Програма USAID «Лідерство в економічному врядуванні» оголошує конкурс на розробку Дорожніх карт розвитку малого та середнього підприємництва (МСП). Дедлайн - 15 березня 2017 р.
Інститут економічних досліджень та політичних консультацій проводить конкурс Дорожніх карт в рамках реалізації завдань Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні», яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
У цьому конкурсі Дорожня Карта - це документ, який складається з набору взаємопов’язаних та фіскально відповідальних кроків (заходів)[1], які мають чітко визначену вартість реалізації та відповідальних осіб/організацій.
Конкурс Дорожніх карт є інструментом мобілізації усіх зацікавлених сторін на рівні регіону (влади, бізнесу та представників громадянського суспільства) задля створення сприятливих умов для ведення бізнесу та заохочення широких верств населення до відкриття власної справи.
Мета конкурсу: широке залучення представників громадянського суспільства до розробки Дорожніх карт розвитку малого та середнього підприємництва за наступними темами:
Очікувані результати:
Учасниками Конкурсу є неприбуткові, зокрема громадські організації (в тому числі громадські об’єднання та спілки), які:
Наявність успішно реалізованих проектів в сфері підтримки та адвокації інтересів малого та середнього підприємництва на території зазначених регіонів не є обов’язковою, але розглядатиметься як додаткова перевага. При інших рівних умовах перевага надаватиметься партнерським заявкам від громадських організацій за умови відсутності субгрантингу (регрантингу).
В конкурсі не можуть брати участь прибуткові організації, політичні партії, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, релігійні громади і приватні (фізичні) особи та фізичні особи-підприємці.
Конкурс відбувається в три етапи:
І етап: розробка концепції[4] Дорожньої карти за однією (або декількома) із запропонованих тем.
ІІ етап: розробка Дорожньої карти за обраною темою (темами), її оцінка за критерієм фіскальної відповідальності[5] та подальше вдосконалення (доопрацювання) за допомогою експертів Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні».
ІІІ етап: адвокація[6] Дорожньої карти з метою її «перетворення» на документ політики з питань розвитку МСП.
Заявки на конкурс подаються за формою, визначеною у розділі «Порядок подання заявок» цього оголошення, у терміни, визначені цим оголошенням.
Порядок подання заявок
Заявки на участь у конкурсі слід подавати українською мовою згідно з вимогами даного оголошення та Інструкції про проведення конкурсу Дорожніх карт у 2017 році - http://www.ier.com.ua/files/Projects/2015/LEV/Roadmaps/2017/Instruction_RM_LEV.pdf.
Заявники мають заповнити аплікаційну форму (додаток А), а також додати до неї:
Аплікаційну форму, бюджет проекту, сканкопію реєстраційної картки проекту та всі супровідні документи необхідно надсилати в електронному вигляді на адресу [email protected] із поміткою у темі листа «Конкурс Дорожніх карт».
Аплікаційну форму, форму бюджету (рекомендації з підготовки бюджету проекту) та критерії прийнятності участі у конкурсі можна завантажити за лінком - http://www.ier.com.ua/ua/Grants?pid=5501
Загальний обсяг заповненої аплікаційної форми не повинен перевищувати 15 стор. без додатків (шрифт: Calibri, розмір шрифту 11; міжрядковий інтервал - 1,0, поля тексту - 20 мм з усіх боків).
Останній термін подання грантових заявок: 18:00, 15 березня 2017 р.
Запитання щодо умов конкурсу можна задавати у електронному вигляді на адресу [email protected] до 25 лютого 2017 року. Відповіді на запитання будуть розміщені на сайті ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій».
Оцінювання заявок, поданих на конкурс Дорожніх карт
Грантова комісія
Для забезпечення повної прозорості та справедливості оцінки заявок, поданих на конкурс Дорожніх карт створюється Грантова комісія, до складу якої входять експерти Інституту економічних досліджень та політичних консультацій.
До функцій Грантовій комісії входить:
Заохочення переможців
Переможці конкурсу визначаються окремо для кожної області.
Переможці конкурсу, відібрані Грантовою комісією, отримають грант обсягом до 100 тис. грн. (планується, що середній розмір гранту становитиме 70-80 тис. грн) на розробку та адвокацію Дорожніх карт.
Переможці та учасники конкурсу, відібрані Грантовою комісією, матимуть змогу взяти участь у тренінгах з основ фіскально відповідальної політики та проведення адвокаційних кампаній.
Адвокаційна кампанія повинна передбачати проведення низки круглих столів та інших заходів (дискусій, обговорень, індивідуальних зустрічей зі стейкхолдерами), на яких учасники представлятимуть свої Дорожні карти, а також заснування та випуск електронного бюлетеню, присвяченого моніторингу змін в сфері розвитку МСП, які відбуваються чи відбуватимуться завдяки розробці та імплементації Дорожньої карти.
Результатом адвокаційної кампанії заходів Дорожньої карти повинно бути їх офіційне включення (повністю або частково) до Плану дій Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва або іншого документу політики з питань розвитку МСП або затвердження Дорожніх карт як самостійних документів політики.
Зверніть увагу!
[1] Принцип «фіскальної відповідальності» заходів передбачає наявність чітко визначених, збалансованих та реалістичних джерел їх фінансування, які враховують потребу забезпечення збалансованості бюджету, зростання надходжень до бюджету в довгостроковій перспективі, а також необхідність скорочення розриву між доходами та видатками бюджету.
[2] Для організацій, які розроблятимуть Дорожню карту за темою «Відкриття власної справи як шлях соціально-економічної адаптації демобілізованих учасників бойових дій в зоні АТО» термін реєстрації та досвіду може бути меншим (див. розділ «Мета та теми конкурсу»).
[3] Так само.
[4] Під концепцією Дорожньої карти в даному конкурсі мається на увазі короткий опис (згідно встановленої аплікаційної форми) цілей та завдань, на вирішення яких будуть спрямовані зусилля, та опис основних груп заходів, які увійдуть до майбутнього документу - Дорожньої карти.
[5] Оцінка розробленої Дорожньої карти за критерієм фіскальної відповідальності проводиться спільно експертами Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» та грантоотримувачами за спеціально розробленою методикою.
[6] Під адвокацією в даному конкурсі ми розуміємо дії, що здійснюються з метою впливу на процес прийняття рішень щодо політики розвитку МСП на місцевому, регіональному та/або національному рівні.
Коментарі