Організації-партнери проекту «Туризм, спадщина та творчість» (#THC) запрошують місцевих суб’єктів у сферах туризму, гастрономії, народних танців і співів, організації фестивалів, ремесла та інших напрямків нематеріальної культурної спадщини (далі НКС) для участі у конкурсі інноваційних креативних туристичних пропозицій та культурних продуктів.
Назва конкурсу:
«Креативний туризм та інноваційні продукти на основі спадщини»
Мета конкурсу:
Конкурс спрямований на стимулювання розвитку нових інноваційних ідей креативного туризму та культурних продуктів, що базуються на напрямків нематеріальної культурної спадщини (НКС)
Переможці пройдуть навчання та отримають необхідні ресурси для пілотування своїх ідей.
Як результат, будуть розроблені креативні туристичні пропозиції та товари (продукти) на основі спадщини.
Вони слугуватимуть зразком для подальшого розвитку креативного туризму та продуктів спадщини як для місцевих, так і міжнародних суб’єктів, а головне, сприятимуть розвитку регіонів країн-партнерів:
Процедура та правила:
Перебіг конкурсу:
Необхідні документи:
По - перше, Заповнена форма заявки на конкурс, в якій міститься наступна інформація:
По - друге, Деталізований бюджет проекту згідно форми.
У процесі відбору може вимагатися також додаткова документація.
* Прийнятними будуть лише ті витрати, які необхідні для пілотних заходів, наприклад, сировина, необхідна для майстер-класів або для створення зразкових культурних подарунків; дрібні інструменти; обладнання (лише в оренду); закуски та інші організаційні питання, пов’язані з пілотними заходами; рекламний матеріал регіону та конкретної спадщини, на якій базуються ідеї тощо.
Оцінка поданих заявок:
Оцінка проводитиметься незалежним журі.
Критерії відбору ідей:
№ | Критерії | Бали |
1 | Зв’язок з місцевими традиціями та їх стале (екологічно безпечне) використання* | 0 – 20 |
2 | Якість / доступність послуги | 0 – 20 |
3 |
Потужність ідеї у сприянні регіональному розвитку. Інтегрування з іншими туристичними товарами та послугами |
0 – 20 |
4 | Реалістичність організації втілення ідеї , її інноваційність та унікальність традиційної технології** | 0 – 20 |
5 | Потенціал та досвід заявника / групи. Наявність приміщення або місця, для тестування та пілотування кінцевих продуктів. | 0 – 20 |
Особливі умови
Остаточні ідеї повинні підтримуватися учасниками-переможцями протягом 5 років після дати закінчення проекту (грудень 2022 р.).
Кошторис пропозицій та культурних продуктів не повинен перевищувати 1200,00 євро (еквівалент у місцевій валюті за курсом національного банку)
УВАГА АПЛІКАНТАМ!
У разі виникнення питань щодо процедури конкурсу та якщо протягом 5 робочих днів Ви не отримали підтвердження про отримання Вашої проектної пропозиції – звертайтеся до туристичної менеджеркі проекту Капусткінної Маріанни за адресою: [email protected] або за телефоном +38 (0512) 47-38-79, Viber 050 547 81 35.
Про проект:
Конкурс проводиться в рамках проекту «Туризм, спадщина та креативність», який впроваджується спільно Грузинським центром мистецтв та культури (GACC), Європейським інститутом культурного туризму EUREKA NPO та Фондом розвитку міста Миколаїв (FDN).
Проект спрямований на те, щоб пов’язати сектори туризму та спадщини для їх взаємної вигоди.
Загалом, метою є розвиток бізнесу в цих секторах шляхом розвитку креативного туризму та культурних продуктів на основі місцевої спадщини.
Період реалізації: 26.09.2020 – 26.12.2022. Проект впроваджується за підтримки Програми транскордонного співробітництва «Басейн Чорного моря» 2014-2020 в рамках Європейського інструменту добросусідства та фінансується Європейським Союзом.
Бажаємо успіхів!
Коментарі