Інститут лідерства та управління спільно з Соціальною агенцією Fama взялись за дослідження практик соціального брокерства, успішних і не дуже, та викристалізувала фактори, що визначають успішну взаємодію.
Ви, мабуть, чули про так звані «соціальні бульбашки»?
Цифрові комунікації, соціальні медіа пришвидшили утворення таких «бульбашок», і кинули виклик наявним форматам суспільної взаємодії. Чим менше «бульбашки» взаємодіють між собою, тим легше впливати та поляризувати їх.
Інститут лідерства та управління (ІЛУ) зацікавився – а що чи хто впливає на проникливість соціальних груп та створює передумови для їхньої взаємодії? Ми називаємо таких людей «соціальними брокерами», а саму практику «соціальним брокерством». Наприклад, місцеві ради, в ідеалі, мали б бути командою соціальних брокерів.
Команда дослідників ІЛУ спільно з Соціальною агенцією Fama взялась за дослідження практик соціального брокерства, успішних і не дуже, та викристалізувала фактори, що визначають успішну взаємодію.
Приєднуйтесь до дискусії, в рамках якої:
- представимо результати дослідження;
- поміркуємо над тим, чим сьогодні варто озброюватись громадським лідерам, щоб досягати спільних цілей та будувати тривалий діалог між різними соціальними групами;
- обговоримо як створити передумови для формування нового соціального договору.
Учасники та учасниці дискусії:
Мар’яна Малачівська, соціологиня, засновниця Соціологічної агенції Fama
Руслан Савчинський, соціолог
Оксана Дащаківська, політологиня, керівниця Західноукраїнського представництва МФ «Відродження»
Наталя Бордун, засновниця Інституту лідерства та управління УКУ
27 травня о 16:00 поговоримо наживо про важливі інгредієнти для впливової «брокерської практики», про дослідницькі знахідки, висновки та плани.
Зареєструйтеся зараз: https://bit.ly/2LIkBHA
Коментарі