bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на реалізацію кампаній з популяризації ідеї соціального підприємництва в Україні
20.05.2016

Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошує конкурс на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на підвищення обізнаності населення та популяризацію ідеї соціального підприємництва в Україні. 

Конкурс проводиться в рамках проекту «Соціальне підприємництво як інноваційний механізм вирішення питань суспільного розвитку», який є частиною програми «Сприяння розвитку міжсекторного партнерства в цілях захисту інтересів дітей: долучення ВПО до активних учасників процесу».

Мета проекту – створити підґрунтя для розвитку соціального підприємництва у східних областях України задля поліпшення соціальної та економічної ситуації вразливих груп населення, об’єднуючи зусилля бізнесу, влади та місцевої громади. 

Соціальне підприємство – це бізнес, метою якого є вирішення соціальних проблем. Прибутки соціального підприємства спрямовуються головним чином на розвиток соціального бізнесу, громадські справи чи на вирішення гострих суспільних проблем. Таке підприємство діє за всіма законами бізнесу і приносить прибуток, тому не вважається благодійною організацією. З іншого боку соціальне підприємництво сприяє розвитку суспільства через впровадження інновацій, стимулює до саморозвитку та вчить допомагати самому собі. Воно поширюється на такі галузі, як освіта, охорона навколишнього середовища, боротьба з бідністю, захист прав людини тощо.

Детальніше про соціальне підприємництво можна дізнатися за лінком: http://www.socialbusiness.in.ua/

У рамках конкурсу планується надати підтримку для реалізації двох інформаційних кампаній. Загальний бюджет конкурсу – 140 000 грн.

Середній розмір гранту – 70 000 грн. Очікується, що одна підтримана кампанія буде орієнтована на молодь, а інша - на широку аудиторію. Крім того, принаймні одна кампанія матиме всеукраїнське охоплення. 

До участі в конкурсі запрошуються українські недержавні неприбуткові організації зі статусом юридичної особи зі східної частини України, зокрема з Одеської, Харківської, Донецької та Луганської областей.

В рамках інформаційної кампанії може бути підтримано створення та розповсюдження креативних та змістовних відеороликів, інфографіки, серії друкованих та інтернет-банерів, анімаційних роликів тощо. 

Інформаційні кампанії повинні бути спрямовані на наступні теми: 

  • Соціальне підприємництво: як це працює;
  • Різниця між класичним та соціальним підприємством;
  • Вирішення актуальних суспільних проблем за допомогою соціального підприємництва;
  • Приклади успішних українських соціальних підприємств та результати їх роботи.

Критерії відбору заявок:

  • Наявність попереднього досвіду створення інформаційних продуктів та проведення медіа-кампаній;
  • Наявність чіткої концепції інформаційної кампанії, зокрема щодо шляхів розміщення та поширення продуктів інформаційної кампанії; 
  • Очікуване покриття цільової аудиторії;
  • Збалансований бюджет;
  • Креативний підхід.

Заявка повинна містити: 

  • Аплікаційну форму, де має бути чітко прописано концепцію та дизайн кампанії, інформаційні продукти, які будуть створені, план розповсюдження створених інформаційних матеріалів, ключові меседжі та очікувані результати кампанії; 
  • Детальний бюджет проекту;
  • Резюме ключових виконавців;
  • Приклади створених раніше інформаційних продуктів, якщо такі були.

Неповні заявки до розгляду прийматися не будуть.

Термін реалізації проекту не повинен перевищувати 3 місяці та має закінчитися до 30 вересня 2016 р.

Останній термін подання заявок – 15 червня 2016 року. Заявки повинні бути надіслані на адресу електронної пошти: [email protected] з поміткою у темі листа «Конкурс інформаційних кампаній з поуляризації ідеї соціального підприємництва».

Розгляд заявок буде здійснюватися незалежною радою експертів. Рішення про підтримку проектів буде прийняте до 10 липня 2016 р. 

Будь ласка, зверніть увагу:

  • В рамках цього конкурсу не надаються гранти комерційним організаціям, політичним партіям, релігійним громадам та фізичним особам;
  • Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки;
  • Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду;
  • Надані матеріали не повертаються та не рецензуються.

Питання щодо цього оголошення можуть бути надіслані у письмовому вигляді Ользі Шаваровій, координатору програм Фонду Східна Європа, електронною поштою на адресу: [email protected], або д-р. Богдану Андрощуку, координатору програми ChildFund Deutschland, електронною поштою на адресу: [email protected]

Проект «Соціальне підприємництво як інноваційний механізм вирішення питань суспільного розвитку» реалізується Фондом Східна Європа та є частиною програми «Сприяння розвитку міжсекторного партнерства в цілях захисту інтересів дітей: долучення ВПО до активних учасників процесу». Проект виконується за підтримки німецької Громадської організації ChildFund Deutschland e.V. та Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.