дії уряду спрямовані на збільшення видобутку газу з ціллю виходу на повне забезпечення попиту за рахунок власних ресурсів. Однак регулювання має бути сформоване таким чином, щоб відкрити доступ до сталих інвестицій та впровадити нові технології. Регулювання у сфері розвідки та видобутку  нафти і газу, інших корисних копалин потребує особливої уваги, щоб розвиток ринку був ефективним та сталим. Інші корисні копалини також є цінними для української економіки.

Тому важливо здійснити інституційну реформу та створити регулятор у сфері розвідки та видобутку нафти і газу,  інших корисних копалин, використовуючи кращі світові практики (засновані на сучасній структурі Державної служби геології та надр України).

МЕТА ТА ОБСЯГ РОБІТ (ОР)

 Мета цієї діяльності полягає в підтримці створення незалежного регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин на основі найкращих світових практик шляхом розробки відповідного законодавства, необхідного для започаткування цієї інституційної реформи.

Зокрема, консультант повинен надати такі послуги:

  • аналіз найкращих світових практик щодо створення та функціонування регулятора у сфері розробки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин. Слід звернути особливу увагу на найкращі практики регулювання, управління геологічними даними та наукову (дослідницьку) складову діяльності;
  • функціональний аналіз регуляторних органів України та пропозиції щодо функцій, які мають бути передані майбутньому регулятору;
  • підготовка проекту Закону України про впровадження інституційної реформи регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин, включаючи можливі зміни до законодавства України, що стосуються впровадження реформи;
  • поправки до проекту Закону, підготовлені після обговорень з ключовими зацікавленими сторонами.

Очікується, що послуги, які надаватимуться, сприятимуть впровадженню інституційної реформи в секторах розвідки та видобутку нафти і газу,  інших корисних копалин, покращенню інвестиційного клімату та відновленню довіри до державної політики у сфері управління природними ресурсами.

Результати включають:

  • звіт про аналіз кращих світових практик щодо створення та функціонування регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин. Слід звернути особливу увагу на найкращі практики регулювання, управління геологічними даними та наукову (дослідницьку) складову діяльності;
  • звіт про функціональний аналіз регуляторних та інших відповідних органів України з пропозиціями щодо функцій, які мають бути передані майбутньому регулятору;
  • звіт про правові прогалини в українському законодавстві, які необхідно усунути з урахуванням найкращих міжнародних практик (включаючи основне законодавство, що підлягає змінам, та закони, які потребують гармонізації);
  • пакет проектів нормативно-правових актів щодо впровадження інституційної реформи у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин, включаючи можливі зміни до законодавства України, що стосуються впровадження реформи;
  • зміни до проектів нормативно-правових актів, підготовлені після обговорень з ключовими зацікавленими сторонами.

Обраний підрядник буде тісно співпрацювати з Проектом USAID «Прозорість  енергетичного сектору» з питань правової підтримки, розроблення законодавства, його впровадження, моніторингу та звітності, та дотримуватиметься Концепції реформування регулятора у сфері розвідки та видобутку нафти і газу, інших корисних копалин, розробленої Проектом USAID «Прозорість енергетичного сектору» у співпраці з партнерами.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Цільова аудиторія: Державна служба геології та надр України, Міністерство енергетики України, Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України та Кабінет Міністрів України.

ВИБІР КРИТЕРІЇВ ТА ОЦІНЮВАННЯ

Пропозиції будуть оцінені за такими критеріями:

І. Ціна                     30%

Обґрунтованість ціни відповідно до місцевого та міжнародного ринку юридичних послуг, типу пропонованих послуг та якості.

ІІ. Досвід надання юридичних послуг для державних установвключаючи підготовку законодавства       20%

Проект USAID « Прозорість енергетичного сектору» враховує досвід заявника щодо роботи з урядами та іншими державними установами на подібні теми.

ІІІ. Відповідний досвід у галузі розвідки та видобутку нафти і газу,  інших корисних копалин                  50%

Проект USAID «Прозорість енергетичного сектору» оцінить пропозиції на основі відповідних знань та досвіду щодо правової підтримки інституційних реформ та сектору розробки природних ресурсів.

ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ

Учасник тендера подає свою найкращу цінову пропозицію відповідно до ОР, що містить такі документи:

Супровідний лист, підписаний особою, уповноваженою підписувати його від імені Учасника тендера.

Технічна пропозиція, що складається з профілю Учасника тендера, Відповідного досвіду роботи та Технічного підходу.

Бюджет з обґрунтуванням. Учасники тендера повинні надати повний, остаточний і детальний бюджет (кошторис).

Свідоцтва. Учасники тендера повинні додати свідоцтво про реєстрацію компанії (юридичної особи), свідоцтво про реєстрацію як платника податків.

Заповнена заявка на участь у конкурсному відборі, доступна за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.

Детальні вимоги до формату Пропозиції див. у Додатку А до цього оголошення. Метою проекту USAID «Прозорість енергетичного сектору» є укладення договору з фіксованою ціною для цих послуг.

  • Витрати, понесені на підготовку пропозиції та переговорів щодо договору, не підлягають відшкодуванню.
  • Проект не зобов’язаний приймати будь-які подані пропозиції.
  • Проект залишає за собою право приймати будь-які пропозиції без подальшого обговорення.
  • Проект буде оцінювати лише пропозиції кваліфікованих організацій для виконання робіт в рамках цього проекту.
  • Учасники тендера повинні бути в змозі повністю виконати поставлені цілі.

Лише кандидати, які пройшли попередній відбір, отримають повідомлення. Кандидатам, які не пройшли відбір, пропозиції із супровідною документацією не повертаються. Крім того, невибрані пропозиції, включаючи запропоновані ідеї та концепції, не використовуватимуться Проектом USAID «Прозорість енергетичного сектору» у будь-якій формі за будь-яких обставин без попереднього письмового дозволу відповідних кандидатів. Пропозиції, отримані після точного часу, визначеного для отримання пропозицій, вважаються такими, що подані запізно, і не можуть бути оцінені.

Проект USAID «Прозорість енергетичного сектору» залишає за собою право відхилити заявку в разі підозри (потенційного) конфлікту інтересів, під яким розуміється наявність в Учасника тендера приватного інтересу у сфері, в якій той працює, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість надання послуг, у т.ч. наявність поточних договірних відносин та відповідних зобов’язань перед органами державної влади, що формують та реалізують політику в сфері надрокористування, та/або суб’єктами надрокористування.

Пропозиції надсилаються електронною поштою на ім’я Віктора Чорниша та Вікторії Василюк за електронною адресою [email protected].

Повну версію оголошення про конкурс заявок можна переглянути за посиланням: https://bit.ly/3iiqEkm.

Контакти

  • Вікторія Василюк

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.