Індивідуальні консультації експертів для бізнесу в Івано-Франківську та області.
Це безкоштовна можливість тут і зараз отримати відповіді на поточні операційні питання ведення бізнесу. Нагода обговорити з експертами свої кейси та згенерувати нові ідеї для розвитку бізнесу.
Такі події щомісяця відбуваються у Івано-Франківську для місцевих та релокованих підприємців як частина проєкту
#НоваЕкономікаФранківська
Продовжуємо консультувати бізнес у Івано-Франківську та області.
9 експертів безкоштовно нададуть експрес-консультації (30-хв) підприємцям.
Подія відбудеться 18 листопада в онлайн форматі, а це добра нагода для підприємців з Івано-Франківської області отримати експертний консалтинг для свого бізнесу.
Коли: 18 листопада 10:00-13:00
Формат: Онлайн
Можна зареєструватись до 3 консультантів/ок, обираючи різний час:
https://bit.ly/3EoI3Wx
Реєстрація триває до 17 листопада 10:00
Перелік консультантів
#1 — КОМУНІКАЦІЇ
Олеся Стойко та Олександр Селін — співвласники PointeR Agency
www.pointer.agency (в ТОП-10
PR-агентств України). 20+ років в комунікаціях.
Теми консультацій:
- Як вибрати тип комунікацій залежно від сфери діяльності і розміру бізнесу
- Вирішення кризових ситуацій, очищення інфопростору від негативних публікацій про бізнес
- Як правильно почати комунікацію з клієнтом та подати себе в інформаційному просторі
- Як достукатися до клієнта: правильний підбір інструментів для просування свого продукту чи послуги
#2 — УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Ольга Добровольська —
HR експертка, засновниця та керівниця
HR-агентства Red Berry.
Теми консультацій:
- Мотивація, адаптація та залученість працівників;
- Постановка задач, делегування та контроль;
- Командний інтелект, командо утворення;
- Менеджмент та лідерство;
- Телефонні продажі;
#3 — ГРАНТИ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Люба Мочарська — експертка з грантового менеджменту, понад 17 років досвіду написання, впровадження та моніторингу грантових проектів різних рівнів
Теми консультацій:
- пошук та підбір грантових програм для бізнесу;
- написання заявок, врахування особливостей;
- управління проектами (заходи, персонал, менеджмент);
- бюджетування, звітування.
#4 — БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ
Наталя Заверуха — засновниця та керівниця консалтингової компанії Manageable - агенція з опису та оптимізації бізнес-процесів.
Теми консультацій:
- Як описати бізнес-процеси покрокова інструкція
- Що необхідно врахувати при описі процесів, щоб вони працювали
- Бізнес-процеси і клієнтський досвід точки перетину або як зробити клієнта щасливішим
- Оптимізація процесів з чого почати і як намалювати карту розвитку
- Підготовка до автоматизації через опис бізнес-процесів
#5 — БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК
Оксана Леус — експертка з бухгалтерського обліку, понад 15 років професійного досвіду ведення ФОП, юридичних осіб та неприбуткових організацій.
Теми консультацій:
- вибір системи оподаткування (для фізичних та юридичних осіб);
- податкові аспекти діяльності підприємців;
- бухгалтерський супровід ФОПів, юридичних осіб та неприбуткових організацій;
- відкриття та припинення діяльності.
#6 — ЕКСПОРТ
Лариса Циган — Віцепрезидентка Чернігівської ТПП. Сертифікований консультант з Експорту до ЄС та Канади.
Теми консультацій:
- Аналіз експортної готовності (спроможності) компанії
- Аналіз ринків для експорту та вибір пріоритетних для роботи
- Аналітика законодавчих вимог (тарифні та нетарифні бар‘єри, походження, вимоги безпеки, санітарні та фіто-санітарні заходи, технічне регулювання)
- Вибір моделі виходу на ринок
- Пошук партнерів, складання списку
#7 — ПРОДАЖІ
Іванна Євсєєва — співзасновниця та ментор всеукраїнської бізнес-спільноти Board, власниця тренінгового центру Auspex Academy, засновниця консалтингової компанії EvseevaCo, викладачка в у Вінницькій Бізнес Школі VnBS.
Теми консультацій:
- Побудова ефективного відділу продажу, що стабільно генерує прибуток
- Побудова системи найму і навчання персоналу, щоб збудувати міцну вмотивовану команду
- Прописання і автоматизація бізнес-процесів, щоб власник міг вийти з операційки
- Організація стратегічних сесій в компаніях
#8 — МАРКЕТИНГ
Ірина Стецевич — засновниця та
CEO маркетингової агенції “А-Простір” (6 років на ринку Івано-Франківська, понад 60 реалізованих проектів).
Теми консультацій:
- Як бути помітними в потоці реклами
- Як відбудуватися від конкурентів
- Як знайти свого клієнта: від стратегії до алгоритму залучення
- Як оптимізувати витрати на маркетинг
#9 — ФІНАНСИ
Людмила Гнатчук - фінансовий керівник з більш ніж 10-ти річним досвідом, фінансовий радник в бізнес-проектах, підприємиця.
Теми консультацій:
- Відкриття власної справи: перші кроки, оцінку фінансової життєздатності ідеї, бізнес-план, інвестиції, ціноутворення, окупність і т.д., або іншими словами “Коли і за яких умов я побачу прибуток?”
- Налаштування фінансової системи та життя компанії
- Планування, звітність та контроль. Визначення ключових показників бізнесу
- Стійкість бізнесу в умовах війни: ощадливість та новаторство.
- Finance troubleshooting: куди поділись гроші? Шукаємо, що пішло не так в діяльності компанії, та виправляємо це.
Кількість консультацій обмежена: 1-3 консультації, 30 хв кожна. Реєструйтесь не відкладаючи:
https://bit.ly/3EoI3Wx
Участь безкоштовна, реєстрація триває до 17 листопада, 10:00
Подія відбувається в рамках проекту “Нова економіка Івано-Франківська – підтримка нових кластерів інноваційної економічної діяльності в Івано-Франківську” (NEF). Проект фінансується в межах програми «Мери за економічне зростання» Європейського Союзу.
Втілюється консорціумом партнерів: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради, інноваційний центр Promprylad.Renovation, урбаністична лабораторія METALAB, агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks та платформа Тепле Місто.
Коментарі