Програма реабілітації та реінтеграції ветеранів України за підтримки IREX та Державного департаменту США оголошує конкурс на отримання грантової підтримки для місцевих громадських організацій, які мають досвід у сфері працевлаштування, реабілітації та соціальних послуг для ветеранів, зокрема тих, хто має інвалідність.
РОЗДІЛ I: ОПИС МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ФІНАНСУВАННЯ
1. ОПИС ПРОГРАМИ РЕІНТЕГРАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ IREX
Програма Реабілітації та реінтеграції ветеранів України впроваджується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Державного департаменту США. IREX має 30-річний досвід роботи в Україні, в тому числі безпосередню роботу з ветеранами та ветеранками, ВПО, міністерствами, представниками ЗМІ та місцевими громадами. Програма Реабілітації та реінтеграції ветеранів України застосовує досвід роботи в Україні для підтримки ветеранів та ветеранок, чисельність яких стрімко зросла внаслідок збройного конфлікту на сході України у 2014 році та повномасштабної агресії російської федерації проти України після 24 лютого 2022 року.
Правила Уряду Сполучених Штатів Америки:
Стандартні положення та умови Державного департаменту США
CFR 200 Уніфіковані адміністративні вимоги, підрозділи від A до E
2 CFR 600 Регуляторний акт 2 Кодексу федеральних правил 2 CFR 600
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТ
Програма Реабілітації та реінтеграції ветеранів України шукає заявників серед місцевих громадських організацій для здійснення заходів, спрямованих на розробку та впровадження практичної та ефективної моделі працевлаштування ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю. Загальною метою цієї діяльності є створення інклюзивних умов для працевлаштування ветеранів/ок з інвалідністю, та розширення їх потенціалу для професійної реалізації, пошуку змістовної роботи, та подолання бар’єрів на шляху до працевлаштування, що періодично декларується представниками/цями уряду України.
Місцеві організації, що мають досвід роботи у сфері працевлаштування, реабілітації або соціальних послуг, запрошуються до подання пропозицій для виконання наступних завдань, які спрямовані на створення сприятливого середовища для ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, зокрема але не виключно:
1. Пілотування моделі працевлаштування:
– Розробити інструменти для проведення комплексної оцінки доступності та адаптації робочих місць для ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, спираючись на аналіз вже існуючих підходів та розроблені продукти – рекомендації та/або посібників (HR-Praktyka тощо).
– Обрати щонайменше 5 приватних підприємств або організацій, які готові взяти участь в пілотному проєкті щодо оцінки та адаптації робочих місць для ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю.
– Провести у відібраних компаніях (організаціях) комплексну оцінку доступності робочих місць та наявних політик працевлаштування ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, використовуючи розроблені інструменти.
– За результатами оцінки, розробити рекомендації, в тому числі (але не виключно) в частині проведення навчання з питань інклюзивності та адаптації робочих місць.
– Використовуючи отриманий досвід, підготувати рекомендації для працедавців щодо працевлаштування ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, а також адаптації їх робочих місць.
2. Послуги кар’єрного консультування для ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю:
– Обрати та заручитись підтримкою не менше двох реабілітаційних центрів для організації роботи кар’єрних консультантів.
– Залучити фахівців з кар’єрного консультування та організувати проведення тренінгових сесій для ветеранів/ок у обраних реабілітаційних центрах.
– Зібрати зворотній зв’язок від фахівців з кар’єрного консультування та ветеранів/ок, отримувачів консультацій, за результатами надання послуг.
– Опрацювати отримані дані зворотного зв’язку надання послуг з кар’єрного консультування для ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, та підготувати рекомендації для державних та недержавних установ/організацій щодо надання такого типу послуг на базі реабілітаційних центрів.
3. Розповсюдження інструментів та рекомендацій:
– Розробити комунікаційний план для популяризації отриманих результатів пілотування, розроблених інструментів та рекомендацій (в тому числі на рівні громад).
– Розповсюдити отримані результати пілотування, розроблених інструменти та рекомендації щодо працевлаштування ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, а також адаптації їх робочих місць.
– Розповсюдити рекомендації для державних та недержавних установ/організацій щодо надання послуг кар’єрного консультування на базі реабілітаційних центрів.
– Провести заключний захід з презентацією всіх напрацювань, залучивши в дискусію представників органів державної влади, бізнесу, громадського сектору та ветеранської спільноти.
Ці завдання спрямовані на створення практичної та стійкої моделі працевлаштування ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю, яка допоможе їм успішно повернутися до цивільного життя, та сприятиме інклюзивності на ринку праці України.
IREX розглядатиме заявки тільки від організацій які готові виконати усі перелічені вище завдання.
За результатами цього конкурсу, відібрані заявники зможуть отримати фінансування для втілення проєкту у строк 9 місяців. Розмір наданого гранту залежатиме від специфіки затвердженого проєкту.
Команда IREX буде залучена на кожній стадії впровадження грантового проєкту, а саме: запуск проєкту, фіналізація концепції, перевірка звітів, моніторинг активностей, листування, зустрічі з грантерами за потреби, а також надання консультацій та підтримки для забезпечення успішної реалізації проєкту.
Заявки, пов’язані з наданням військової допомоги та/або допомоги будь-якій військовій установі/структурі/частині/підрозділу чи органу виконавчої влади і військового управління, НЕ БУДУТЬ РОЗГЛЯДАТИСЯ.
3. ЦІЛЬ ФІНАНСУВАННЯ І РЕЗУЛЬТАТИ
Цей Запит на отримання заявок на грантову підтримку має на меті залучити місцеві громадські організації, які працюють на рівні громади, а також організацій місцевого та обласного рівня для здійснення заходів, спрямованих на розробку та впровадження практичної та ефективної моделі працевлаштування для ветеранів/ок, в тому числі з інвалідністю.
4. ГРАФІК ВПРОВАДЖЕННЯ ГРАНТУ
Очікувана тривалість підтримки IREX та період виконання – з 1 січня 2025 р. до 30 вересня 2025 р. Тривалість впровадження може змінюватися залежно від потреб Програми та наявності фінансування.
IREX не несе відповідальності за будь-які витрати заявника, пов’язані з підготовкою та поданням грантової заявки, незалежно від результатів відбору заявок. IREX залишає за собою право профінансувати будь-який проєкт або не надавати грантової підтримки жодній заявці на отримання грантової підтримки. Крім того, IREX залишає за собою право взагалі не надавати грантову підтримку за результатами поданих заявок на цей конкурс.
РОЗДІЛ II: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЙНЯТІСТЬ ТА ВИМОГИ
1. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТНОСТІ
– Фінансування надаватиметься лише українським громадським організаціям та благодійним фондам, які зареєстровані відповідно до законодавства України та працюють відповідно до законодавства України.
– Громадські організації / благодійні фонди повинні мати статус неприбутковості.
– Громадські організації, благодійні фонди та їх члени не можуть представляти або бути пов’язаними з будь-якою політичною партією, або з призначеними чи обраними посадовими особами.
– Організації, зареєстровані у США або інших третіх країнах не мають права подавати заявки.
– Пропозиції повинні відповідати цілям та принципам проєкту.
– Пропозиції повинні містити короткострокові та довгострокові результати, що відповідають цілям Програми.
– Заявник не має бути забороненою організацією.
– Заявки повинні бути подані українською мовою.
– Тривалість проєкту не може перевищувати терміни, зазначені в Запиті на отримання заявок на грантову підтримку.
– Заявник повинен мати або отримати унікальний номер організації в системі SAM, якщо його обрано для надання гранту. (Номер UE ID – це 12-символьний буквено-цифровий ідентифікатор, який призначається організації державною американською системою SAM.gov для ведення бізнесу чи отримання грантів від уряду США. Щоб отримати номер UE ID, відвідайте веб-сайт sam.gov).
2. ВИМОГИ ДО СПІВФІНАНСУВАННЯ
Співфінансування не передбачене.
3. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ
Заявник/заявка повинні відповідати наступним вимогам:
– Громадська організація / благодійний фонд має мати позитивний досвід роботи, в тому числі досвід співпраці з міжнародними донорськими організаціями.
– Громадська організація / благодійний фонд повинна мати підтверджений досвід у сфері працевлаштування або соціальних послуг для людей з інвалідністю, включно з ветеранами. Наявність успішно реалізованих проєктів у цій галузі буде вважатися перевагою.
– Наявність мережі партнерів серед роботодавців, реабілітаційних центрів або інших зацікавлених сторін, які готові взяти участь у пілотуванні моделі працевлаштування ветеранів буде вважатися перевагою.
– Мати сформовану команду, яка втілюватиме завдання, в тому числі кваліфікований персонал та ресурси для реалізації запланованих активностей. Ветерани серед ключового персоналу проєкту вважатимуться перевагою.
– Вміти працювати з дотриманням чітких часових рамок.
– На етапі укладання грантової угоди, надати всі необхідні документи (перелік документів див. у Додатку 1).
– Розуміння поточної ситуації галузі реінтеграції та реабілітації ветеранів, потреб ветеранів/ок, а також прогалин в наданні послуг ветеранам/кам, а також членам їх родин.
– Інноваційний підхід до вирішення проблем пов’язаних з процесами реінтеграції ветеранів.
4. ВИМОГИ ДО БЮДЖЕТУ
Усі обґрунтовані, розподілені та допустимі витрати, як прямі, так і непрямі, що пов’язані з субрантовою програмою та відповідають стандартам відповідних витрат (2 CFR 200 Subpart E Cost Principles або Федеральному закону про закупки (FAR), частині 31 для комерційних організацій), можуть бути оплачені в рамках субгранту.
– Кошти, що надаються на умовах цього Запиту на Пропозиції не повинні використовуватися для закупівлі товарів або послуг у постачальників, які можуть бути ідентифіковані та включені до списку заборонених або будь-яким іншим способом обмежені/заборонені чи проголошені незаконними для ведення справ з державними агентствами США. Такий перелік можна знайти в розділі виключень SAM.gov за посиланням: http://www.sam.gov/ або у інших “списках спостереження/watchlists”.
– Будь-які закупівлі або види діяльності, які вважаються необґрунтованими для успішного завершення діяльності, у тому числі витрати головного офісу грантоотримувача, які не пов’язані безпосередньо з реалізацією запропонованого проєкту.
– Попередні зобов’язання та/або заборгованість.
– Штрафи та/або пені.
– Азартні ігри.
– Витрати на міжнародні подорожі та відрядження.
– Інші витрати недопустимі відповідно до положень 2 CFR 200 Subpart E Cost Principles та FAR 31.2 Cost Principles for Commercial Organizations.
У бюджет можна включати такі категорії витрат, але не обмежуватися ними:
– Друк і публікація: навчальні/рекламні матеріали (друкована або записана інформація, яку ви плануєте використовувати в навчальній програмі), флаєри, банери тощо, у тому числі плата за розробку дизайну.
– Офісне приладдя.
– Невеликий інвентар – товарно-матеріальні цінності (вартістю, що не перевищує гривневий еквівалент 500 доларів США). Обладнання: заявник може зробити запит на обладнання, яке входить до бюджету Конкурсу малих грантів, яке виправдано діяльністю та є стійким.
– Адміністративні витрати (не більше 10% бюджету).
– Гонорари консультантів.
– Витрати на проїзд в межах країни.
– Програми, призначені для зростання або інституційного розвитку організації.
– Інші обґрунтовані витрати, пов’язані з проєктом.
– Банківські збори (у тому числі відкриття та закриття спеціального рахунку/субрахунку та всі банківські комісії, пов’язані з проєктом) (для громадських організацій або медіа-організацій).
Витрати, які НЕ ПОКРИВАЮТЬСЯ:
Додаток 2
* Усі товари, необхідні в рамках проєкту, мають бути обґрунтовані діяльністю. Якщо запитуваний товар викликає сумніви, зв’яжіться з IREX. Програма має право переглядати запитувані товари/послуги, перевіряти якість та відхиляти/схвалювати товари чи послуги.
Усі товари та послуги мають бути розраховані/бюджетовані та закуплені з ПДВ 0%. Детальніше про це буде повідомлено відібраним претендентам на реалізацію проектів.
РОЗДІЛ III: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВОК ТА ЇХ ПОДАННЯ
1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК
Заявки на фінансування будуть розглядатися у два етапи. Задля розгляду Вашої заявки на фінансування, будь ласка, надайте інформацію про ідею Вашого проєкту у вигляді заявки на грантову підтримку та бюджету. Одна організація або група організацій може подати на розгляд максимум дві заявки на грантову підтримку.
Щоб подати заявку у відповідь на цей Запит, слід виконати наступні кроки:
Крок 1. Завантажте пакет документів за посиланням або на сайті.
Крок 2. Заповніть шаблони з пакету документів відповідно до наданих вказівок.
Крок 3. Заповніть аплікаційну форму та завантажте сформований пакет документів.
Заявка повинна бути подана через електронну форму, зазначену вище, не пізніше дати закриття, зазначеної на першій сторінці цього Запиту на Пропозиції. Витрати на подання заявки, здійснені до видачі гранту вважаються недопустимими і не відшкодовуються.
2. ПИТАННЯ ТА ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ
Будь-які питання, що стосуються технічних проблем, приймаються на електронну адресу [email protected] з темою листа “UVRR Disability Employment Grant” не пізніше 1 дня до дати закриття, зазначеної вище. Ви повинні вказати тему листа “UVRR Disability Employment Grant” аби вашу заявку розглянули. Зверніть увагу, що IREX не приймає жодних питань, що стосуються цього Запиту на пропозиції, окрім як щодо вирішення технічних проблем.
3. ЗАЯВКИ, ОТРИМАНІ З ЗАПІЗНЕННЯМ ТА З ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ
Заявки, отримані з запізненням, будуть позначені як «пізні» та не підлягають розгляду або видачі гранту; однак IREX залишає за собою право приймати та брати до розгляду заявки, отримані не пізніше ніж через тиждень після дати закриття, у процесі розгляду та надання гранту, якщо це в інтересах IREX, і якщо заявки, отримані вчасно, не було відкрито та переглянуто. Заявки, подані із запізненням, або неповні заявки, а також заявки, що перевищують максимально дозволену кількість сторінок, ризикують не бути взятими для розгляду.
РОЗДІЛ IV: ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОЗГЛЯД ЗАЯВОК
1. ТЕХНІЧНИЙ РОЗГЛЯД
Заявка буде оцінена згідно з критеріями оцінки, встановленими нижче.
Оцінювання буде здійснюватися у два етапи. Комісія IREX буде оцінювати грантові заявки та бюджети за критеріями та вимогами, перерахованими вище. На наступному етапі відбіркова комісія запросить претендентів на співбесіду для обговорення їхніх концепцій, а потім надасть рекомендацїі щодо фінансування.
Кожен член комісії незалежно від інших членів обиратиме пропозиції, які найкраще відповідають визначеним критеріям оцінки.
1. a. Технічний вимір – 25 балів
1. b. Попередній досвід – 25 балів
1. c. Організаційна спроможність – 10 балів
1. d. Доцільність та економічна ефективність – 25 балів
1. е. Обсяг роботи – 15 балів
Максимально можлива кількість балів – 100.
Лише ті заявки, які відповідають кваліфікаційним вимогам, перерахованим у Розділі 2.3 “Кваліфікаційні вимоги”, будуть проходити подальшу оцінку.
Перевірка заявки на відповідність вимогам до подання та перевірка належної добросовісності проводитимуться командою IREX. Для проведення перевірки належної добросовісності від заявника вимагатимуться додаткові документи, такі як реєстраційні документи, внутрішні політики та анкета для оцінки належної добросовісносності.
РОЗДІЛ V: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
1. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ВІДБОРУ
Рекомендація або вибір заявки на грантову підтримку відповідно до встановлених процедур не гарантує надання гранту. Усі заявники повинні продемонструвати, що вони володіють або мають можливість отримати необхідну управлінську спроможність щодо застосування взаємно узгоджених методів звітування за надані кошти та інші активи.
Заявник, проєктна заявка якого була відібрана конкурсною комісією, отримає листа електронною поштою з пропозицією фінансування проєкту. Лист про грант буде адресовано контактній особі організації, яку зазначено в заявці на грантову підтримку.
IREX повідомлятиме про результати відбору заявок лише фіналістів цього конкурсу. Після надсилання листа з пропозицією фінансування проєкту, відбудуться остаточні консультації із фіналістом перед підписанням грантової угоди.
2. ПРОЦЕДУРИ ЗВІТНОСТІ
Опис вимог щодо звітності буде включено до Угоди про надання гранту. Види звітності, разом із графіком складання звітності, залежатимуть від типу гранту та тривалості проєкту. Форми звітності будуть надані грантоотримувачу.
Види звітності включатимуть:
– Програмний звіт, який буде подано під час реалізації проєкту згідно з графіком, описаним у угоді про надання гранту. Цей звіт включатиме опис прогресу, досягнутого за період, проблем у реалізації проєкту; дії, вжиті для їх подолання; та заходи, заплановані на наступний період.
– Підсумковий програмний звіт, що описує, як були досягнуті довгострокові та короткострокові цілі проєкту, результати проєкту, а також проблеми та їх вирішення під час впровадження проєкту.
– Фінансові звіти можуть подаватися залежно від типу гранту. Графік складання звітності залежатиме від типу обраного субгранту, тривалості проєкту та обсягу фінансування.
РОЗДІЛ VI – ІНША ІНФОРМАЦІЯ
Публікація цього Запиту на отримання заявок на грантову підтримку не є грантовим зобов’язанням з боку IREX, а також не зобов’язує Програму реінтеграції ветеранів/IREX оплачувати витрати, понесені під час підготовки та подання грантових заявок.
IREX залишає за собою право профінансувати будь-яку або жодну з поданих заявок. Крім того, IREX залишає за собою право не надавати гранти за результатами цього Запиту.
Додаток 1
СПИСОК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ
Для отримання гранту необхідно буде надати IREX пакет наступних документів (у разі позитивного рішення про надання гранту з боку IREX і після отримання відповідного повідомлення):
– Заявка на грантову підтримку відповідно до рекомендованого зразка;
– Бюджет запропонованого проєкту;
– Свідоцтво про державну реєстрацію ГО / БФ;
– Рішення про внесення ГО / БФ до Реєстру неприбуткових організацій та установ;
– Протокол ГО / БФ або Наказ про призначення директора або особи, яка уповноважена на підписання грантової угоди;
– Довідка про банківські реквізити ГО / БФ;
– Наказ або положення про облікову політику організації ГО / БФ (за наявності);
– Наказ або положення про здійснення закупівель товарів, робіт, послуг (за наявності);
– Статут ГО / БФ (Сканована версія);
– Резюме проєктного менеджера_ки/керівника_ці майбутнього проєкту.
Коментарі