bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ФСЄ шукає оцінювача для проміжного оцінювання проєкту з СШП
22.01.2021

Конкурс на проведення незалежного проміжного оцінювання в межах програми «Заснування соціальних шкільних підприємств у сільській місцевості та малих містах України для заохочення молоді до соціального підприємництва у Івано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях»

Кінцевий термін подання пропозицій – 24 січня 2021 року

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на надання послуг проміжного оцінювання програми «Заснування соціальних шкільних підприємств у сільській місцевості та малих містах України для заохочення молоді до соціального підприємництва у Івано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях».

Програма впроваджується Фондом Східна Європа спільно з німецькою неурядовою організацією ChildFund Deutschland e.V. за фінансової підтримки Федерального Міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини. Більше про програму: http://SSE.eef.org.ua/.

Опис програми

Загальна мета програми: підвищення конкурентоспроможності української молоді на ринку праці шляхом розвитку навичок соціального підприємництва учнів та інтеграції соціальної моделі шкільного підприємства в місцеву систему освіти.

Очікувані результати:
1. Навчальна програма «Соціальне шкільне підприємництво» занесена до шкільного розкладу як факультатив.

  1. Створена функціональна модель соціального шкільного підприємства.
  2. Започаткована система обміну досвідом та взаємодія з представниками соціальних шкільних підприємств в інших школах України.

Програма «Заснування соціальних шкільних підприємств у сільській місцевості та малих містах України для заохочення молоді до соціального підприємництва у Івано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях» виконується від вересня 2019 року по серпень 2021 року включно.

Програма складається з кількох компонентів. Завдяки різним формам підтримки від ФСЄ запроваджується концепція «Соціальне шкільне підприємництво (СШП)». Учні виробляють різноманітні товари й послуги, які не шкодять довкіллю та людям. Приміром, можна: шити одяг та аксесуари з вторинної сировини, вирощувати зелень, виробляти компост, розробляти дизайн та надавати рекламні послуги тощо. Дохід фірми спрямовується на розвиток власного підприємства, на пізнавальні заходи для учнів, соціальні, екологічні чи гуманітарні цілі. Завдяки роботі таких підприємств школярі навчаються застосовувати теоретичні знання на практиці, розвивають підприємливість і соціальні та громадянські компетентності згідно засадам НУШ, а також більш виважено ставляться до кар’єрних рішень.

Задача проміжного оцінювання (Purpose of Mid-Term Evaluation)

Головною метою проміжного оцінювання є:

визначення та фіксація середньострокових показників (індикаторів програми) для встановлення та опису проміжної ситуації впровадження програмних заходів для планування і перспектив досягнення фінального результату реалізації програми. Зокрема, будуть використані визначені індикатори для запланованої оцінки за програмою у 2019–2020 роках. Крім того, результати проміжного оцінювання можуть також бути використані для планування подальшої діяльності за програмою та пріоритизації тематичних напрямів у межах компонентів програми.

Обсяг роботи та методологія

Незалежне проміжне оцінювання проводиться в межах впровадження програми та – відповідно – логічної матриці програми «Заснування соціальних шкільних підприємств у сільській місцевості та малих містах України для заохочення молоді до соціального підприємництва у Iвано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях»Група оцінювачів/оцінювач отримає для роботи після оголошення результатів цього Конкурсу такі документи:

  • опис програми (заявка, включаючи логічну матрицю програми);
  • звіти тренерів та зворотний зв’язок учасників тренінгу для вчителів, який був проведений у січні 2020 року;
  • 5 квартальних та 1 річний звіт програми «Заснування соціальних шкільних підприємств у сільській місцевості та малих містах України для заохочення молоді до соціального підприємництва у Iвано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях»;
  • моніторингові звіти;
  • звіти про проведення тренінгів для менторів соціальних шкільних підприємств програми;
  • 6 проміжних звітів впровадження проєктів соціального підприємництва у Iвано-Франківській та Житомирській областях.

Проміжне оцінювання має встановити рівень досягнення результатів і поточні показники за напрямками:

  • Аналіз тренінгу для тренерів (менторів), проведений у листопаді 2019 року (як навчені ментори використовують здобуті знання після «тренінгу для тренерів» (ТОТ)).
  • Аналіз ефективності тренінгу для вчителів, проведений у січні 2020 року.
  • Знання та навички застосування та впровадження концепції «Соціальне шкільне підприємство» у трьох областях впровадження програми.
  • Залучення до впровадження концепції та прихильність щодо подальшого функціонування СШП з боку бенефіціарів програми.
  • Рівень доступу до навчального процесу та формування компетенцій у сфері розвитку та реалізації концепції «Соціальне шкільне підприємництво».
  • Потенціал створення партнерських відносин між СШП.
  • Спроможність представників ГО ефективно працювати в карантинному режимі над впровадженням концепції на містах.

При роботі над проміжною оцінкою мають бути проаналізовані індикатори програми, а також звіти громадських організацій щодо впровадження програми з фокусом на викликах реалізації в умовах пандемії.

Очікується, що під час проведення проміжного оцінювання оцінювачі використовуватимуть такі інструменти для збору та аналізу даних:

  • огляд програмних звітів та засадничих документів програми;
  • онлайн-опитування серед менторів, освітян та представників організацій громадянського суспільства, які впроваджують концепцію соціального підприємництва у Iвано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях;
  • експертні онлайн-інтерв’ю.

Фінальну методологію розробляє Виконавець після консультацій із Замовником.

Усі необроблені дані, отримані в процесі проміжної оцінки, передаються Замовнику.

Від Виконавця очікуються такі результати роботи:

  1. Методологія проміжного оцінювання та календарний план роботи.

Після підписання угоди Виконавець повинен протягом 5 робочих днів надати Замовнику методологію та план роботи для погодження.

  1. Фінальний звіт.

Після підписання угоди Виконавець повинен надати Замовнику звіт, що містить:

– методологію оцінки;

– вступну частину, яка містить огляд поточної ситуації, аналіз матеріалів та документації програми, наявних на момент проведення дослідження;

– основну частину з результатами проведеного дослідження та встановленими проміжними показниками;

– рекомендації щодо подальшої запланованої діяльності у програмі.

У структурі звіту мають бути: Титульна сторінка; Резюме (короткий опис ключових знахідок); Вступ; Цілі, завдання та сфера застосування дослідження; Методологія; Знахідки (отримані дані); Висновки; Рекомендації; Додатки.

Група оцінювачів

Група оцінювачів або оцінювач (фізична особа) повинні мати відповідний досвід оцінювання соціально-економічних проєктів. Мінімальні вимоги передбачають:

  • Досвід в оцінюванні проєктів міжнародної технічної допомоги.
  • Досвід у галузі розвитку освітніх проєктів та підприємницької діяльності (бажано у синергії).

Пропозиції з описом досвіду (дозволеним є формат резюме) та бюджетом на проведення проміжного оцінювання просимо надати до 24 січня 2021 року на електронну пошту: [email protected].

Усі кінцеві результати є власністю ФСЄ.

Звіт має бути складений та представлений в електронному форматі (українською мовою).

Старт роботи планується 25 січня 2021 р.. План проведення дослідження з методологією має бути наданий Фонду до 1 лютого 2021 р. включно. Драфт фінального звіту – орієнтовно: до 22 лютого 2021 року. Заключний звіт із рекомендаціями: 28 лютого 2021 року.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.