Мета ЕКОТОНу – допомогти підліткам проявити свій голос та привернути увагу до екологічних проблем, які їх турбують, через креативні кампанії та інноваційні формати. Протягом 1-3 жовтня команди за підтримки менторів працюватимуть над власними комунікаційними проєктами.
Серед тем онлайн-хакатону — інформування про проблеми навколишнього середовища, популяризація екологічних звичок, залучення однолітків до кліматичного активізму, просування інноваційних рішень та адвокація у громадах чи на рівні всієї країни.
Допомагати підліткам у розробці проєктів будуть вчені-екологи, кліматологи, екоактивісти, експерти з комунікацій, представники бізнесу, які у простій та зрозумілій формі розкажуть про зміну клімату, її вплив на наше життя сьогодні і про те, як можна протидіяти цьому через комунікаційні проєкти.
Реєстрація команд і окремих учасників триває до 27 вересня, 11:00
http://forms.gle/itrVdVs9hsSBSE4Q9
Детальніше про графік ЕКОТОНу, менторів та критерії відбору учасників читай на сайті: https://inscience.io/ecothon/
П’ятірка команд фіналістів отримає по 20 000 гривень від ЮНІСЕФ та головного партнера ING Bank і менторську підтримку для втілення своїх кампаній. Партнерами події стали також МЕТРО Кешенд Кері Україна, SoftServe та IDS Borjomi Ukraine.
Коментарі