Конкурс на проведення моніторингу ЗМІ
В рамках дослідження з питань передвиборної агітації та фінансування передвиборної агітації в Україні, IFES просить надати пропозиції щодо здійснення моніторингу ЗМІ у період здійснення передвиборної агітації в ході парламентських виборів 2012 року.
Вимоги щодо написання проекту:
Аплікант має здійснити моніторинг платної політичної реклами в Донецьку, Києві та Ужгороді у відповідності до нижчевикладеного:
Моніторинг повинен охоплювати платну політичну рекламу, розміщену п’ятьма кандидатами у депутати в одномандатних виборчих округах (кандидати ще мають бути визначені) у кожному регіоні. Апліканту буде надано перелік визначених кандидатів.
Аплікант має здійснити моніторинг кількості рекламних матеріалів, розміщених кожним з визначених кандидатів щонайменше на трьох регіональних каналах телебачення, двох регіональних каналах радіомовлення та у трьох газетах, які транслюють програми або розповсюджуються в межах регіонів чи одномандатних виборчих округів, в яких балотуються обрані кандидати. Підрядник має запропонувати перелік ЗМІ, що будуть об’єктом моніторингу, з урахуванням того, що до такого переліку мають входити ті ЗМІ, які, найбільш вірогідно, будуть використовуватись визначеними кандидатами для розміщення матеріалів передвиборної агітації. Вибір ЗМІ для моніторингу також повинен відповідати критерію політичної збалансованості.
Аплікант повинен здійснювати моніторинг програм кожного каналу телебачення і радіомовлення протягом щонайменше 5 годин щодня (прайм-тайм), а також всіх випусків газет у повному обсязі у період з 30 липня по 30 жовтня 2012 року.
Аплікант кожні 2 тижні має подавати звіти, які повинні містити інформацію про кількість матеріалів передвиборної агітації, розміщених на користь кожного з визначених кандидатів, включаючи відомості (для телебачення і радіо) про назву каналу, дату виходу, час, тривалість кожного платного рекламного матеріалу, а для газет – назву газети, номер сторінки, обсяг кожного платного рекламного матеріалу.
У двотижневих звітах також має відображуватись інформація про вартість таких рекламних матеріалів, яка визначатиметься з урахуванням розцінок, оприлюднених у ЗМІ відповідно до частини першої статті 72 та частини п’ятої статті 73 Закону „Про вибори народних депутатів України”.
Аплікант також має запропонувати альтернативні або більш реалістичні розцінки у порівнянні з оприлюдненими у ЗМІ, а також вартість розміщених рекламних матеріалів, що були предметом моніторингу, на основі таких розцінок, якщо їх було визначено.
Бюджет проекту має не перевищувати 120, 000 гривень.
Вимоги для подання
Майбутні аплікати до 27 липня 2012 року до 16:00 години за київським часом мають подати деталізовані:
Апліканти мають надіслати всі матеріали для подання англійською мовою Тетяні Бібік за адресою: [email protected].
Крітерії відбору IFES має намір визначити лише одного переможця конкурсу. IFES залишає за собою право змінювати або скасовувати пропозицію, а також визначити декілька переможців, якщо вважатиме це більш доцільним. В основу оцінки пропозицій буде покладено витрати (50%), інституційну спроможність (30%) та запропоновану методологію/підхід (20%).
Коментарі