Минув рік постійної zoom-комунікації: робочі наради, мітинги, вистави, концерти та інші публічні події. Втома від Zoom (англ. Zoom fatigue) — нове явище, що стало результатом постійної та одноманітної онлайн комунікації.
Втім, на зміну звичному Zoom приходять інші технології та способи взаємодії із більшою доданою вартістю для користувачів. Бізнес-моделі, базовані на платі за отримання певного досвіду, також віртуалізуються. Онлайн досвід перестає асоціюватися з низькою якістю та безкоштовним доступом, а користувачі вчаться платити за нього.
Про нові бізнес-моделі у віртуальному світі ми поговоримо на п’ятнадцятих Creative Industries Talks з запрошеними спікерами:
Сергій Кейн — головний редактор музичного видання Comma
Тетяна Казанцева — екскурсоводка, дослідниця архітектури
Ольга Кравченко — спізасновниця VR-платформи Musemio
Модераторка: Марта Кобринович, аналітикиня проектів креативної економіки PPV Knowledge Networks
Дата та час: 28 квітня, 14:00-15:00
Формат: онлайн-зустріч в ZOOM
У 2017 році агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks ініціювала Creative Industries Talks — серію подій у Львові, щоб сформулювати та виносити на публічне обговорення важливі для ринку питання креативних індустрій.
Creative Industries Talks в 2021 році відбувається за підтримки Creative Spark, в рамках проекту Lviv Design Partnership.
Creative Spark — п’ятирічна ініціатива, спрямована на підтримку міжнародних університетських та інституційних партнерств для розвитку підприємницьких навичок та креативної економіки у семи країнах: Україні, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Азербайджані, Вірменії, Грузії, за підтримки Великої Британії.
Creative Spark управляється та фінансується Британською Радою.
Коментарі