bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля послуг зі збору даних та проведення дослідження на спеціалізовані реабілітаційні послуги
16.01.2025

Шановний пане/пані,

Некомерційна організація «Моментум Вілз фор Хьюменіті», що впроваджує проект Rehab4U, з повагою шукає організацію для збору даних та проведення дослідження витрат на спеціалізовані реабілітаційні послуги, щоб надати МОЗ та НСЗУ докази щодо потреб у ресурсах та ефективності фінансування для задоволення нагальних потреб населення.

Для забезпечення повноти інформації просимо надати наступні документи до 18:00 за київським часом 28 січня 2025 року:

1. Заповнений файл у форматі Excel, прикріплений до цього запиту.

2. Додаткові документи, як зазначено у прикріпленому документі у форматі Word.

Будь ласка, зверніть увагу, що комерційна пропозиція повинна бути підготовлена для безготівкових платежів, без ПДВ, і повинна містити печатку вашої компанії та підпис уповноваженого представника.

Організації можуть подавати свої пропозиції шляхом надсилання необхідної документації електронною поштою на наступні адреси

- [email protected]

- [email protected]

У разі виникнення будь-яких питань щодо технічних або адміністративних вимог, будь ласка, надсилайте свої запити електронною поштою на вищевказані адреси не пізніше 15:00 за київським часом 24 січня 2025 року.

Ми будемо вдячні за співпрацю та з нетерпінням чекаємо на ваші пропозиції.

З повагою,

 ___________________________________________________________________________

Dear Sir/Madam,

Momentum Wheels for Humanity, a non-profit organization implementing the Rehab4U project, respectfully seeking an organization to collect data and conduct a costing study of specialized rehabilitation services to provide evidence to the Ministry of Health and the NHSU on resource needs and funding efficiency to meet the urgent needs of the population.

To ensure a complete submission, kindly provide the following documents by 18:00 Kyiv time on January 28, 2025:

  1. A completed Excel file, attached to this request.
  2. Additional documents, as outlined in the attached Word document.

Please note that the commercial offer must be prepared for non-cash payments, excluding VAT, and must include your company stamp and the signature of an authorized representative.

Vendors may submit their applications by sending the required documentation via email to the following addresses:

Should you have any questions regarding the technical or administrative requirements, please direct your inquiries via email to the addresses above by no later than 15:00 Kyiv time on January 24, 2025.

We greatly appreciate your cooperation and look forward to receiving your proposal.

Kind regards,

 

Контакти

  • Пономарьов Олександр

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.