Мета заходу – розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення, залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до найактуальніших соціально значущих тем.
У конкурсній програмі Фестивалю можуть брати участь школярі, студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації та молодь віком до 30 років. Це можуть бути окремі особи і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.
Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів із усіх регіонів України та різних країн.
Для участі у Фестивалі необхідно до 15 листопада 2021 року:
- зареєструватися за посиланням
- надіслати конкурсну роботу, оформлену згідно з вимогами Фестивалю.
Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях:
1. Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо).
2. Відеоролик (до 120 секунд).
3. Аудіоролик (до 60 секунд).
4. Зовнішня реклама.
Технічні вимоги до робіт дивіться на сайті Фестивалю - inpoglyad.tilda.ws.
Роботи оцінюватиме фахове журі, яке визначить переможців у кожній із номінацій у двох вікових групах (школярі; студенти та молодь до 30 років), а також володаря Гран-прі фестивалю.
Критерії оцінювання:
- оригінальність та креативність ідеї;
- якісне втілення задуму.
Кращі роботи будуть розміщені в інформаційному просторі України, а їх автори нагороджені призами.
У рамках конкурсу передбачено проведення майстер-класів із журналістики, реклами та PR для учасників Фестивалю, а також Ніч соціальної реклами.
Роботи, надіслані на Фестиваль, не рецензуються та не повертаються.
Коментарі