МФ «Відродження» задля підтримки розвитку та укорінення традицій безпосереднього народовладдя на місцевому рівні, оголошує цей конкурс.Мета конкурсу – посилення спроможності членів територіальних громад міст, сіл та селищ реалізовувати передбачені законодавством України форми безпосереднього народовладдя на місцевому рівні (ОСНи, загальні збори членів територіальних громад за місцем проживання, місцеві ініціативи, громадські слухання тощо) як важливої складової децентралізації та реформи місцевого самоврядування. Дедлайн - 1 березня 2019 р.
Задля підтримки розвитку та укорінення традицій безпосереднього народовладдя на місцевому рівні, оголошується цей конкурс.
Мета конкурсу – посилення спроможності членів територіальних громад міст, сіл та селищ реалізовувати передбачені законодавством України форми безпосереднього народовладдя на місцевому рівні (ОСНи, загальні збори членів територіальних громад за місцем проживання, місцеві ініціативи, громадські слухання тощо) як важливої складової децентралізації та реформи місцевого самоврядування.
Учасники конкурсу: До участі у конкурсі запрошуються громадські організації, громадські спілки, органи самоорганізації населення та благодійні фонди, які здійснюють свою діяльність на території Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Київської, Полтавської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької або Черкаської областей, які мають:
• статус неприбутковості та офіційно зареєстровані в Україні;
• щонайменше дворічний досвід практичної роботи у сфері розвитку місцевої демократії;
• спроможність впроваджувати грантові проекти та звітуватися за ними (включаючи фінансове звітування).
Вітається здійснення проектної діяльності у співпраці з органами місцевого самоврядування, коаліції з іншими громадськими організаціями, організаціями аналітичного, експертного спрямування, органами самоорганізації населення (у тому числі з інших адміністративно-територіальних одиниць України).
Перевагою будуть користуватися учасники конкурсу, які вже мають досвід успішного виконання у попередні роки проектів із розвитку місцевої демократії за підтримки МФВ або інших донорів.
Пріоритети конкурсу:
Проектна пропозиція має передбачати створення регіональних / місцевих ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії (далі – Ресурсних центрів) в пріоритетних регіонах (Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Київська, Полтавська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька та Черкаська області), на базі яких може здійснюватися наступна діяльність (наведений перелік не є вичерпним):
Термін реалізації проекту – 12 місяців. Планований термін початку реалізації проектів – 1 травня 2019 р.
За підсумками конкурсу передбачається підтримати до 5 проектних пропозицій. Передбачається, що діяльність в межах проектних пропозицій, поданих на конкурс, має здійснюватися в межах однієї із числа пріоритетних областей. При цьому, із однієї області передбачається надати підтримку не більше ніж одному проекту.
Перевага буде надаватися проектним пропозиціям, які охоплюють якомога більшу кількість пріоритетів конкурсу.
Як окремі додатки проектна пропозиція має містити:
Проектна діяльність має передбачати широке інформування громадськості про хід реалізації проекту та його результати (у тому числі, через обов’язкове проведення підсумкової прес-конференції, поширення історій успіху).
Переможці конкурсу матимуть можливість отримати додаткової знання щодо організації роботи ресурсного центру, здійснити ознайомчі візити для обміну досвідом тощо в межах діяльності, здійснюваної безпосередньо МФВ та / або визначеного ним стратегічного партнера. Витрати на участь у таких заходах в проектні пропозиції учасникам конкурсу закладати не треба.
Проекти, що не відповідають цим вимогам, розглядатися не будуть.
Перевага надаватиметься проектам які передбачають:
Загальний бюджет конкурсу – 1 500 000 гривень.
Максимальний розмір гранту – 400 000 гривень (оптимальний бюджет проекту 250 000 – 350 000 гривень).
Останній термін подання проектних пропозицій – 1 березня 2019 року, 15.00 за київським часом.
Детальніше про те, як подати заявку, за посиланням (https://goo.gl/7T3EJz).
Коментарі
Неможливо перейти за посиланням. Будь-ласка, перевірте.
Добрий день! Посилання https://goo.gl/7T3EJz працює. Спробуйте, будь ласка, повторно. З повагою, Максим Мазипчук.
так, дякую. Тепер все круто))
ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ ХИБНІ.
Добрий день, пане Федоре! Контакти можна переглянути за посиланням - https://goo.gl/7T3EJz. З повагою, Максим Мазипчук.
Звертаю увагу усіх, тих, хто надає проект, і тих хто буде приймати участь у проекті. Знайдіть відповідь на таке питання: "Хто, у вас, створив органи місцевого самоврядування?"; "Хто повинен створювати органи самоврядування у вашому місті, селищі, селі?" Запитайте у державного реєстратора, копію реєстраційної картки та Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи місцевої ради. Коли отримаєте ці належно завірені копії, то зробіть їх порівняння з положеннями Конституції України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". Я впевнений те, що ми розкрили у Дніпрі вражає. Це може стосуватися кожне населений пункт в Україні. Бо діє одна система, яка узурпувала владу на місцях. Знайдіть, у положеннях Конституції України та зазначеного Закону, щоб міська рада в особі міського голови доручала фізичній особі проводити державну реєстрацію, коли у самої картки зазначено, що засновником є територіальна громада міста. Коли розпорядчого акту загальних зборів територіальної громади не існує. Утворення територіальної громади відповідно до ст.143 Конституції України не відбувалося. Як може, у такому випадку виконавчий комітет проводити державну реєстрацію Дніпропетровської міської ради? У порівнянні можно сказати так: « Як може мати бути донькою своєї доньки, коли саму матір ніхто не народжував?»
Тобто, як може виконавчий комітет реєструвати міську раду, коли територіальна громада не створювала саму міську раду і не надавала їй повноваження представляти її. Де, і якими нормами чинного законодавства таке передбачено, щоб міська рада сама себе створювала? Що за глузд? Як може БФ "Відродження" надавати, у такому випадку, проекті гроші на розвиток такої "реформи місцевої влади"? Це, що гроші надаються на знищення принципів місцевої демократії та розвиток корупції на містах? Що знищується в Україні положення Європейської хартії місцевого самоврядування? Зупиниться! У державі, на мій погляд, здійснюється узурпація влади! Не наддавайте гроші на посилення узурпації влади! Требо приводити створення місцевої влади у відповідності до Конституції та законів України! Підтримуйте тільки ті проекти, які відтворюють місцеву демократію через створення територіальних громад, утворення їх, як юридичних осіб – власників комунального майна. Саме територіальні громади утворюють органи місцевої влади, саме територіальна громада, за Господарським і Цивільним кодексами створює юридичні особи, як орган міської влади та комунальні підприємства, та наділяє їх своїми повноваженнями в управлінні комунальним майном. За такою схемою, ми зможемо відтворити конституційний лад в Україні! Кожний з нас – є суб’єкт первинної власності, так відтвори себе, як власника, що закріплено ст.ст.5-13 Конституції України!
Зайдіть на ел.ресурс ГО "Багнет нації": https://bagnetnacii.blogspot.com/
Ознайомтеся, та перевіряйте у себе на місцях, відбувається чи ні у вас таке, як у нас у Дніпрі!