2 червня у Києві відбудеться Genesis Marketing Hackathon – одноденне змагання з маркетингу від ІТ-компанії Genesis.
Завданням кожної з команд буде за 7 годин розробити маркетингову стратегію для нового ІТ-продукту: визначити ринок, цільову аудиторію, ціннісну пропозицію та спланувати цінову стратегію.
Що отримають учасники хакатону?
– Досвід розробки стратегії для запуску ІТ-продукту на новому ринку.
– Запрошення на офлайн-лекцію про пітчинг від засновника одного з бізнесів Genesis.
– Нетворкінг з топфахівцями Genesis.
– Можливість виграти менторські сесії від CMO з екосистеми Genesis.
– Цінні призи для переможців хакатону.
Найкращі учасники зможуть отримати job offer у Genesis.
Щоб долучитися до хакатону, потрібно зареєструватися та пройти відбір (скласти тест та заповнити анкету).
Змагання командне, однак реєструватися та проходити відбір потрібно індивідуально.
Подавай заявку до 19 травня на сайті.
Коментарі