Відео – зручний інструмент, щоб доносити ваші ідеї до глядачів. Його легко поширювати, а сучасні технології дозволять знайти вашу цільову в усіх соцмережах чи на інших ресурсах. Але яким має бути просвітницьке відео, яке не перемкнуть, а справді додивляться до кінця?
Впродовж заходу у компанії колег та однодумців ми розберемось у відомих кейсах соціальної реклами та успішних просвітницьких відео, прослухаємо лекції про менеджмент проектів, арт-дирекшин і стратегію, та безпосередньо етапи створення анімаційного відео. Окрім цього організатори ознайомлять з інструментами, які зможе використовувати кожен, без знання спеціальних програм. А наприкінці заходу учасники спробують вирішити реальний кейс на базі освітнього проекту, використовуючи отримані знання.
Організатори заходу:
NEED / animation studio: анімаційна студія, що займається розробкою та створенням просвітницької анімації та соціальної реклами. Проект працює із організаціями від етапу брифування та дослідження проблематики, до перевірки креативних ідей із фокус групами та готового продукту.
Dekabristen e.V. – німецька неурядова організація, займається розвитком громадянського суспільства та налагодженням діалогу між Німеччиною та країнами Східної Європи.
Захід проводиться за підтримки МЗС Німеччини.
Реєстрація за посиланням: http://bit.ly/2LhSWNN
Кількість місць обмежена, тому не відкладайте реєстрацію на потім :)
Час: 15:00-20:00, 14 грудня
Місце: Urban Space 500, вул. Бориса Грінченка, 9
Коментарі