Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. У конкурсі можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні національні й регіональні медіа компанії та неурядові медіа організації, що ставлять собі за мету поліпшення медіа сектору в Україні з урахуванням цілей та критеріїв, що викладені нижче.
Останній день подання пропозицій: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.
У-Медіа надаватиме перевагу інноваційним реалістичним проектам, що сприятимуть покращенню медіа середовища в Україні та підвищенню якості медійних матеріалів для громадськості.
Проект У-Медіа підтримуватиме проекти, що відповідатимуть завданням, а саме:
- Підтримка та сприяння свободі слова та незалежності засобів масової інформації.
- Збільшення різноманіття джерел новин та покращення якості новин
- Покращення сприятливого середовища для засобів масової інформації та свободи слова.
В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа, а саме:
- Інформування громадськості про хід реформ. Регіональні комунікаційні кампанії/ініціативи щодо підвищення обізнаності громадян про місцеві бюджети, державні закупівлі, децентралізацію, боротьбу з корупцією, реформи у сфері енергетики, податкової системи та конституційну реформу.
- Медіа грамотність.Місцеві інноваційні проекти для підвищення рівня критичного мислення та свідомого сприйняття медіа матеріалів для населення старшого за 35 років; публічні лекції з медіа грамотності, що сприяють підвищенню попиту на якісні новини та інформацію.
- Медіа проекти націлені на примирення та заохочення до національного діалогу. Посилення міжрегіональних зв’язків між ЗМІ, місцевими органами влади та громадами; побудова ефективних взаємовідносин між ЗМІ та організаціями громадянського суспільства; журналістика миру.
- Прозорість медіа власності. Регіональні проекти «Дізнайся все про місцеві ЗМІ» (інформування населення про медіа власників та їх роль у діяльності ЗМІ); публічні кампанії щодо виконання закону №1831 «Щодо забезпечення прозорості власності засобів масової інформації» місцевими теле-радіо компаніями.
- Роздержавлення.Регіональні ініціативи щодо підтримки комунальних ЗМІ на шляху до роздержавлення, а саме: юридична підтримка, тренінги та/або семінари з медіа менеджменту, монетизації контенту та стратегії продажів.
- Саморегулювання в медіа (перевага надатиметься регіональним медіа організаціям). Створення редакційних нормативних документів, прозорість журналістики та орієнтація на вимоги медіа ринку; редакційна незалежність та роль ЗМІ у підвищенні якості публічних дискусій; роль саморегулювання у відповідях на скарги та судові позови щодо роботи медіа; роль саморегуляції у підвищені соціальної відповідальності ЗМІ, протистоянні пропаганді й, зокрема, мові ворожнечі; етичні кодекси; позовні механізми для забезпечення якості медіа; саморегулювання на противагу зовнішнього регулювання роботи ЗМІ.
- Гендерні питання.Виробництво контенту, що сприятиме підвищенню рівня обізнаності громадян щодо гендерних питань, реалізації рівних прав чоловіків та жінок до соціальних благ, ресурсів та послуг, а також рівних можливостей в усіх сферах життя.
- Журналістика толерантності. Виробництво контенту про ЛГБТІ спільноти, меншини, міжетнічні відносини та на інші теми, що сприяють обізнаності громадян про рівність прав людини, толерантності у суспільстві та просуванню загальнолюдських цінностей.
Інструкція з написання заявок та крітереї оціюновання знаходяться за посиланням - http://bit.ly/1Qv4cm2.
Коментарі