bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс мініпроєктів «Інструменти медіаграмотності під час інфодемії»
02.04.2020

Міжнародна неурядова організація Internews в партнерстві з Академією української преси запрошує до участі у конкурсі на отримання мінігрантів. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності.

Пріоритетні теми конкурсу:

  • інструменти медіаграмотності (критичне мислення, фактчекінг, аналіз медіатекстів, ціннісний аналіз тощо) під час інфодемії;
  • формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації задля розпізнавання маніпуляцій, в тому числі в сфері наукової інформації.

Пріоритетні види діяльності:

Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, освітніх квестів, створенням різноманітних ігор-імітацій тощо, в тому числі у дистанційній формі.

Цільова аудиторія: громадяни України.

Хто може податись: публічні бібліотеки, приватні підприємці, які надають освітні послуги.

Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 3 000 доларів США.

Як податись: заявники повинні надіслати проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту на електронну адресу асистента проекту Валерії Рябик[email protected], вказавши в темі листа «На конкурс мініпроєктів Інструменти медіаграмотності під час інфодемії».

Останній термін подання заявок: 10 квітня 2020 року.

Результати конкурсу будуть оголошені на вебсайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників 1 травня.

Термін реалізації проектів: 1 травня – 25 серпня 2020 року.

Проектна пропозиція має включати наступні розділи:

І. Інформація про заявника

ІІ. Опис проекту

  1. Назва проекту.
  2. Опис цілей та завдань проекту.
  3. Опис діяльності проекту, спрямованого на досягнення цілей.
  4. Період виконання проекту із деталізованим календарним планом.
  5. Очікувані результати проекту.
  6. Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
  7. Моніторинг та оцінка ефективності проєкту: в рамках проєкту має бути передбачене вхідне та вихідне тестування рівня медіаграмотності учасників, а також організація має взяти зобов’язання через 3 місяці після завершення заходів повторити це тестування/анкетування.
  8. Експерти (тренери) проекту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
  9. Партнери проекту та їх роль у реалізації запланованих активностей.

ІІІ. Бюджет проекту.

(Детальний бюджет проекту додається до заявки у форматі Excel) можна завантажити за посиланням>>>

Критерії оцінки:

  • заявник має право подавати заявку;
  • проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу;
  • цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними;
  • проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу;
  • бюджет є реалістичним та обґрунтованим.

Якщо у вас виникли запитання, звертайтеся до менеджера медіаосвітніх програм Оксани Волошенюк за телефоном 067-504-98-02, або електронною поштою [email protected].

Проведення цього конкурсу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.