Розпочати співпрацю з європейськими телеканалами та продакшенами—актуальна задача в Україні для багатьох виробників візуального контенту. Щоб краще зрозуміти, як до співпраці з українцями підходять європейські телевізійники, приєднуйтесь до зустрічі з представниками норвезької телерадіокомпанії NRK. Цей мовник має досвід як ко-продукцій з українськими компаніями, так і закупок готового контенту. Зустріч вестимуть голлівудський сценарист та контент-стратег Адам Сіґел та продюсер і сценарист Джош Вайнсток (які не тільки добре знайомі з нашою аудіо-візуальною індустрією, але й допомогли кільком українським проєктам вийти на міжнародний ринок). Наприкінці зустрічі зможете поставити запитання учасникам.
Зустріч відбудеться в рамках Освітньої платформи PITCHUA, яка є продовженням грантового конкурсу PITCHUA, переможці якого отримують фінансову та консультаційну підтримку для створення соціально-вагомого контенту. Освітня платформа, як і конкурс PITCHUA, є заходами проєкту Transformation Communication Activity (TCA) Агентства США з міжнародного розвитку USAID.
Ко-продукція з Україною та закупки контенту. Поради з Європи
Hans-Jørgen Osnes, NRK, Норвегія
Fredrick Luihn, NRK, Норвегія
24 березеня, п’ятниця, 15:00
Посилання на зустріч українською https://bit.ly/3JjaR3Q
Англійською https://bit.ly/3l8kYAA
Коментарі